AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #1 Skrevet 18. september 2022 Jeg føler bare for å lufte ut litt. Jeg og min bestevenninne var ute på lørdag, og gikk på en liten shoppingtur. Jeg kjøpte kjole, shampoo og en parfyme, og hun gjorde det samme. Også spiste vi på en restaurant, og da tenkte jeg at jeg kunne betale siden hun tross alt betalte noe før det, men ikke noe som var like dyrt. Tror hun betalte litt i overkant av 100kr, og da tok jeg regningen på 475kr - noe som går helt fint. Forventer ikke noe tilbake fra noen når jeg sier at jeg betaler- for da mener jeg det virkelig. Men! Det som skjedde når vi kom hjem, var at hun fortalte sin søster (som også er min bestevenninne) at jeg er gjerrig, og at hun føler at jeg ikke bruker penger? Det ble en skikkelig stor sak ut av det. Fordi søsteren sa det til meg, og jeg gjorde ikke noe ut av det - fordi jeg ikke trenger. Men det jeg ikke forstår er hvorfor hun sier det, når jeg på alle måter er opptatt etter å gi uten gjengjeld? Jeg tilbød henne og sove hos meg i 6 uker når hun skulle på praksis i forbindelse med medisinstudiet. Hun tilbød seg å betale, og jeg sa nei, og at hun kan spare de pengene for noe hun kommer til ønske senere! Jeg er veldig såra akkurat nå. Hva i alle dager Anonymkode: 6370a...f9e
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #2 Skrevet 18. september 2022 Høres ut som om hun er misunnelig eller noe lignende? Har det vært slike episoder tidligere? Anonymkode: ac776...efe 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #3 Skrevet 18. september 2022 Høres ikke ut som hun blir en sympatisk og god lege når hun behandler folk slik.. Anonymkode: 0988e...ef5 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #5 Skrevet 18. september 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Høres ut som om hun er misunnelig eller noe lignende? Har det vært slike episoder tidligere? Anonymkode: ac776...efe Det har vært mye kritikk fra hennes side til meg, men ikke noe jeg har valgt å ta til meg. Ellers vet jeg ikke hva hun har sagt om meg til enhver tid Anonymkode: 6370a...f9e
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #6 Skrevet 19. september 2022 Det er ikke en gigantisk misforståelse da? Hadde snakket med henne, eller kanskje begge to samtidig - og virkelig forsøkt å høre hva det var hun mente. Anonymkode: 36e37...d73
tangent Skrevet 19. september 2022 #7 Skrevet 19. september 2022 Det er umulig for oss å vite hva hun mener. Du må rett og slett spørre om hun kan utdype.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #8 Skrevet 19. september 2022 Kan jo være hun mente det som en spøk, eller at du er gjerrig på en konkret ting.. jeg feks er gjerrig når det kommer til drivstoff.. fyller KUN mandag morgen når det er billig , og folk kan godt si jeg er gjerrig med det, og det går helt fint… Anonymkode: a0f3c...78b
sommerkroppen Skrevet 19. september 2022 #9 Skrevet 19. september 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg føler bare for å lufte ut litt. Jeg og min bestevenninne var ute på lørdag, og gikk på en liten shoppingtur. Jeg kjøpte kjole, shampoo og en parfyme, og hun gjorde det samme. Også spiste vi på en restaurant, og da tenkte jeg at jeg kunne betale siden hun tross alt betalte noe før det, men ikke noe som var like dyrt. Tror hun betalte litt i overkant av 100kr, og da tok jeg regningen på 475kr - noe som går helt fint. Forventer ikke noe tilbake fra noen når jeg sier at jeg betaler- for da mener jeg det virkelig. Men! Det som skjedde når vi kom hjem, var at hun fortalte sin søster (som også er min bestevenninne) at jeg er gjerrig, og at hun føler at jeg ikke bruker penger? Det ble en skikkelig stor sak ut av det. Fordi søsteren sa det til meg, og jeg gjorde ikke noe ut av det - fordi jeg ikke trenger. Men det jeg ikke forstår er hvorfor hun sier det, når jeg på alle måter er opptatt etter å gi uten gjengjeld? Jeg tilbød henne og sove hos meg i 6 uker når hun skulle på praksis i forbindelse med medisinstudiet. Hun tilbød seg å betale, og jeg sa nei, og at hun kan spare de pengene for noe hun kommer til ønske senere! Jeg er veldig såra akkurat nå. Hva i alle dager Anonymkode: 6370a...f9e Skjønte ikke helt den med at hun sa hun følte du ikke brukte penger? Du handlet tre ting, det samme gjorde hun. Hun la ut for et mindre beløp enn deg når det kom til mat. Hva er logikken med å si at DU ikke brukte penger. Og det viktigste - hvorfor skal det liksom være en sak hva andre bruker av penger? Merkelig dame 😄
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå