AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #1 Skrevet 18. september 2022 Jeg var med tannlegen for 3-4 måneder siden og fiksa estetikken på noen tenner med nye fyllinger. Det kosta noen tusenlapper. Men nå mister jeg fyllingene, de detter av. Det er surt. Hadde du gått tilbake til samme tannlegesenter å bedt de ordne opp? Det må jo være kvaliteten på arbeidet som ikke er godt nok, det skal jo vare noen år. Går jeg tilbake igjen til samme senter så blir det jo jo muligens en reklamasjonssak, går jeg til nytt senter blir det jo nye kostnader! Er litt sjenert.... Anonymkode: 14d9d...e3a
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #2 Skrevet 18. september 2022 Klart du må tilbake til den du gjorde det til. Som du sier selv at fyllingen skal holde lengre enn noen mnd. Anonymkode: 2ea2b...033
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #3 Skrevet 18. september 2022 Send mail og ta det opp Anonymkode: 4e7f3...608
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #4 Skrevet 18. september 2022 Ja, absolutt. Dette er ikke vanlig, så det må de fikse Skriv en meil og forklar det så har du det skriftlig og da er det lettere å få med alt siden du er litt sjenert 😄 Lover deg at dette er helt vanlig, ikke noe å grue seg for 😊 Det ordner seg. Ta kontakt i morgen. Anonymkode: f05c6...325
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #5 Skrevet 18. september 2022 Takk for råd😊 da skal jeg ringe og få meg en time! Anonymkode: 14d9d...e3a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå