Gå til innhold

Daten kan ikke å kysse! 😭

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dater en fyr, og i går kysset vi for første gang, flere ganger i løpet av gårdagen. Jeg elsker å kysse og kline og hadde gledet meg til dette, men så er han den dårligste kysseren jeg har vært borti. Føltes ikke ut som vi kyssa, men at han skulle spise meg opp... Det var virkelig ikke kyssing han drev med. Jeg ble bare satt ut og stemningen ble helt forandra mellom oss, uten at han merket noe til dette, han var bare glad for at vi kyssa. Flere som har vært borti dårlige kyssere som har blitt bedre? Han er 35 år, så ville jo tro han skulle være flink til å kysse.

Anonymkode: 37af2...bc3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dårlig til å kysse er ikke bra, men joda, min erfaring er at det absolutt kan gå seg til. Min nåværende kjæreste var ikke en erfaren kysser når vi ble sammen. Det første kysset var absolutt ikke bra, men jeg fortalte og viste han hvordan jeg likte det og nå elsker jeg å kysse han, og han meg 🥰

Anonymkode: 0223e...cfe

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dater en fyr, og i går kysset vi for første gang, flere ganger i løpet av gårdagen. Jeg elsker å kysse og kline og hadde gledet meg til dette, men så er han den dårligste kysseren jeg har vært borti. Føltes ikke ut som vi kyssa, men at han skulle spise meg opp... Det var virkelig ikke kyssing han drev med. Jeg ble bare satt ut og stemningen ble helt forandra mellom oss, uten at han merket noe til dette, han var bare glad for at vi kyssa. Flere som har vært borti dårlige kyssere som har blitt bedre? Han er 35 år, så ville jo tro han skulle være flink til å kysse.

Som 35 år må du se på det som godt mulig at du kanskje ikke nødvendigvis er det første kysset hans, men kanskje bare er en av en håndfull av kvinner. Du kanskje til og med kan være den første som faktisk har klint med han. Kjæresten var helt på samme nivå han merket ingen forskjell, men det var ikke fordi han ikke brydde seg slik enkelte dårlige kyssere kan være. Han var så takknemlig for at jeg klinte med han, og et ganske dyrisk instinkt tok over han. Noe som viste seg å fungere veldig bra når vi begynte å ha sex.

Kyssingen var derimot, dårlig men samtidig ville gi han 15 minutter hvor han fikk tydelig være i himmelen før jeg avbrutte kysset. Sa på forhånd at jeg kom ikke til å slutte å ville se han, og ville ikke såre følelsene hans, men spurte om han hadde lite erfaring med å kysse. Han begynte med en gang og beklage seg for oppførselen sin og sa han var usikker på om han gjorde for mye, han ble bare dratt med i øyeblikket da jeg var den første tungen han hadde fått føle med sin, og det første kysset hans siden han var 11 år gammel, nå 29. Fikk han til å roe seg ned, og dette er viktig om du tar den samtalen med han, han vil lett kan begynne å bli panisk og føle skyldfølelse over at han har gjort en dårlig jobb. Vær ærlig og si at det ikke funker for deg, men at du ikke har tenkt å dra noe sted så lenge han er villig til å lytte på behovene dine. For hvis han kan lytte på hva slags behov du har under kyssingen, så vil han komme til å lytte når det kommer til sexen også.

Start enkelt først med å bare be han om å la munnen sin være litt åpen og start forsiktig med å kysse han slik du ønsker å bli kysset før du begynner å introdusere tungen din. Når han har fått føle på det en stund, la han prøve, og gi han tiltatelse til å få lov til å feile med å gjør det samme. Gi positiv tilbakemeldinger når han gjør noe rett, og vær konstruktiv når det er noe som ikke føles så godt. Er en en fyr som nekter å lytte så vil han selvfølgelig ikke kan bli bedre, men er han en mann som kanskje sliter litt med selvbilde men ønsker å gjøre det beste for deg, så lover jeg deg etter noen timer, maks to dager så vil han kysse bedre enn noen du har vært med før. Nettopp fordi han spesifikt følger etter hva du synes er godt. 

Anonymkode: 85f65...870

• Nyttig 2
Skrevet

Jeg tenkte at det kom til å gå seg til. Nå er vi gift, og selv om det har blitt bedre etter 10 år, så gir ikke kyssingen hans den samme "sug i magen, våt mellom beina, skjelven i knærne "-følelsen som jeg har fått med andre menn. Av og til er man bare ikke kompatible, men jeg giftet meg jo med ham, så til syvende og sist har det ikke så mye å si.

Anonymkode: be011...a77

Skrevet

Det kan faktisk være helt krise! Men det går seg nok litt til, og som en sier over her, så kanskje du kan lære ham å kline?

Noen matcher bare utrolig godt på det punktet, andre blir det litt mer kræsj med og krever litt jobb.😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvorfor det? Kanskje han ikke løper rundt og kysser alle som byr seg? 

jeg er ræva på kyssing men det er fordi jeg ikke har så mye erfaring med det. Men akkurat som med alt annet så kan det læres. Jeg vet at mange hadde dumpet meg før jeg fikk lært det om de hadde hatt din mentalitet. 

hva gjør du om noen baker boller for første gang og det går dritt? Dumper vedkommende for h*n ikke kan bake? Eller ser du an hvordan det går når man har prøvd en 6-7 ganger? 

det er med forbehold at vedkommende kan være superegoist men folk flest blir flinkere med tiden med erfaring/forstå hvordan partner i dette tilfelle vil «kline».

er det ikke et kvalitetstegn at hen ikke er super kysser? Det betyr at man slipper antagelig noen som har kysset med alt som har bydd seg.

Anonymkode: 2faca...960

• Liker 1
Skrevet

Datet en som kysset veldig merkelig for noen år tilbake. Vet ærlig talt ikke helt hva det var hun gjorde med leppene, men jeg følte omtrent at jeg kysset på en appelsin. Aner ikke om hun har blitt noe bedre da.

Anonymkode: f977e...938

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

"Real men eat pussy" sies det.. men han har sikkert misforstått hva som er opp og ned på en kvinne..

Men det er kanskje ikke så greit hvis han er uerfaren, hvis hun forrige dama har lært han å "spise" henne.. har noen tanker om det? Jeg kysser en kvinne, som jeg selv liker å bli kysset på.. det er vel ikke er så feil. For et kyss skal jo være forførende, og på en slik måte at du mener det.. Det blir nesten som når vi danser.. Noen danser jo som ei ku, mens andre bare lar seg føre med i dansen..

Skrevet

Alt kan læres. Tror jeg.

Selv liker jeg å variere og har derfor samlet 100+ måter å kysse. Da vi datet, hadde jeg funnet en liste med kyss jeg hadde lyst til å prøve. Og så gikk vi gjennom listen. Det husker jeg var spennende. Det var litt enklere å si hva man likte og guide hverandre litt når vi prøvde noe nytt. 

Kanskje det er en ide for dere?

Skrevet

Jeg syns kjæresten min var helt håpløs på å kysse i starten, og han syntes det samme om meg😅

Men det gikk seg til etter noen uker, og nå funker det veldig bra!

Anonymkode: 8455d...1cb

Skrevet

Jeg har ikke noe behov for kyssing, heller klem og kose.

Anonymkode: 8acca...532

Skrevet
20 hours ago, AnonymBruker said:

I hans øyne er du sikkert like dårlig til å kysse. Tenk på det.

Anonymkode: 0e8b4...8ae

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Hvordan kysset han da? Jeg liker å bruke  mye tunge og har fått flere positive tilbakemeldinger på mine kyss, siden dem de har vært sammen med før, kun liker forsiktige kyss med lepper og uten for mye tunge. Er det slik for deg også ?

Skrevet

Han jeg var gift med i nesten 20 år var helt håpløs på både kyssing og slikking!

Tunga hans kjentes ut som en halvdød snegle! 😩

Prøvde å veilede han, men det sank aldri inn! 
var ikke (bare) derfor jeg gikk i fra han altså 😅

Skrevet

Har han vært i et langvarig forhold hvor de kanskje har hatt sin måte å kysse på? 

Navnet begynner vel ikke på G? 

Anonymkode: 7541d...451

Skrevet
Mysticgirl skrev (1 time siden):

Hvordan kysset han da? Jeg liker å bruke  mye tunge og har fått flere positive tilbakemeldinger på mine kyss, siden dem de har vært sammen med før, kun liker forsiktige kyss med lepper og uten for mye tunge. Er det slik for deg også ?

Jeg er samme hvor for å være helt ærlig ikke verdens største fan av å bare føle andre sine lepper bli presset mot mine. Det er deilig alt annet rundt det siden det som regel er hender og holding rundt hverandre involvert. Men hvis det ikke er tunge involvert synes jeg faktisk det er mye mer godt å kysse rundt omkring ansikte, eller ved forspill kysse meg opp og ned kroppen om jeg leder, eller om jeg ligger være den som blir kysset på.

Jeg trodde først når jeg startet å kysse at grunnen til at jeg ikke likte det var fordi jeg ikke likte guttene jeg kysset like mye som jeg først trodde. Så oppdaget jeg at det rett og slett bare var fysisk kontakt med lepper mot lepper uten noe mer som ikke gav meg noe. Er heldig, kjæresten min fikk ødelagt strengen under tungen sin når han var ung, så tungen hans stikker lengre ut enn noen jeg har vært med. Når han lærte teknikk var det ON! Å suge på den mens jeg runker han eller føle den langt inne i munnen min mens jeg sitter på han. Og det helt store når han går ned på meg 👅🤯🥴 🥵 

Anonymkode: 85f65...870

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.9.2022 den 16.35):

Hva er bra kyssing?   Jeg liker å kysse og gjerne med tunga også men jeg var borti ei som ikke taklet å kysse med tunge. Så vi er nok veldig forskjellige

Skrevet

Han var sikkert nervøs.

Det blir garantert bedre etter hvert som dere blir mer trygge på hverandre. Da kan dere og fordele hva dere synes er så godt når den andre gjør

Skrevet

Jeg kysset en jeg var forelsket i for første gang, og tenkte «hjelp, han sluker meg jo!». Han var en middelaldrende mann som hadde mye erfaring. Etter hvert tilpasset han seg meg mer, og det ble litt bedre. Men vi sluttet aldri å klirre tenna sammen under klining ( det var unikt med han)😅

Anonymkode: 68a3f...6b1

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.9.2022 den 17.00):

Har han vært i et langvarig forhold hvor de kanskje har hatt sin måte å kysse på? 

Navnet begynner vel ikke på G? 

Anonymkode: 7541d...451

Navnet begynner ikke på G nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...