Gå til innhold

Katten min slikker meg i ansiktet om morgenen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han vekker meg hver morgen ved å slikke meg i ansiktet. Tar jeg bort han så kommer han bare tilbake 😸 Jeg syns jo det er litt ekkelt, men jeg tåler det nok, og vasker ansiktet når jeg står opp uansett. Han har ligget i sengen med meg siden han var liten så jeg vil ikke plutselig stenge han ute fra soverommet nå. Han kan også finne på å bite meg forsiktig i tærne eller fingrene 😸 Hvorfor gjør pus dette? Flere som har katter som gjør dette?

Anonymkode: 6df8f...546

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den ene min gjør det, antar det er for å vekke meg  :)  Fordi han vil ha mat eller vil gå ut.

Den andre dytter meg i ansiktet med labben. Uten klør, bare presser på, igjen og igjen :) 

Anonymkode: ced86...2a9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår vasker oss på nesa om morran for å få oss til å stå opp så hu får frokost 😅

Anonymkode: d1568...ad8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoomin grooming, også kalt "Jeg er glad i deg og vil ta vare på deg". At pus bare gjør det om morgenen kan også bety "God morgen, jeg er glad i deg og vil ta vare på deg, men jeg er også sulten og vil ha selskap mens jeg spiser maten min på kjøkkenet"

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er heldig som har en katt som slikker deg i ansiktet, jeg har en katt som kjører klørene i tærene eller ryggen min, hver morgen!

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en kattunge som ofte slikker meg på øyet, på nesa og har prøvd å legge poten inni neseboret mitt

Anonymkode: b6069...a1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør min også, så ligger han seg godt til på brøstet og motoren begynner og starte. Tror dem gjør det av kjærlighet

Anonymkode: f644c...8e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...