Gå til innhold

Kvinne 33, mann 48. Hva tenker dere om det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det en fin aldersforskjell? 

Anonymkode: dc960...f54

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flaut å ende opp med en så mye eldre mann. Lav status med så gammel mann.

Anonymkode: 89795...4ee

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvis mannen er en aktiv type og høyt utdannet da?

• Liker 2
Skrevet

Tenker at han blir pensjonist MANGE år før kvinnen. Kjedelig. En gammel gubbe som sitter hjemme og venter og er pratesyk hver dag når du kommer hjem fra jobben. 

Anonymkode: fb969...3e0

• Liker 4
Skrevet

Aldersforskjellen er fin, bare den hadde vært den andre veien.

Anonymkode: 6de22...282

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Veldig greit nå, litt verre om 30 år.

Anonymkode: 10ded...d29

• Hjerte 2
Skrevet

At han er 58 når hun er 43, og at da vil det nok merkes godt. 

Så ikke ideelt, men at det ikke er min sak når begge to er voksne. 

Anonymkode: 4482b...67e

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tenker at han blir pensjonist MANGE år før kvinnen. Kjedelig. En gammel gubbe som sitter hjemme og venter og er pratesyk hver dag når du kommer hjem fra jobben. 

Anonymkode: fb969...3e0

Men det er jo 15-20 år til 

• Liker 1
Skrevet

Klarer han å få den opp?

Anonymkode: b2ebe...0c8

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvis mannen er en aktiv type og høyt utdannet da?

Han er jo uansett 50 år, og hun har større sjans for å få et mer bærekraftig forhold hvor også HUN er fysisk tiltrukket av mannen dersom mannen er på samme alder som henne selv. Å så vidt ha entret trettiårene og ende opp med en gubbe på 50, ja da har man som kvinne tapt i livet. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Veldig glad det ikke er meg som er dama hvert fall. Han lever pensjonistlivet mens du har 15 år igjen i arbeidslive, og når du selv blir pensjonist og ønsker å reise/nyte livet så må du bruke tiden på å pleie en svært gammel og syk ektemann med rullator og bleier. Ikke et liv jeg hadde ønsket for meg selv eller mine kjære💙

Anonymkode: 646b6...3e3

• Liker 3
  • Hjerte 2
Skrevet

Jeg kan ikke fatte og begripe hva kvinner på 33 skal med en 48 år gammel mann. Kvinner på 33 vil gjerne ha flere barn osv og selv menn som er i starten av 40 årene har en helt annen energi enn tidlig 30. Altså at du gidder. Du høres ut som et mareritt å leve livet med en 15 år eldre mann. Særlig fra den alderen og utover. 

Anonymkode: 9568a...b08

• Liker 6
Skrevet

Greit nok, men ikke hvis hun ønsker barn. IKKE kast bort de fruktbare årene.

Anonymkode: ce38c...033

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Og her kommer selve hevnen fra kjernebrukerne på KG for markedsverdidebatten. 

Anonymkode: f996e...0f1

• Liker 3
Skrevet

Samme aldersforskjell på meg og min kjære. Så jeg tenker jo ikke noe negativt om det sånn sett. 

Men helt ideelt er det jo ikke. Du merker ikke aldersforskjellen nå, men det kan være den blir veldig tydelig med tiden. En viss sannsynlighet for at han blir sykere og svakere før deg, at han blir en "gammel gubbe" imens du fremdeles føler deg ung og sprek. 

Pensjonsalderen er også noe å tenke på, det har vi en plan for, vi har økonomi til at jeg kan førtidspensjonere meg sånn at vi kan bli pensjonister sammen, og til at jeg har nok å leve på når/hvis han dør før meg. Har man ikke det så får dere jo ikke pensjonsdagene sammen, du må jo jobbe og han "må" sitte hjemme (kan jo ha hobbyer og være aktiv om dagene selvsagt, men han kan ikke for eksempel flytte til Spania og nyte pensjonistilværelsen der). Og når du blir pensjonist og vil reise og nyte den tilværelsen, så er han kanskje begynt å bli syk og skrøpelig sånn at du ender opp som pleier i stedet.

Og sannsynligvis vil du også være enke i dine siste år, din livspartner vil ikke være der med deg på gamlehjemmet.

Så jeg vil ikke si det er en fin aldersforskjell.. men jeg heier på kjærligheten. Alt har vært tenkt og snakket om mellom oss og vi kan ikke annet enn å velge hverandre uansett, vi lever tross alt NÅ og ingen vet hva fremtiden bringer.

Anonymkode: 5f65c...159

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Og her kommer selve hevnen fra kjernebrukerne på KG for markedsverdidebatten. 

Anonymkode: f996e...0f1

Men det er jo flaut. En kvinne på 33 som ender opp med en mann på 48 gjør jo dette FORDI hun har lav markedsverdi. Ingen kvinne på 33 ønsker en mann på 48 om hun har sjans på en som er yngre. 

Anonymkode: b2dbb...9b9

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Men det er jo flaut. En kvinne på 33 som ender opp med en mann på 48 gjør jo dette FORDI hun har lav markedsverdi. Ingen kvinne på 33 ønsker en mann på 48 om hun har sjans på en som er yngre. 

Bedre å være kvinne 33 og være sammen med en veltrent lege på 48 vs en halvfeit rørlegger på 35 vel.

• Liker 4
Skrevet

Helt ok!

Anonymkode: 686d8...d29

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Bedre å være kvinne 33 og være sammen med en veltrent lege på 48 vs en halvfeit rørlegger på 35 vel.

Om denne «kvinne 33» kun har sjans på en feit rørlegger på egen alder, har hun lav markedsverdi.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...