AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #1 Skrevet 18. september 2022 Noen som har erfaring med det? Jeg ble anbefalt av psykologen å ta kontakt med de, men jeg lurer på om det er noe lignende som Fontenehuset? Har litt dårlig erfaring med hvordan man blir behandlet der. I tillegg er jeg litt usikker på hva man egentlig gjør der. Synes informasjon på nettsiden deres var litt vag. Anonymkode: f939c...93c
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #2 Skrevet 19. september 2022 https://stiftelsencrux.no/her-er-vi/crux-ovre-eiker-oppfolgingssenter Virker akkurat som å lese om Fontenehuset. Anonymkode: e0969...cdd
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #3 Skrevet 19. september 2022 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): https://stiftelsencrux.no/her-er-vi/crux-ovre-eiker-oppfolgingssenter Virker akkurat som å lese om Fontenehuset. Anonymkode: e0969...cdd Ja, egentlig. Så lurer litt på om det er sånn nedlatende barnehage opplegg det også. Anonymkode: f939c...93c
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #4 Skrevet 20. september 2022 On 9/19/2022 at 8:13 PM, AnonymBruker said: Ja, egentlig. Så lurer litt på om det er sånn nedlatende barnehage opplegg det også. Anonymkode: f939c...93c Barnehageopplegg? Anonymkode: e0969...cdd
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #5 Skrevet 20. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Barnehageopplegg? Anonymkode: e0969...cdd Ja, jeg vet ikke helt. Jeg får inntrykk av at slike steder er for de som har et veldig lavt funksjonsnivå, men hadde håpet på erfaringer fra andre. Kanskje det ikke er like kjent som fontenehuset. Anonymkode: f939c...93c
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #6 Skrevet 21. september 2022 On 9/20/2022 at 11:23 PM, AnonymBruker said: Ja, jeg vet ikke helt. Jeg får inntrykk av at slike steder er for de som har et veldig lavt funksjonsnivå, men hadde håpet på erfaringer fra andre. Kanskje det ikke er like kjent som fontenehuset. Anonymkode: f939c...93c Det har jeg også et inntrykk av. På Fontenehuset skal alt være så pedagogisk og politisk rett. Absolutt alt skal analyseres og forklares. I løpet av en arbeidsdag er det alt for mange unødvendige møter, hvor det diskuteres helt uvesentlige saker. Mange av de ansatte har utdanning i barnevern, sosialt arbeid og pedagogikk, noe som medfører at pedagogikk får et meget høyt fokus. Miljøet blir veldig tungt når alt skal gjøres komplisert. Mange ansatte har også utdanning i sykepleie, vernepleie og psykologi, og da blir alt veldig klinisk igjen. Medlemmene på Fontenehuset blir satt til veldig enkle oppgaver og de ansatte kan gjøre mer viktige oppgaver. Føles litt ut som en barneskole egentlig. Jeg tenker også at CRUX virker litt som arbeidstreninga på Fretex. Og på Fretex er det også mange som blir behandla på en dårlig måte. CRUX er kanskje ikke så anerkjent enda? Anonymkode: e0969...cdd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå