AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #1 Skrevet 18. september 2022 Hei! Jeg husker jeg har lest at babyer sover dypest på begynnelsen av natten. Min forrige baby virket nesten litt motsatt. Hun kunne ha mange små oppvåkninger de første timene før hun omsider «fant nattesøvnen sin» og tok natten. Andre som kjenner til den type mønster? Er det en spesiell grunn til det? Legger vi henne feks for tidlig? Anonymkode: 3dc4c...227
Million Skrevet 18. september 2022 #2 Skrevet 18. september 2022 Min ble lagt halv åtte året rundt, men våknet hver time natten gjennom hele tiden. (til han var to år...)
Regnbuefisk Skrevet 18. september 2022 #3 Skrevet 18. september 2022 For begge mine har dette kommet helt an på alder. Når de først begynte med tidlig leggetid var det et par mnd med veldig lett søvn og masse oppvåkninger frem til 22-23. Ved syv mnd ca snudde det, og de fant roen tisligere og sov godt om kvelden, men fortsatte å våkne en del ganger senere på natta.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #4 Skrevet 18. september 2022 Min er 6 1/2 mnd og eneste nesten lange sovestrekk er fra rundt 23-00. Da maks 3 1/2 time, som regel maks 2 timer. Tidligere på kvelden + senere på natten våkner hun hver time ca. Som yngre, 0-3 mnd, la vi ikke før 22-00 og da var det første sovestrekk som var lengst. Anonymkode: feaf9...ef5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå