AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #1 Skrevet 18. september 2022 Her forventes det mye kritikk ved å skrive dette innlegget, og det forstår jeg sett fra andres øyne. Det er ikke som at jeg ikke har forsøkt andre metoder for å få økonomien til å gå rundt, og i tillegg søkt om støtte og hjelp offentlig. Jeg er helt forbauset over samfunnet, hvordan de rikeste advokater osv utnytter denne situasjonen med å kjøpe seg sex, til kvinner som selger kroppen sin for å klare seg økonomisk i livet. Det er vanskelig idag i dette samfunnet å få hjelp til selvutvikling dersom man har hatt hindringer langs utviklingen på veien til det livet man så for seg. For min del er det sykdom og forsinket diagnose. Jeg er i økonomisk knipe som innebærer at jeg ikke har råd til å studere og av den grunn sliter med å få fast jobb. Etter avslag og avslag så gir man litt opp å kjempe men til syvende å sist er det pengene vi lever av. Så da er det jo godt da, at de rikeste kan bidra til å kjøpe deg seksuelt ..!!? For min del fikk jeg hvertfall betalt strømregning og tannlege denne måneden. ! Det er stor forskjell på fattige og rike, og forskjellene vil bare vokse. Synd jeg ikke vokste opp i en velfungerende familie og uten en adhd diagnose, da ville jeg kanskje slippet å selge kroppen min. Er det plass til alle i dette samfunnet, om man virkelig ønsker å vokse? Er det for sent om du har gjort noen feil, har man mulighet til å rette opp eller betyr det at da må man fortsette å ha det kjipt ? det er alltid hjelp å få sies det.. men jeg kan bekrefte at det er det ikke. Er det da ok å selge kroppen sin for å klare seg? jeg vil på ingen måte anbefale det til noen som ikke må, det er desidert det mest ekle og nedverdigende jeg har måtte gjort i mitt 30 år gamle liv. Anonymkode: c1633...c85 1 5
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #2 Skrevet 18. september 2022 5 minutter siden, AnonymBruker said: Her forventes det mye kritikk ved å skrive dette innlegget, og det forstår jeg sett fra andres øyne. Det er ikke som at jeg ikke har forsøkt andre metoder for å få økonomien til å gå rundt, og i tillegg søkt om støtte og hjelp offentlig. Jeg er helt forbauset over samfunnet, hvordan de rikeste advokater osv utnytter denne situasjonen med å kjøpe seg sex, til kvinner som selger kroppen sin for å klare seg økonomisk i livet. Det er vanskelig idag i dette samfunnet å få hjelp til selvutvikling dersom man har hatt hindringer langs utviklingen på veien til det livet man så for seg. For min del er det sykdom og forsinket diagnose. Jeg er i økonomisk knipe som innebærer at jeg ikke har råd til å studere og av den grunn sliter med å få fast jobb. Etter avslag og avslag så gir man litt opp å kjempe men til syvende å sist er det pengene vi lever av. Så da er det jo godt da, at de rikeste kan bidra til å kjøpe deg seksuelt ..!!? For min del fikk jeg hvertfall betalt strømregning og tannlege denne måneden. ! Det er stor forskjell på fattige og rike, og forskjellene vil bare vokse. Synd jeg ikke vokste opp i en velfungerende familie og uten en adhd diagnose, da ville jeg kanskje slippet å selge kroppen min. Er det plass til alle i dette samfunnet, om man virkelig ønsker å vokse? Er det for sent om du har gjort noen feil, har man mulighet til å rette opp eller betyr det at da må man fortsette å ha det kjipt ? det er alltid hjelp å få sies det.. men jeg kan bekrefte at det er det ikke. Er det da ok å selge kroppen sin for å klare seg? jeg vil på ingen måte anbefale det til noen som ikke må, det er desidert det mest ekle og nedverdigende jeg har måtte gjort i mitt 30 år gamle liv. Anonymkode: c1633...c85 M39 Synes synd på deg om i i tillegg ikkje liker å selge deg. Men forstår deg veldig godt slik du beskriver din livs situasjon. Om eg var dame eller mann hadde eg nokk gjort det samme. Anonymkode: a5276...4d9 1
Marlene35 Skrevet 18. september 2022 #3 Skrevet 18. september 2022 Folk faller utenfor samfunnet og dette er en konsekvens, men også en overlevelsesmekanisme. For de som sier noe annet aner ikke hva det vil si å ha møtt utfordringer. men ff så trist ❤️ 2 1
feliek54 Skrevet 18. september 2022 #4 Skrevet 18. september 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): M39 Synes synd på deg om i i tillegg ikkje liker å selge deg. Men forstår deg veldig godt slik du beskriver din livs situasjon. Om eg var dame eller mann hadde eg nokk gjort det samme. Anonymkode: a5276...4d9 Jeg å forstår deg
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #5 Skrevet 18. september 2022 Kommer sikkert en kommentar fra en velstående kvinne om hvordan man kan synke så lavt til å selge kroppen sin, men jeg forstår deg, du er ikke den eneste. Nav burde vært koplet til dette innlegget. Samfunnet suger for de som ikke ble født med riktige forutsetninger. Anonymkode: c1633...c85 6 2
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #6 Skrevet 18. september 2022 En prostituert selger vel ikke kroppen sin, de selger en tjeneste - som de bruker kroppen sin til å utføre. Som en massør, fysioterapeut o.l., men på en mer intim måte. Synes alltid det ser så tilbakestående ut når noen påstår at noen selger kroppen sin, når de selger sex/en tjeneste. Anonymkode: fb17a...f7e 4 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #7 Skrevet 18. september 2022 4 minutter siden, AnonymBruker said: En prostituert selger vel ikke kroppen sin, de selger en tjeneste - som de bruker kroppen sin til å utføre. Som en massør, fysioterapeut o.l., men på en mer intim måte. Synes alltid det ser så tilbakestående ut når noen påstår at noen selger kroppen sin, når de selger sex/en tjeneste. Anonymkode: fb17a...f7e … eller en idrettsutøver. Anonymkode: e5d91...8f3 2
artigmedsex Skrevet 18. september 2022 #8 Skrevet 18. september 2022 (endret) De som kjøper sex forventer at de som selger gjør det frivillig. Har man behov for å kjøpe sex har man ofte andre problemer. Det kan være mangel på sosiale antenner, mangel på sjarm, mangel på selvtillit i relasjoner, eller rett og slett mangel på evne til å fungere i et parforhold. Folk som selger og kjøper har havnet der av en grunn, og den er som regel utenfor deres kontroll. Kanskje du skulle åpne opp for at de som kommer til deg for å kjøpe kroppen din har sine egne ting å stri med. Endret 18. september 2022 av artigmedsex 2
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #9 Skrevet 18. september 2022 jeg har også solgt kroppen min for å få råd til tannlegen når jeg gikk på aap. helt sykt at man skal måtte ty til slikt i norge. Anonymkode: 894e5...b8e 5 2
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #10 Skrevet 18. september 2022 Å selge sex er et hederlig yrke og ingenting å skamme seg over. Før da Norge var et fattig land var det enda mer vanlig at kvinner solgte sex. I det gamle Kristiania (Oslo) var det hele kvartal og gater med bordeller. Stå på ts. Du er like verdifullt som alle andre mennesker. Anonymkode: 7c1aa...2c1 2
Bamseklemmer Skrevet 18. september 2022 #11 Skrevet 18. september 2022 Det heter ikke å selge kroppen, den leies ut bare i håp at den er like fin etterpå.. Sexkjøpeloven er tydelig.. det er lov å selge, men ikke lov å kjøpe sex.. Skjønner ikke hvorfor dette skal være så problematisk tema.. Du har jo selv valget av å gjøre noe kriminelt.. og må man gjøre noe kriminelt bare for sex? så deilig er det ikke.. for det er mye deiligere å gjøre det gratis. Send heller pengene til fresesarmen, så får noe seg ei suppe så de overlever.. 🙄
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #12 Skrevet 18. september 2022 Ingen i Norge må selge sex frivillig. Jeg synes det er helt greit å gjøre det, gjort det selv av og til siden jeg studerte pga det var så raske penger. Mye penger, slapp å ha deltid jobb. Nå er jeg i fast jobb med høy lønn, man savner spenningen rundt dette. Så gjør det når jeg er single, har kontakter med tidligere klienter enda. Dette er helt vanlig menn, ene er forøvrig advokat som du skriver. De kjøper en tjeneste, får det akkurat som de vil, uten forpliktelser. Tenk så praktisk det er for mange menn, ferdig når man går ut av døra. Det liker jeg også, at da er man ferdig. Sexen liker jeg også, ellers ville jeg ikke gjort dette. Så det er mange "fordeler" ved dette, bryr meg ikke om hva andre synes. Sier som superfeministene: "Min kropp, mitt valg!!" Anonymkode: 3a797...43f 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #13 Skrevet 18. september 2022 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): … eller en idrettsutøver. Anonymkode: e5d91...8f3 Nettopp Anonymkode: fb17a...f7e
Isambard Skrevet 18. september 2022 #14 Skrevet 18. september 2022 Jeg føler at du fisker etter sympati for å rettferdiggjøre et dårlig valg. Du kan godt få synpati av meg, men jeg støtter ikke selvsestruktiv adferd. 7 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #15 Skrevet 18. september 2022 Bamseklemmer skrev (32 minutter siden): .. Du har jo selv valget av å gjøre noe kriminelt.. og må man gjøre noe kriminelt bare for sex? så deilig er det ikke.. for det er mye deiligere å gjøre det gratis. Send heller pengene til fresesarmen, så får noe seg ei suppe så de overlever.. 🙄 Hva er det du babler om? Anonymkode: c5999...2c3 2 3
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #16 Skrevet 18. september 2022 Synes det er forfriskende at noen kaller en spade for en spade og ikke pakker det inn i sugarbabe- eller "Onlyfans" nonsens. Anonymkode: 694b1...11d 2
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #17 Skrevet 18. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Om eg var dame eller mann hadde eg nokk gjort det samme. Hva er du da? Anonymkode: 5f1c0...69a 4
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #18 Skrevet 18. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kommer sikkert en kommentar fra en velstående kvinne om hvordan man kan synke så lavt til å selge kroppen sin, men jeg forstår deg, du er ikke den eneste. Nav burde vært koplet til dette innlegget. Samfunnet suger for de som ikke ble født med riktige forutsetninger. Anonymkode: c1633...c85 Jeg er relativt velstående, har full forståelse for deg og din situasjon. Har større problemer med dette.. AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Ingen i Norge må selge sex frivillig. Jeg synes det er helt greit å gjøre det, gjort det selv av og til siden jeg studerte pga det var så raske penger. Mye penger, slapp å ha deltid jobb. Nå er jeg i fast jobb med høy lønn, man savner spenningen rundt dette. Så gjør det når jeg er single, har kontakter med tidligere klienter enda. Dette er helt vanlig menn, ene er forøvrig advokat som du skriver. De kjøper en tjeneste, får det akkurat som de vil, uten forpliktelser. Tenk så praktisk det er for mange menn, ferdig når man går ut av døra. Det liker jeg også, at da er man ferdig. Sexen liker jeg også, ellers ville jeg ikke gjort dette. Så det er mange "fordeler" ved dette, bryr meg ikke om hva andre synes. Sier som superfeministene: "Min kropp, mitt valg!!" Anonymkode: 3a797...43f Pinlig ignorant lesning. Anonymkode: 223df...2c7 2
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #19 Skrevet 18. september 2022 Nei det er ikke godt at man må ty til å selge sex og at noen type menn velger å utnytte damer i den situasjonen for egen seksuell vinning. Problemet er at det kapitalistiske systemet ikke fungerer og derfor fins det fattigdom. Istedet for å godta slavearbeid og sexarbeid må man kjempe for å endre politikken til å bli et mindre kapitalistisk samfunn og med bedre støtteordninger så folk slipper å bli voldtatt mot betaling for å overleve Kvinnesynet til disse kundene er forkastelig og de begår bokstavelig talt en voldtekt med kjøpt samtykke. Du ville ikke ha sex men måtte, det er overgrep. Hadde de brydd seg om å hjelpe deg hadde du fått pengene uten å la de utnytte kroppshullene dine på mest nedverdigende måte. Håper du ikke gjør dette igjen og at du oppsøker psykolog for å få hjelp med det som har skjedd. 7 av 10 som selger sex får PTSD Anonymkode: 454d1...8f9 2 3
Marlene35 Skrevet 18. september 2022 #20 Skrevet 18. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): jeg har også solgt kroppen min for å få råd til tannlegen når jeg gikk på aap. helt sykt at man skal måtte ty til slikt i norge. Anonymkode: 894e5...b8e Dette er ufattelig trist og jeg kunne ønske at dette kom frem, for det er noe galt med samfunnet når man må ty til dette for å ivareta grunnleggende behov. Kunne ønske folket var klar over dette, det er jo grusomt. Man ender jo opp med å miste respekt for sin egen kropp også i en ellers vanskelig hverdag. Men helt ærlig, har man ikke krav på hjelp til å ivareta helsen sin?? 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå