Gå til innhold

Kjæresten gir ikke bekreftelse komplimenter eller noe til meg mer, bare til andre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uansett hva jeg gjør, så får jeg bare blikk eller et grynt. Det virker som kjæresten min blir gretten eller sur når jeg gjør noe, mens alle andre rundt han får skryt og godord i fleng. Eksempler er at jeg ble bedt om å bidra til et lokalt prosjekt, kunstverk.

Jeg var veldig stolt, dagen det stod ferdig så var han ikke der for å se, det er jo greit. Jeg spurte ham om han hadde sett det, det er på en vegg på vei hjem fra jobb. Han sa "nei jeg så på veien jeg, viktig det vet du". Han har enda ikke sagt noe om det. 

Jeg vasket og malte hele huset mitt selv, eneste han sa var at han hadde gjort det eller det annerledes, eller valgt sånn utstyr. Han fokuserte heller på alt jeg ikke fikk til eller som kunne vært bedre.

Lager jeg mat er det for mye salt eller for lite, eller for stekt, eller ikke stekt, eller han har spist bedre sånn på den eller den restauranten osv.

Men er vi på besøk hos andre, eller vi kjører forbi noe fint, eller noen andre gjør noe, da står han der og ler og skryter, han gir komplimenter og støtte. Ofte er det de samme tingene jeg har gjort, eller det jeg har gjort er en større eller bedre utført jobb, så skryter han av noe mindre eller ikke så bra gjort. Jeg spurte ham om det engang og han ble sur og sa han ikke skjønner hva jeg mener. 

Føler meg at jeg ikke strekker til eller er god nok, det er aldri noe glede over min tilstedeværelse eller det jeg gjør og sier. Andres vitser ler han av, mine bare ser han dumt på meg og skifter tema. 

Forstår ikke noe  

Anonymkode: a3483...ab7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er nok på vei ut.

Anonymkode: c5c5a...abb

Skrevet (endret)

Hvorfor tar du deg til takke med en slik person? Hvor lenge har dere vært sammen? Og dette har du bare akseptert hele veien, jeg forstår ikke hvordan voksne oppegående kvinner - tar seg til takke med menn, som ikke tilfører de den positiviteten de lengter etter. 

Som et par skal man løfte hverandre opp, motivere hverandre osv. Personlig hadde jeg aldri klart å være i et slik forhold over lengre tid, det er ødeleggende for både selvfølelse og psyke - ofte er det nettopp det som er intensjonen fra motparten også. 

Endret av kraftwerk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...