AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #1 Skrevet 18. september 2022 Finnes sikkert en del tråder som dette, og en del går sikkert inn på det negative. Men lurer bare på hvordan dere selv syns det er å jobbe innen eldreomsorgen? Anonymkode: 48457...0da
Blåjojo Skrevet 19. september 2022 #2 Skrevet 19. september 2022 Jeg har opplevd det som givende, morsomt, slitsom og den mest fantastiske jobben jeg noen gang har hatt. Det er mange arbeidsoppgaver som er ren rutine, og mange oppgaver og øyeblikk som er helt magiske.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #3 Skrevet 19. september 2022 Moren min jobbet en stund på et sykehjem for eldre. Hun trivdes veldig godt i selve jobben. Men til slutt måtte hun bare gi seg, for hun orket ikke sorgen som fulgte med. Komme på jobb en vanlig morgen og få beskjed om at enda en av dine yndlingspasienter har gått bort i løpet av natten... Det ble for trist, rett og slett. Pasientene man tar hånd om er jo i en alder der det er mange som dør, og det må man kunne takle. Moren min gjorde ikke det, og fant seg en annen jobb etter hvert. Anonymkode: 675e6...45f
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #4 Skrevet 19. september 2022 Et jævla utakknemlig slit fra A til Å. Anonymkode: 15149...6d4
Lykkelia Skrevet 19. september 2022 #5 Skrevet 19. september 2022 Jeg elsket det! Mange koselige eldre som er takknemlige for den hjelpen de får. Man føler seg verdifull❤️ Helger og ferier med mange vikarer på jobb kunne være veldig slitsomme.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #6 Skrevet 19. september 2022 Mange hyggelige og takknemlige eldre som er så glad for at du er på arbeid. De som er demente kan være slitsomme Anonymkode: 44b23...62e
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #7 Skrevet 19. september 2022 Jeg elsket å jobbe på sykehjem, gjorde det i noen år da jeg var ung. Jobben i seg selv var fantastisk og timene gikk fort. Det som var negativt var ubekvem arbeidstid, dårlig bemanning og helgejobbing over tid. Anonymkode: 19e11...f74 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #8 Skrevet 19. september 2022 Jobber på spa og vi har mange kunder på 40+. Synes ikke det er så stor forskjell mellom eldre og yngre. Er vel ca. like mange som er krevende både over og under. Tenker de eldre kanskje har lavere terskel for å faktisk si i fra. Anonymkode: 3a9d1...e70
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå