AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #1 Skrevet 18. september 2022 Han gjorde det slutt med meg. Grunnen til bruddet kan løses og fikses. Ingen har vært utro eller slemme, vi er fortsatt på good terms. Han har sagt at han sliter med å akseptere valget om å gjøre det slutt, men han vil heller ikke snakke om å løse ting. Han så meg snakke med en annen på byen, og kom bort til meg og sa at det var vanskelig å se på. Jeg sa at hvis han angrer så møter han meg på kafeen vi hadde vår første date på om to måneder. Han sa ja det vil han, men også at hvis han angrer så kommer han ikke til å vente men heller si det med en gang. Tror dere det fortsatt er noen sjanse for å få han tilbake? Jeg gjør alt Anonymkode: d0677...f8d
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #2 Skrevet 18. september 2022 Hvorfor vil du ha ham tilbake? Alt tyder på at denne mannen ikke klarer å være i et forhold med deg. Anonymkode: 13cb2...4f3
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #3 Skrevet 18. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor vil du ha ham tilbake? Alt tyder på at denne mannen ikke klarer å være i et forhold med deg. Anonymkode: 13cb2...4f3 Det er mange grunner. Men jeg vet at hvis dette er slutten så går jeg glipp av en virkelig bra mann. Jeg kan ikke la det skje. Jeg har hatt flere kjærester før men han her er noe helt spesielt Anonymkode: d0677...f8d
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #4 Skrevet 18. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): jeg vet at hvis dette er slutten så går jeg glipp av en virkelig bra mann. Anonymkode: d0677...f8d En bra mann oppfører seg ikke sånn mot en han elsker med mindre han er alvorlig psykisk syk og ute av stand til å fungere med andre mennesker. Han har sikkert fine sider, men han vil jo ikke være i et forhold med deg. Anonymkode: 13cb2...4f3
Mt3 Skrevet 18. september 2022 #5 Skrevet 18. september 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Han gjorde det slutt med meg. Grunnen til bruddet kan løses og fikses. Ingen har vært utro eller slemme, vi er fortsatt på good terms. Han har sagt at han sliter med å akseptere valget om å gjøre det slutt, men han vil heller ikke snakke om å løse ting. Han så meg snakke med en annen på byen, og kom bort til meg og sa at det var vanskelig å se på. Jeg sa at hvis han angrer så møter han meg på kafeen vi hadde vår første date på om to måneder. Han sa ja det vil han, men også at hvis han angrer så kommer han ikke til å vente men heller si det med en gang. Tror dere det fortsatt er noen sjanse for å få han tilbake? Jeg gjør alt Anonymkode: d0677...f8d Men hva mener du med at du gjør alt? Om du går rundt og tilber han som en gud så vil dere i hvertfall ikke bli sammen igjen, for da kan han flørte og tulle rundt så mye han bare orker nå, for så å kunne ta deg tilbake akkurat når det passer han. Start å date andre, vis at du prøver å gå videre. Det er kun da han kan savne det dere hadde sammen og muligens finne ut at det er deg han vil ha. 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #6 Skrevet 18. september 2022 Mt3 skrev (Akkurat nå): Men hva mener du med at du gjør alt? Om du går rundt og tilber han som en gud så vil dere i hvertfall ikke bli sammen igjen, for da kan han flørte og tulle rundt så mye han bare orker nå, for så å kunne ta deg tilbake akkurat når det passer han. Start å date andre, vis at du prøver å gå videre. Det er kun da han kan savne det dere hadde sammen og muligens finne ut at det er deg han vil ha. Det jeg mener er at jeg vil gjøre min del for at de problemene jeg har hatt tidligere ikke skal være et problem lenger. Det er ting jeg har gjort eller sagt som er grunnen til bruddet og jeg forstod ikke omfanget av handlingene mine før det var for sent. Jeg var sjalu uten noen grunn, jeg har bare vært redd og usikker pga ting som skjedde i mitt forrige forhold. Og det er så urettferdig av meg og ta disse traumene med i forholdet med han. Han er bare god og har gjort alt for at jeg skulle føle meg trygg. Men jeg satte urettferdige krav. Når jeg innså dette så sa jeg ikke ifra og ba om unnskyldning, jeg trodde det skulle hjelpe at jeg kunne vise endring over tid, men det han trengte var at jeg sa det. Jeg har begynt hos psykolog og hadde min første time på tirsdag hvor jeg tok opp mine issues med dette. Skal tilbake i morgen. Jeg vil endre meg, ikke bare for han men også for min egen del ettersom dette er noe som ødelegger for meg selv. Jeg tror ikke jeg skal komme med flere unnskyldninger til han, da blir det bare plagsomt i lengden. Han sa også selv at han ikke har hatt nok tid alene etter bruddet ettersom vi har hatt sporadisk kontakt. Så jeg tenker på kutte kontakten, da får han vel kjenne på det å savne meg i tillegg Anonymkode: d0677...f8d
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #7 Skrevet 18. september 2022 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Det jeg mener er at jeg vil gjøre min del for at de problemene jeg har hatt tidligere ikke skal være et problem lenger. Det er ting jeg har gjort eller sagt som er grunnen til bruddet og jeg forstod ikke omfanget av handlingene mine før det var for sent. Jeg var sjalu uten noen grunn, jeg har bare vært redd og usikker pga ting som skjedde i mitt forrige forhold. Og det er så urettferdig av meg og ta disse traumene med i forholdet med han. Han er bare god og har gjort alt for at jeg skulle føle meg trygg. Men jeg satte urettferdige krav. Når jeg innså dette så sa jeg ikke ifra og ba om unnskyldning, jeg trodde det skulle hjelpe at jeg kunne vise endring over tid, men det han trengte var at jeg sa det. Jeg har begynt hos psykolog og hadde min første time på tirsdag hvor jeg tok opp mine issues med dette. Skal tilbake i morgen. Jeg vil endre meg, ikke bare for han men også for min egen del ettersom dette er noe som ødelegger for meg selv. Anonymkode: d0677...f8d Så du har reint faktisk vært slem mot ham likevel, du har plagd ham med dine sjalusi-issues som du nektet å oppsøke hjelp for før nå etter han forlot deg? Anonymkode: 13cb2...4f3
Mt3 Skrevet 18. september 2022 #8 Skrevet 18. september 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det jeg mener er at jeg vil gjøre min del for at de problemene jeg har hatt tidligere ikke skal være et problem lenger. Det er ting jeg har gjort eller sagt som er grunnen til bruddet og jeg forstod ikke omfanget av handlingene mine før det var for sent. Jeg var sjalu uten noen grunn, jeg har bare vært redd og usikker pga ting som skjedde i mitt forrige forhold. Og det er så urettferdig av meg og ta disse traumene med i forholdet med han. Han er bare god og har gjort alt for at jeg skulle føle meg trygg. Men jeg satte urettferdige krav. Når jeg innså dette så sa jeg ikke ifra og ba om unnskyldning, jeg trodde det skulle hjelpe at jeg kunne vise endring over tid, men det han trengte var at jeg sa det. Jeg har begynt hos psykolog og hadde min første time på tirsdag hvor jeg tok opp mine issues med dette. Skal tilbake i morgen. Jeg vil endre meg, ikke bare for han men også for min egen del ettersom dette er noe som ødelegger for meg selv. Jeg tror ikke jeg skal komme med flere unnskyldninger til han, da blir det bare plagsomt i lengden. Han sa også selv at han ikke har hatt nok tid alene etter bruddet ettersom vi har hatt sporadisk kontakt. Så jeg tenker på kutte kontakten, da får han vel kjenne på det å savne meg i tillegg Anonymkode: d0677...f8d Så bra du får hjelp til å legge ting bak deg, så får vi håpe han eller en like god fyr velger deg når du er klar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå