Gå til innhold

Så en tråd om bruk av våtservieter med å vaske rumpa etter toalettbrukt (Poll her)

Bruker du våtservieter i rumpa for å vaske?  

270 stemmer

1. 1. Bruker du våtservieter i rumpa for å vaske?

• Ja
      32
    • Nei
      178
    • Aldri brukt det
      83

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forutsett om folk svarer ærligt eller ikke.

Bruker du våtservieter etter du har vært på do? Eller tørke deg i rumpa med det?

Jeg gjør det ikke, og kjenner ingen som gjør det heller.

Anonymkode: be36c...348

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Av og til, kommer an på jbir mye papirarbeid det er

Anonymkode: c6ad6...469

• Liker 1
Skrevet

Nei, men vasker med vann.

Anonymkode: d568f...7bc

• Liker 2
Skrevet

Stemte nei, men har med i vesken, og det hender jeg bruker ved behov. Behov er oftest pga menstruasjon .  Ikke hjemme hvor jeg har dusj og klut. Den tråden var veldig rar. 

Anonymkode: 8e50a...d2b

• Liker 3
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Stemte nei, men har med i vesken, og det hender jeg bruker ved behov. Behov er oftest pga menstruasjon .  Ikke hjemme hvor jeg har dusj og klut. Den tråden var veldig rar. 

Anonymkode: 8e50a...d2b

Ingen tråder er "rare". Ordtaket er "Finnes ingen dumme spørsmål, men dumme svar".

• Liker 1
Skrevet

Vått dopapir. 

Anonymkode: 193f6...de5

Skrevet

Svarte ikke, da jeg bruker det hvis jeg er på enkel hytte eller flere overnattinger i telt.

Hjemme, nei. Får holde med dusj en gang om dagen, og jeg dusjer altid etter "rammeavtalen" på morgenen.

Anonymkode: fca05...1c9

Skrevet

Ja selvsagt. Ble ganske sjokkert over svarene i den andre tråden, det er mange EKLE mennesker. Både jeg og samboer bruker våtservietter eller dusjer etter toalettbesøk. Hvis ikke hadde ingen av oss ønsket feks spontan sex. Jeg blir oppriktig kvalm av tanken på at vi skulle gått på toalettet og så tørket oss med kun papir og så lagt oss i sengen og vært intime og gitt hverandre oralsex … huff. Det er jo ikke slik at hvis man får avføring på armen så tørker man det kun med papir, man bruker klut eller såpe + vann. Og alle de som sier papir er nok, hvorfor i alle dager gidder de da å vaske hendene etterpå? Det gir jo ikke mening. Nordmenn er virkelig grisete. 

Anonymkode: f2817...198

• Liker 6
Skrevet

Svarte ikke pga mitt forhold til det er helserelatert. Jeg har lichen schlerosis og irritabel tarm. Jeg bruker helst dopapir men når magen er i ulage sprekker huden og jeg må tørke med våtservietter for å ikke ødelegge huden rundt endetarmen enda mere og det blir så smertefullt at jeg ikke kan sitte, sårene blir betent osv.

Anonymkode: 089ab...c29

• Hjerte 1
Skrevet

Våtservietter skal tross alt aldri kastes i do, da går det veldig fort tett i rørene. Våtservietter løser seg jo ikke opp slik dopapir gjør. Det høres minst like uhygienisk ut å oppbevare brukte våtservietter med bæsj i en avfallsbøtte ved siden av do.... Æsj... Jeg bruker bare vått dopapir om jeg ikke føler jeg blir helt ren med tørt.

Anonymkode: d1f9c...1eb

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ja selvsagt. Ble ganske sjokkert over svarene i den andre tråden, det er mange EKLE mennesker. Både jeg og samboer bruker våtservietter eller dusjer etter toalettbesøk. Hvis ikke hadde ingen av oss ønsket feks spontan sex. Jeg blir oppriktig kvalm av tanken på at vi skulle gått på toalettet og så tørket oss med kun papir og så lagt oss i sengen og vært intime og gitt hverandre oralsex … huff. Det er jo ikke slik at hvis man får avføring på armen så tørker man det kun med papir, man bruker klut eller såpe + vann. Og alle de som sier papir er nok, hvorfor i alle dager gidder de da å vaske hendene etterpå? Det gir jo ikke mening. Nordmenn er virkelig grisete. 

Du høres ut som den typen som har fobi mot bakterer og går løs på alle andre.

Jeg kan sikkert garantere at det er du som har sagt at han må bruke våtservieter fordi jeg kjenner faktisk ingen og har spurt folk før om dette og alle har sagt nei.

Selvfølgelig er det vanlig og vaske seg og dusje før sex, du får det til å høres ut som at folk ikke dusjer før sex.. Og ser virkelig ikke for meg at folk går på do og driter for og så ha sex.

det som er ekkelt er folk som drar ting for langt og kaller folk uhygienisk, for det er akkuratt det du gjør.

• Liker 14
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

man vasker seg vel på underlivet før man har oralsex. spontansex blir den fortsatt om du tar 3 min vask. dessuten hvem i h vil slikke og suge på våtserviett såpe?

og vasker han penishodet når han bæsjer? ikke helt logisk dette.

før jeg noengang vurderer å suge en mann så har jeg jo bedt han vaske den. hvem i h har lyst på svett og stinkende k*k 

Endret av Ænema
  • Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Ganske ekkkelt å høre at du suger med våtserviet såpe.

• Liker 8
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Spørsmål: hvor kaster du våtservieter?

For man skal ikke kaste dem i do av hensyn til at det kan tette rørene.
Om du kaster dem i pose, så er det mere uhygeinisk en alt annet.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Man vasker seg da alltid nedentil før man har sex, det tar jo 1 minutt slik at man er helt fresh for sin kjære. Også pga svette f eks.

Hadde aldri fikset å oppbevare våtservietter med bæsj i en dunk på badet, fy fader så kvalmt 🤢 Vått eller tørt dopapir!

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg bruker det ja, men det er ikke fordi jeg synes det er så sykt mye mer hygienisk eller at det er ekkelt å bare bruke papir.

Det er fordi av og til så må man bare tørke og tørke og tørke uten at alt forsvinner, og jeg kan bli litt sår. Noen ganger blir man jo sår bare av det å bæsje.. så det er rett og slett bare mer behagelig for anus.

Jeg var ganske stor da jeg oppdaget at det bare var å kjøpe babywipes da, sikkert 30 år. Men nå ser jeg meg aldri tilbake 😅

Tørker det verste med papir først, så wipe, så "dabbe" litt med papir til slutt.

Anonymkode: aeb4e...d25

• Liker 3
Skrevet

Spyler. Dersom det ikke er tilgjengelig bruker jeg bare papir, så hysterisk er jeg ikke. Men kunne aldri gått tilbake til tiden før spyling.

Anonymkode: d4542...2eb

Skrevet
Deep Impact skrev (3 minutter siden):

Spørsmål: hvor kaster du våtservieter?

For man skal ikke kaste dem i do av hensyn til at det kan tette rørene.
Om du kaster dem i pose, så er det mere uhygeinisk en alt annet.

Hvorfor er det så uhygienisk?

Jeg har som de fleste kvinner en søppelbøtte på badet med pose i, hvor man kaster bl.a. tamponger og bind, og selvfølgelig wipes. I tillegg til q-tips og bomull og alt slags annet med kroppsvæsker og hudceller på. 

Denne posen knytter jeg sammen og hiver i søpla, og så vasker jeg hendene etterpå, vasker ofte bøtta også. 

De fleste av oss klarer å håndtere avfall i hverdagen helt greit.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Som flere allerede har spurt om; hvor gjør dere av alle disse våtserviettene med bæsj på? 🤢

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Som flere allerede har spurt om; hvor gjør dere av alle disse våtserviettene med bæsj på? 🤢

Søppelbøtte!

Hva skjer, har ingen av dere søppelbøtte på badet? Kaster du tampongene i dass også kanskje?

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...