Gå til innhold

Ting som er trendy å skrive på Facebook litt teit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syns du? Er jo noen ganger det er noe som er trendy å skrive en periode som folk etterhvert slutter med også kommer det noe annet som folk henger seg på. Jeg personlig syns det er litt teit, men det er min mening da.

Anonymkode: 7c044...203

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finnes allerede en tråd som tar for seg ting vi finner rart på FB. Bli med der? 

Anonymkode: 3cbad...85b

Skrevet

Folk som takker for alle gratulasjonene kl 22- 23 på kvelden, for å fiske etter enda flere gratulasjoner før dagen er omme 

Anonymkode: 78c43...d4e

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Klassikeren er vel å logge inn fra sykehus/legevakt 😄

Anonymkode: 7f8e7...754

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Folk som takker for alle gratulasjonene kl 22- 23 på kvelden, for å fiske etter enda flere gratulasjoner før dagen er omme 

Det kan vel hende at de har feiret dagen, og så når de har kommet hjem/gjestene har gått, går de inn på facebook, ser på gratulasjonene i ro og fred og takker? Har aldri tenkt at noen gjør det sent for å fiske etter flere gratulasjoner. 

Og det må vel være bedre å gjøre det når man freden har senket seg enn å sitte på facebook når de er sammen med andre og feirer bursdagen sin?

Skrevet

Mener sitater og sånn som er trendy å bruke. Og sånne ting som livets første bursdag osv..  Tydeligvis en greie nå. Før så sa de da bare hennes eller hans første bursdag. 
For meg blir det bare for dumt.

Men hver sin mening.

• Liker 1
Gjest Anonym Brukar0
Skrevet

Er det mer teit å følge trender på FB enn når det gjelder klær eller innredning?

Skrevet

Tror ikke "skrive på Facebook" og "trendy" kan brukes i samme setning.

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
Anonym Brukar0 skrev (2 minutter siden):

Er det mer teit å følge trender på FB enn når det gjelder klær eller innredning?

Neida

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Klassikeren er vel å logge inn fra sykehus/legevakt 😄

Anonymkode: 7f8e7...754

Og da gjerne også på vegne av andre bare fordi de har kjørt noen dit.

En annen klassiker er "i dag er det 40 år siden mamma døde, tenk hun ville vert 106 år i dag"

Anonymkode: b0937...c7b

• Liker 4
Skrevet

Min fantastisk gode snille, vakre fantastiske, omsorgsfulle, alle tiders kollega,sønn, datter, osv osv fyller år i dag. 🙄

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

et eller annet som «leverte» 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Takk, jeg er så enig. Jeg syns generelt FB-gratulasjoner er overfladiske men takk hver og en under hver hilsen for å slippe fellestakk og mer gratulasjoner. 

Anonymkode: 8eb81...b4c

Skrevet

De som studerte ved «livets harde skole» kommer ikke på vennelista mi😅

Anonymkode: d5b98...9cc

• Liker 1
Skrevet

Det er ingenting trendy med Facebook, det er visdomsord for damer over 60 eller «noe rødt i glasset er ikke feil i dag». «Påskefjellet leverer»

Er så flaut som det kan bli

Anonymkode: 773bc...0a9

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.9.2022 den 19.11):

Takk, jeg er så enig. Jeg syns generelt FB-gratulasjoner er overfladiske men takk hver og en under hver hilsen for å slippe fellestakk og mer gratulasjoner. 

Anonymkode: 8eb81...b4c

Hæ?? Det er jo mye bedre å skrive en felles takkemelding, enn å svare 150 gratulasjoner personlig? Har aldri tenkt at folk gjør dette for å få flere gratulasjoner..

Anonymkode: fb928...c71

• Liker 1
Skrevet

Statuser på Facebook i 2022 er ikke trendy bare kleint..

Anonymkode: 2053f...ff9

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det er ingenting trendy med Facebook, det er visdomsord for damer over 60 eller «noe rødt i glasset er ikke feil i dag». «Påskefjellet leverer»

Er så flaut som det kan bli

Anonymkode: 773bc...0a9

Flaut faktisk🤔 Jeg får helt noja av folk som har så mye negativt å si om hva andre legger ut på facebook. La folk være som de er, la folk få legge ut hva de vil, spiller det noen rolle?

Anonymkode: fb928...c71

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
ti10 skrev (På 18.9.2022 den 16.26):

Det kan vel hende at de har feiret dagen, og så når de har kommet hjem/gjestene har gått, går de inn på facebook, ser på gratulasjonene i ro og fred og takker? Har aldri tenkt at noen gjør det sent for å fiske etter flere gratulasjoner. 

Og det må vel være bedre å gjøre det når man freden har senket seg enn å sitte på facebook når de er sammen med andre og feirer bursdagen sin?

Nei, man skal sitte hele dagen å svare på innlegg tydeligvis, ellers fisker man. Og de som til og med er frekke nok til å svare dagen etter for å fiske enda mer! Så opptatt er man vel ikke på bursdagen sin, vel! :ironi:

Anonymkode: 5f901...5a8

Skrevet

Med mindre du er over 60 er det ingenting du kan gjøre på Facebook som er trendy 🫣

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...