Gå til innhold

Kjæreste som ikke dukket opp til avtale vi hadde

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går tidlig avtalte kjæresten og jeg at han skulle komme til meg på kvelden (lørdag kveld) og overnatte. På dagen/ettermiddagen skulle han møte sønnen og kjæresten han, sammen med mormoren og morfaren til sønnen. Etterpå skulle han komme til meg og overnatte, og så skulle vi gjøre hageting i dag sammen.

Men, hørte ingenting fra han. Halv tolv sendte jeg en melding og lurte på hvor han var, når han kommer. Ikke noe svar.

I dag tidlig sendte jeg noen meldinger og lurte på hvorfor han ikke sa ifra i går, om han hadde glemte meg og avtalen. Sendte to meldinger rundt 08-tiden,ennå ikke fått svar på dem heller.

Hva skal jeg tro om dette? Er det ikke veldig dårlig gjort å ikke møte opp når vi hadde avtalt det, eller i det minste si ifra om han var forhindret av en eller annen grunn?

Anonymkode: 8f1e5...d43

• Liker 1
  • Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo, det er veldig dårlig gjort.

Med mindre han har en ekstremt god unnskyldning ville jeg faktisk revurdert hele forholdet. Det er ikke innenfor å avlyse avtaler uten å si i fra OG i tillegg ikke gi lyd fra seg. Dette er ekstremt respektløst og jeg hadde blitt sint.

Men, det kan være han har en god unnskyldning, men den bør være god. Veldig god.

• Liker 21
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Dårlig gjort ja, men det kan ha oppstått noe. Ville ikke dvelt så mye med det før jeg hadde fått pratet med ham. Og siden tatt det derfra. 

• Liker 2
Skrevet

Du høres veldig ung ut? Har dette vært et seriøst forhold lenge? Har dette skjedd før? Jeg ville revurdert hele forholdet, ingen mann som er forelsket eller elsker en - holder på sånn. Han fant vel noe mer spennende å gjøre, og gadd ikke si ifra. 

Anonymkode: 1e2dd...c77

Skrevet

Helt umulig for oss å vite.. 

Men det er jo relevant om dette er uvanlig oppførsel, eller ikke. 

Det sagt, opp gjennom har jeg opplevd;  ødelagt telefon - da har jeg lånt en tilfeldig persons telefon på gata, og ringt den jeg skulle besøke. foreldres brå dødsfall - da sendte jeg en melding og kansellerte de avtalene jeg hadde, og sa at jeg ville forklare senere. Norovirus - da fikk mannen instrukser, mens jeg lå på badegulvet i fosterstilling, om hvilke meldinger han skulle sende fra min telefon. 

Så, hadde sannsynligvis endt med brudd her om jeg bare ble ignorert på den måten. 

Anonymkode: 47b57...ade

• Liker 4
Skrevet
JegMotStrømmen skrev (1 minutt siden):

Dårlig gjort ja, men det kan ha oppstått noe. Ville ikke dvelt så mye med det før jeg hadde fått pratet med ham. Og siden tatt det derfra. 

De fleste oppegående mennesker, hadde blitt svært engstelig og bekymret hvis dette skjedde. Det er utrolig dårlig gjort, og viser bare at "kjæresten" ikke bryr seg stort. 

Hadde det vært en ulykke eller annet, så hadde vel noen kontaktet TS? Hvis ikke så er det en annen sak, men tviler sterkt.

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du høres veldig ung ut? Har dette vært et seriøst forhold lenge? Har dette skjedd før? Jeg ville revurdert hele forholdet, ingen mann som er forelsket eller elsker en - holder på sånn. Han fant vel noe mer spennende å gjøre, og gadd ikke si ifra. 

Er ikke ung, slutten av 30-årene. Har skjedd før, men det har vært om vi har kranglet etc. Nå har alt vært fint, og jeg gledet meg veldig til han skulle komme. Har vært sammen i litt over 2 år.

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Jeg hadde blitt veldig bekymret, har du forsøkt å kontakte familien eller venner?

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det sagt, opp gjennom har jeg opplevd;  ødelagt telefon - da har jeg lånt en tilfeldig persons telefon på gata, og ringt den jeg skulle besøke. foreldres brå dødsfall - da sendte jeg en melding og kansellerte de avtalene jeg hadde, og sa at jeg ville forklare senere. Norovirus - da fikk mannen instrukser, mens jeg lå på badegulvet i fosterstilling, om hvilke meldinger han skulle sende fra min telefon. 

Så, hadde sannsynligvis endt med brudd her om jeg bare ble ignorert på den måten. 

Du høres veldig ansvarlig ut som gir beskjed, det pleier jeg selv også å gjøre. Synes det handler om å respektere folk. Så jeg føler meg veldig langt nede i dag.

Han har noen ganger gjort dette tidligere, men da har det vært om vi har hatt en krangel f.eks. Ikke noe sånt denne gangen, så det kom helt ut av det blå.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Er ikke ung, slutten av 30-årene. Har skjedd før, men det har vært om vi har kranglet etc. Nå har alt vært fint, og jeg gledet meg veldig til han skulle komme. Har vært sammen i litt over 2 år.

Har du møtt foreldrene hans, og dere er offisielt kjærester - og har vært det i 2 år? 

Høres for meg ut som at denne mannen ikke er så seriøs som du ønsker. 

• Liker 3
Skrevet

Hvordan i all verden skal vi vite noe som helst her egentlig?

Det kan hende noe viktigt familie relatert dukte opp, kanskje noen har dødd, kanskje han fikk problemer med bilen, kanskje hand måtte hjelpe en kompis i nød som trengte en kompis.

Det er ikke verdens ende at han ikke kom.

Selv om man har en avtale, så kan noe plutselig skje som at man må prioritere.

Jeg vil ikke si at hagearbeid er en prioritering om noe viktigere skjedde.

Du overlever.

Ha litt kommunikasjon med typen når du møter han, å komme her vil ikke hjelpe oss da vi ikke kjenner vedkommende eller deg.

Anonymkode: e4901...8f8

• Liker 1
Skrevet

Enig i det fleste her. Hvis han har en god grunn kan man vel tilgi. F.eks matforgiftning og at han ikke får beveget seg fra skåla, eller mistet mobilen samtidig som han oppdaget at han var tom for drivstoff på vei hjem fra hytta. Hvis ikke virker han skikkelig ego og en fyr jeg hadde revurdert 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

De fleste oppegående mennesker, hadde blitt svært engstelig og bekymret hvis dette skjedde. Det er utrolig dårlig gjort, og viser bare at "kjæresten" ikke bryr seg stort. 

Hadde det vært en ulykke eller annet, så hadde vel noen kontaktet TS? Hvis ikke så er det en annen sak, men tviler sterkt.

Opplevde for flere år siden at en kjæreste var i en bilulykke, det gikk heldigvis greit med alle involverte, men kjæresten måtte på sykehuset over natten. Telefonen ble liggende igjen i bilen. Jeg var bare en kjæreste, ikke samboer, ingen tenkte på å kontakte meg. Men kjæresten ringte så fort han var våken og fikk tilgang på telefon. Bekymret var jeg selvsagt, og det forstår jeg at ts også er. 

• Liker 1
  • Hjerte 13
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg hadde jo først og fremst blitt bekymret dersom min kjæreste gjennom to år ikke gav lyd fra seg på nesten et døgn/et halvt døgn. Så hvorfor du først og fremst hopper til at det er dårlig gjort er ikke godt å si, men det kan vel tyde på at du har historikk med han som viser til at han gjør dette med vilje/fordi han ikke gidder å svare? 

Anonymkode: 813d1...f71

• Liker 12
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Slenger meg på denne. Har selv aldri opplevd det TS beskriver heller, verken venner eller kjæreste har ignorert og ikke sagt ifra. 

Eller jo, tror jeg hadde en kjæreste en kort periode - han glemte å si ifra at han ikke kom hjem fra byen, han sov hos en kompis. Men det er det, tror jeg. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har du møtt foreldrene hans, og dere er offisielt kjærester - og har vært det i 2 år? 

Høres for meg ut som at denne mannen ikke er så seriøs som du ønsker. 

Vi er begge voksne, og ingen av oss har foreldre som er i live.

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg hadde jo først og fremst blitt bekymret dersom min kjæreste gjennom to år ikke gav lyd fra seg på nesten et døgn/et halvt døgn. Så hvorfor du først og fremst hopper til at det er dårlig gjort er ikke godt å si, men det kan vel tyde på at du har historikk med han som viser til at han gjør dette med vilje/fordi han ikke gidder å svare? 

Anonymkode: 813d1...f71

Ja, har skjedd før. Men denne gangen kom det helt overraskende på meg, siden jeg var hos han fredag til lørdag morgen, og vi hadde det veldig fint sammen. Trodde alt var bra, gledet meg til han skulle komme.

• Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vi er begge voksne, og ingen av oss har foreldre som er i live.

Du sa han skulle møte sønnen, kjæresten til sønnen og sønnens besteforeldre? Da regnet meg med at det var han sine foreldre. 

Og det er ikke uvanlig å ha foreldre som lever, selv om man er voksen.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du høres veldig ansvarlig ut som gir beskjed, det pleier jeg selv også å gjøre. Synes det handler om å respektere folk. Så jeg føler meg veldig langt nede i dag.

Han har noen ganger gjort dette tidligere, men da har det vært om vi har hatt en krangel f.eks. Ikke noe sånt denne gangen, så det kom helt ut av det blå.

Ja. for meg er det jo nettopp det.

Jeg vet jo at det at min foreldres brå død, var viktigere enn middagsavtalen jeg hadde med ei venninne, eller kundemøtet på jobb.

Men de sitter jo og venter. Blir veldig bekymret. Setter mulig i gang noe for å finne ut at noe ikke har skjedd. Det tar 10 sekunder å tekste "noe alvorlig dukket opp, må avlyse, forklarer senere". 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Slenger meg på denne. Har selv aldri opplevd det TS beskriver heller, verken venner eller kjæreste har ignorert og ikke sagt ifra. 

Eller jo, tror jeg hadde en kjæreste en kort periode - han glemte å si ifra at han ikke kom hjem fra byen, han sov hos en kompis. Men det er det, tror jeg. 

Jeg selv har aldri opplevd noe lignende egentlig. Selv tilfeldige menn jeg har datet i kort tid, har gitt beskjed bare om de var f.eks. 10 min forsinket. Jeg skjønner ikke hvorfor dette skjer.

• Hjerte 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...