Gå til innhold

Katten min slikker meg i ansiktet om morgenen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han vekker meg hver morgen ved å slikke meg i ansiktet. Tar jeg bort han så kommer han bare tilbake 😸 Jeg syns jo det er litt ekkelt, men jeg tåler det nok, og vasker ansiktet når jeg står opp uansett. Han har ligget i sengen med meg siden han var liten så jeg vil ikke plutselig stenge han ute fra soverommet nå. Han kan også finne på å bite meg forsiktig i tærne eller fingrene 😸 Hvorfor gjør pus dette? Flere som har katter som gjør dette?

Anonymkode: 6df8f...546

Skrevet

Den ene min gjør det, antar det er for å vekke meg  :)  Fordi han vil ha mat eller vil gå ut.

Den andre dytter meg i ansiktet med labben. Uten klør, bare presser på, igjen og igjen :) 

Anonymkode: ced86...2a9

• Liker 2
Skrevet

Vår vasker oss på nesa om morran for å få oss til å stå opp så hu får frokost 😅

Anonymkode: d1568...ad8

• Liker 2
Skrevet

Hoomin grooming, også kalt "Jeg er glad i deg og vil ta vare på deg". At pus bare gjør det om morgenen kan også bety "God morgen, jeg er glad i deg og vil ta vare på deg, men jeg er også sulten og vil ha selskap mens jeg spiser maten min på kjøkkenet"

• Liker 2
Skrevet

Han er glad i deg 😻

Skrevet

Det gjør hunden min og😆

Anonymkode: 8c71d...20a

Skrevet

Samme gjør pusene mine når de skal vekke meg er alltid koselig :) 

Skrevet

Du er heldig som har en katt som slikker deg i ansiktet, jeg har en katt som kjører klørene i tærene eller ryggen min, hver morgen!

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg har en kattunge som ofte slikker meg på øyet, på nesa og har prøvd å legge poten inni neseboret mitt

Anonymkode: b6069...a1e

Skrevet

Det gjør min også, så ligger han seg godt til på brøstet og motoren begynner og starte. Tror dem gjør det av kjærlighet

Anonymkode: f644c...8e6

Skrevet

Sånt er utrolig koselig det gjør ene pusen min også spesielt på nesa :)  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...