AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #1 Skrevet 18. september 2022 Hvis man har alvorlig ME eller utmattelse f.eks og bare ligger alene. Hvordan får man det til å gå rundt? Vask dropper man jo. Men jeg bare tenker at jeg hadde ikke hatt NOE liv uten en venninne og kjæreste som handler og lager mat til meg. Sender dere varme tanker. 💔 Anonymkode: 70ecb...64d 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #2 Skrevet 18. september 2022 Mitt familiemedlem fikk hjemmehjelp, hjemmesykepleie og tilrettelegginger i hjemmet med hjelpemidler. Hjemkjøring av varm middagsmat fra Frivillighetssentralen. Det hjalp en god del, men hen behøvde fremdeles en del hjelp av pårørende. Ellers kan man jo søke om BPA. Det er nok litt vanskelig å få mange nok timer og jeg tror mange må gå flere runder med klager. Tror det kan være lettere å få mer hjelp hvis man ikke har noe familie og nettverk. Anonymkode: a6761...002
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #3 Skrevet 18. september 2022 Man får det nok ikke til å gå rundt. Derav av noen flytter hjem til foreldre, andre flyttes til sykehjem. Anonymkode: 3e312...17e
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #4 Skrevet 18. september 2022 Jeg trodde jeg hadde medfølelse og forståelse før. Men det hadde jeg ikke. Hvis jeg noensinne kommer ut av dette selv, så skal jeg så innmari bidra til at livet blir bedre for de som har det sånn. TS Anonymkode: 70ecb...64d 2
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #5 Skrevet 18. september 2022 Jeg har nylig fått hjemmesykepleie. De lager enkel mat, så det hjelper jo. Og kan hjelpe med dusj. Men alt annet flyter jo. Venter på søknad om bpa skal behandles, men regner med jeg må kjempe for den med krefter jeg ikke har... Anonymkode: 392c9...050 2
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #6 Skrevet 18. september 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg har nylig fått hjemmesykepleie. De lager enkel mat, så det hjelper jo. Og kan hjelpe med dusj. Men alt annet flyter jo. Venter på søknad om bpa skal behandles, men regner med jeg må kjempe for den med krefter jeg ikke har... Anonymkode: 392c9...050 Jeg vet ikke, men det skulle fantes noen som ga gratis hjelp til det å kjempe seg til nødvendig hjelp. Sender deg masse varme tanker. Faen så ille. TS Anonymkode: 70ecb...64d
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #7 Skrevet 18. september 2022 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jeg vet ikke, men det skulle fantes noen som ga gratis hjelp til det å kjempe seg til nødvendig hjelp. Sender deg masse varme tanker. Faen så ille. TS Anonymkode: 70ecb...64d Takk. Det varmer. Er helt enig, man forstår det ikke før man opplever det selv eller er nærmeste pårørende. Anonymkode: 392c9...050
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #8 Skrevet 18. september 2022 Men kan ikke folk fra Frivillighetssentralen stille opp? Anonymkode: 0842f...9bc
Maskinfører Skrevet 18. september 2022 #9 Skrevet 18. september 2022 Når man betaler skatt så kan jeg ikke fatte at man skal måtte kjempe for å få hjelp er noe fullstendig galt i dette samfunnet anbefaler aller å stemmme i kategorien Andre vi trenger nye på tinget
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå