AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #1 Skrevet 18. september 2022 Da jeg skulle drikke hos naboen så kysset naboen meg samboer var ikke der , var jeg utro da siden de var han som kysset meg ? Har så dårlig samvittighet ikke sagt det til samboer er redd han gjør det slutt Anonymkode: aa152...596
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #2 Skrevet 18. september 2022 Besvarte du kysset da? Anonymkode: 33c44...89c
Gjest Athena Catalina Skrevet 18. september 2022 #3 Skrevet 18. september 2022 Du var utro om du besvarte kysset, gjorde du ikke det var du ikke utro.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #4 Skrevet 18. september 2022 Jeg tenker nei uansett. Siden det var han som tok initiativ til kysset og var den aktive part, så var du ikke utro. Noen blir jo så forskrekket at de ikke reagerer med å dra seg unna umiddelbart, uten at det på noen måte handler om å besvare eller like kysset. Anonymkode: c3014...49b
enkefru Skrevet 18. september 2022 #5 Skrevet 18. september 2022 Om det er noe som må skjules for partner, er det utroskap 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #6 Skrevet 18. september 2022 Jeg var full så husker det så vidt tror ikke kysset varte lenge Anonymkode: aa152...596
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #7 Skrevet 18. september 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg var full så husker det så vidt tror ikke kysset varte lenge Anonymkode: aa152...596 Da forteller du til samboer at du ikke var utro, men at du dessverre drakk deg full og rota deg borti noe, og at du heretter ikke skal drikke med denne personen. Anonymkode: 33c44...89c
Isambard Skrevet 18. september 2022 #8 Skrevet 18. september 2022 Hvis alt som skjedde var at en annen person kysset deg så ville jeg latt det ligge. Hvis du forteller det, så ikke fremstill det som en stor sak. Var det noen som så dere?
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #9 Skrevet 18. september 2022 Ingen mann kysser ei dame ut av det blå på den måten. Hva fikk han til å ta det initiativet, det er det du må forklare til samboeren. Han kysset henne, ergo hun er uten skyld. Men det ligger en forhistorie her. Anonymkode: ff064...b8e
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #10 Skrevet 18. september 2022 Jeg vet ikke om du var utro (i hvert fall ikke siden du ikke husker hva som skjedde), men faen heller kvinne... Du må passe bedre på deg selv! Du setter deg i skikkelige farlige situasjoner. Ikke drikk deg så full med folk som prøver seg på deg Anonymkode: 7a1c9...aae 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #11 Skrevet 18. september 2022 9 hours ago, AnonymBruker said: Da jeg skulle drikke hos naboen så kysset naboen meg samboer var ikke der , var jeg utro da siden de var han som kysset meg ? Har så dårlig samvittighet ikke sagt det til samboer er redd han gjør det slutt Anonymkode: aa152...596 Hvis du endte opp i råhet klining uten noe mer, så var det en form for utroskap. Men ingenting jeg ville gjort mye ut av. Fortell samboeren at det skjedde og at du angrer før han får vite det av andre. Gå også inn i deg selv og finn grunner til hvorfor du ble med på det hvis det var sånn. Anonymkode: 89460...591
Fremmed fugl Skrevet 19. september 2022 #12 Skrevet 19. september 2022 TS, Lykke til. Om man skal bruke ordet utro om dette eller ikke, er ikke så viktig. Er vel så og si ingen som hadde satt himm3l og hav i bevegelse på grunn av fyllekyss. Men utroskap er ofte en prosess som går gradvis. Du skriver at du er redd at samboeren din skal kaste deg ut, hvis du forteller. Er han unormalt sårbar og redd, eller er det noe i historien deres som gjør at du tror han vil reagere slikt? Hvis min kone hadde fortalt en slik historie om drikking med mannlig venn, med kyssing, så er det vel kanskje det med manglende hukommelse som hadde bekymret meg mest. Ellers hadde jeg nok godt over i en litt kjedelig og plagsom belærende modus, der jeg hadde pekt på risikoelementer og muligheter for å redusere risiko. Hvis samboeren din sliter med sårbarhet og frykt, og du tror at han ikke vil håndtere dette godt, så er det kanskje lurt å ikke si noe. Men under forutsetning at du selv tar tak i problemet. Er litt kort historie så er vanskelig å gi noen andre råd, enn at du bør ha en bedre strategi når du drikker i selskap der ikke folk "passer" på deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå