AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #1 Skrevet 18. september 2022 Hvordan kan en jente beregne sin markedsverdi? Finnes det en test/kalkulator? Anonymkode: 51ba4...d4e
Cisco Skrevet 18. september 2022 #2 Skrevet 18. september 2022 Er du alenemor? Da synker den betraktelig. 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #3 Skrevet 18. september 2022 Det er jo høyst uvitenskapelig og skjønnsbasert, så det finnes selvsagt ingen kalkulator. Handler mer om å være bevisst på egne sterke og svake sider, så du kan tindre og bumble uten å bli konstant skuffet over responsen. Er du førti, ufør, fattig og overvektig, har fire barn med tre forskjellige fedre og fritiden din går med til KG og reality, har du lavere tilgang på rike, veltrente 30-årige menn enn om du er tjuefem, velutdannet, tjener greit, er slank og pen, barnløs og har et rikt sosialt liv. Anonymkode: e8b1e...00c 1 1
Cuckold Skrevet 18. september 2022 #4 Skrevet 18. september 2022 11 minutter siden, AnonymBruker said: Hvordan kan en jente beregne sin markedsverdi? Finnes det en test/kalkulator? Anonymkode: 51ba4...d4e Den kjekkeste mannen du kan få som kjæreste viser vel omtrent hvor den øvre grensen for din markedsverdi ligger.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #5 Skrevet 18. september 2022 Om man er 25, barnløs, i fast jobb, aktiv, rikt sosialt liv, pen, overvektig og røyker da? Anonymkode: 51ba4...d4e
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #6 Skrevet 18. september 2022 Tror ikke på markedsverdi. Er m40 og tiltrekkes ikke av folk som er vesentlig yngre eller eldre. Slik har det vært siden jeg var barn. Når jeg var eks 10 så var 15åringer eldgamle. Når jeg var 20 så var 30åringer gamle osv.. Anonymkode: b1f53...8fa
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #7 Skrevet 18. september 2022 Herlig, skal vi starte enda en tråd om markedsverdi 🙄 Anonymkode: 3153f...6d7 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #8 Skrevet 18. september 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvordan kan en jente beregne sin markedsverdi? Finnes det en test/kalkulator? Anonymkode: 51ba4...d4e tinder. Anonymkode: 5002c...077 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #9 Skrevet 19. september 2022 Bare ikke dra rundt på løsunger fra 4 tidligere forhold så er du allerede blant kremen. Anonymkode: 97e38...ce7 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #10 Skrevet 19. september 2022 21 hours ago, AnonymBruker said: tinder. Anonymkode: 5002c...077 Det er nok noe sannhet i det. Hvis du konstant blir avvist av alle menn du er interessert i, kan det være et tegn på at du sikter feil eller for høyt. Anonymkode: e8b1e...00c
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #11 Skrevet 19. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er nok noe sannhet i det. Hvis du konstant blir avvist av alle menn du er interessert i, kan det være et tegn på at du sikter feil eller for høyt. Anonymkode: e8b1e...00c Eller at de av motsatt kjønn gjør det. Jeg er ei blond, slank dame med store pupper som aldri får en like på Tinder fordi jeg ikke er så pen i fjeset. Jeg får ikke en like på de lave, skallede, overvektige mennene en gang, da sitter vel de og sveiper høyre på de penere jentene. Anonymkode: ab5d4...da7
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #12 Skrevet 21. september 2022 Ingen er vel enten det ene eller det andre? Folk har vel som regel ting ved seg som trekker opp og som trekker ned. For meg trekker det ned at jeg har mistet håret. Det som er igjen klipper jeg helt kort med maskin, men det er jo et faktum at det er borte. Det trekker nok også ned at jeg ikke er så utadvendt, at jeg kan fremstå som litt usikker og kjedelig inntil man blir kjent med meg og jeg tør opp. Jeg er dårlig på small talk og har ganske nerdete interesser. Jeg er en sånn som må sjekkes opp, og det kan hende at jeg ikke forstår at det skjer hvis noen prøver. Men så trekker det kanskje opp at jeg er høy, slank og brukbart trent. Jeg har utdannelse, bra jobb, høy lønn og er pen og ren i tøyet. Jeg liker å lage mat, kjøpe vin, bake brød, og jeg har ganske stor p***. Anonymkode: 89140...004 1
Bergenseren_47 Skrevet 21. september 2022 #13 Skrevet 21. september 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Ingen er vel enten det ene eller det andre? Folk har vel som regel ting ved seg som trekker opp og som trekker ned. For meg trekker det ned at jeg har mistet håret. Det som er igjen klipper jeg helt kort med maskin, men det er jo et faktum at det er borte. Det trekker nok også ned at jeg ikke er så utadvendt, at jeg kan fremstå som litt usikker og kjedelig inntil man blir kjent med meg og jeg tør opp. Jeg er dårlig på small talk og har ganske nerdete interesser. Jeg er en sånn som må sjekkes opp, og det kan hende at jeg ikke forstår at det skjer hvis noen prøver. Men så trekker det kanskje opp at jeg er høy, slank og brukbart trent. Jeg har utdannelse, bra jobb, høy lønn og er pen og ren i tøyet. Jeg liker å lage mat, kjøpe vin, bake brød, og jeg har ganske stor p***. Anonymkode: 89140...004 Kjenner meg godt igjen i det du beskriver, bortsett fra at jeg har håret i behold🤣
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #14 Skrevet 21. september 2022 Har faktisk en slik kalkulator liggende i en kommodeskuff. Anonymkode: 5a719...c2a
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #15 Skrevet 22. september 2022 AnonymBruker skrev (På 19.9.2022 den 13.23): Det er nok noe sannhet i det. Hvis du konstant blir avvist av alle menn du er interessert i, kan det være et tegn på at du sikter feil eller for høyt. Anonymkode: e8b1e...00c Alternativet da er å være single og ta vare på sitt selvverd istedet for å ta til takke med noe drit. Som single kvinne kan en i hvertfall sikte drithøyt for litt spenning og moro. Det alternativet er bedre enn en gammel grinebiter som er lik min markedsverdi😊. Anonymkode: 1eea1...87e 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #16 Skrevet 22. september 2022 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Ingen er vel enten det ene eller det andre? Folk har vel som regel ting ved seg som trekker opp og som trekker ned. For meg trekker det ned at jeg har mistet håret. Det som er igjen klipper jeg helt kort med maskin, men det er jo et faktum at det er borte. Det trekker nok også ned at jeg ikke er så utadvendt, at jeg kan fremstå som litt usikker og kjedelig inntil man blir kjent med meg og jeg tør opp. Jeg er dårlig på small talk og har ganske nerdete interesser. Jeg er en sånn som må sjekkes opp, og det kan hende at jeg ikke forstår at det skjer hvis noen prøver. Men så trekker det kanskje opp at jeg er høy, slank og brukbart trent. Jeg har utdannelse, bra jobb, høy lønn og er pen og ren i tøyet. Jeg liker å lage mat, kjøpe vin, bake brød, og jeg har ganske stor p***. Anonymkode: 89140...004 Du høres ut som drømmemannen 🥰 Anonymkode: a3749...bba
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #17 Skrevet 22. september 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Som single kvinne kan en i hvertfall sikte drithøyt for litt spenning og moro Det er klart. Så lenge man ikke synker ned i femcel-dypet og begynner å sutre og klage over å kun få sex av menn du mener å ha krav på forhold med. Anonymkode: 8fb6b...e5a
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #18 Skrevet 22. september 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Du høres ut som drømmemannen 🥰 Anonymkode: a3749...bba Haha, enig 😄 Nerdete, stille menn er vanligvis de jeg liker best 😊 Anonymkode: ab5d4...da7
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #19 Skrevet 22. september 2022 Du kan øke markedsverdien betraktelig med å trene og gå ned i vekt. Anonymkode: 1c07b...67d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå