AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #1 Skrevet 18. september 2022 Som overskrift sier er jeg en vanlig mann som foretrekker å bruke kvinneundertøy og tynne nylonstrømpebukser, jeg er slank og går jevnlig til brasiliansk og voksing legger og lår, det føles naturlig og veldig behagelig for meg å bruke disse plaggene, dette er noe jeg gjør for mitt eget velvære, blir deprimert og føler meg utilpass visst jeg ikke bruker disse plaggene.Dette gir meg mye og jeg er lykkelig.Hva tenker folk om dette, syns dere jeg er en syk person. Anonymkode: 21c36...145 2
Kniv & gaffel Skrevet 18. september 2022 #2 Skrevet 18. september 2022 Gjør som du vil, det angår ikke meg. Det eneste jeg undrer meg på, er hvorfor menn som liker kvinneklær ofte velger det mange av oss som er født som hunkjønn synes er ubehagelig. Jeg tenker da særlig på strømper, strømpebukser, blonder og høyhælte sko 2 7
Troyamin Skrevet 18. september 2022 #3 Skrevet 18. september 2022 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Som overskrift sier er jeg en vanlig mann som foretrekker å bruke kvinneundertøy og tynne nylonstrømpebukser, jeg er slank og går jevnlig til brasiliansk og voksing legger og lår, det føles naturlig og veldig behagelig for meg å bruke disse plaggene, dette er noe jeg gjør for mitt eget velvære, blir deprimert og føler meg utilpass visst jeg ikke bruker disse plaggene.Dette gir meg mye og jeg er lykkelig.Hva tenker folk om dette, syns dere jeg er en syk person. Anonymkode: 21c36...145 Jeg tenker at du har laget eksakt samme tråd for ikke lenge siden. Men da du ikke fikk nok oppmerksomhet der, måtte du nå lage ny tråd, i håp om at andre nå fôrer din fantasi. 2
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #4 Skrevet 18. september 2022 Kniv & gaffel skrev (47 minutter siden): Gjør som du vil, det angår ikke meg. Det eneste jeg undrer meg på, er hvorfor menn som liker kvinneklær ofte velger det mange av oss som er født som hunkjønn synes er ubehagelig. Jeg tenker da særlig på strømper, strømpebukser, blonder og høyhælte sko Det gir meg en velvære følelse som ikke kan beskrives Anonymkode: 21c36...145
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #5 Skrevet 18. september 2022 Gjesp... Dårlig forsøk Anonymkode: d6ffe...0de
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #6 Skrevet 18. september 2022 Hva så? Det er helt vanlig å bruke strømpebukse ellers stillongs under når det er kaldt. Jeg er mann en helt vanlig mann, og liker å bruke lue når det er kaldt. Anonymkode: ceae4...eb2
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #7 Skrevet 18. september 2022 Nei, du er ikke psyk 😊 Er nok ikke så uvanlig som mange tror! Anonymkode: 4b415...583 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #8 Skrevet 18. september 2022 Embla Othea skrev (6 timer siden): Troll. Du er et roll, håper jeg da. Så mye rart du lager tråder om 😄 Slutt å rope troll. Blir bare rart. Anonymkode: 4b415...583 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #9 Skrevet 18. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, du er ikke psyk 😊 Er nok ikke så uvanlig som mange tror! Anonymkode: 4b415...583 Takk 😘godt å høre, og takk for du tar meg seriøst Anonymkode: 21c36...145
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #10 Skrevet 19. september 2022 Jeg gjør det akkurat det samme som deg.. Går både i strømpebukser/stayups, og bruker kvinneundertøy.Eneste er at jeg ikke bruker bh eller skjørt eller rosa eller og for trange bukser(det får kvinnene ha for seg selv), men alt annet jeg gå i. Jeg føler akkurat slik som deg. Så det er bare å fortsette med der du har begynt. PS! Skal jeg i møter med folk så har jeg normal mannsklær, men innvending er det ingen som ser og da gjør jeg akkurat det jeg vil Anonymkode: 12186...418 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #11 Skrevet 19. september 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg gjør det akkurat det samme som deg.. Går både i strømpebukser/stayups, og bruker kvinneundertøy.Eneste er at jeg ikke bruker bh eller skjørt eller rosa eller og for trange bukser(det får kvinnene ha for seg selv), men alt annet jeg gå i. Jeg føler akkurat slik som deg. Så det er bare å fortsette med der du har begynt. PS! Skal jeg i møter med folk så har jeg normal mannsklær, men innvending er det ingen som ser og da gjør jeg akkurat det jeg vil Anonymkode: 12186...418 ❤️❤️❤️godt å høre, føler av og til at jeg gjør noe som er galt, ikke en god følelse, det at vi er fler gjør godt å høre Anonymkode: 21c36...145 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #12 Skrevet 20. september 2022 Det er jo kvinner som bruker herreundertøy. Det er nok bare spørsmål om tid før alt er unisex. Men da er det kanskje ikke like spennende å gå med? Anonymkode: ceae4...eb2
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #13 Skrevet 20. september 2022 Jeg er også glad i å bruke strømpebukser, så du er ikke alene. Stå på, og ikke bry deg om hva andre mener. Min trang til å bruke strømpebukser har ikke hindret meg fra å ha fire langvarige forhold i mitt liv, så jeg tror ikke det er så mange damer som synes dette er en dealbreaker som det kan virke som her på KG Anonymkode: 22355...8aa 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #14 Skrevet 20. september 2022 Du er i allefall ikke helt vanlig. Hadde vært dealbreaker for meg. Anonymkode: 01abc...e7c 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #15 Skrevet 20. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er også glad i å bruke strømpebukser, så du er ikke alene. Stå på, og ikke bry deg om hva andre mener. Min trang til å bruke strømpebukser har ikke hindret meg fra å ha fire langvarige forhold i mitt liv, så jeg tror ikke det er så mange damer som synes dette er en dealbreaker som det kan virke som her på KG Anonymkode: 22355...8aa Er det tynne nylon du bruker? Har de godtatt at du har de på når du var alene med dine Xer hjemme? Anonymkode: 0240e...fb1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #16 Skrevet 20. september 2022 Jeg like alle typer strømpebukser og bruker de jeg føler for der og da, også tynne nylonstrømpebukser. Har alltid bare hatt ei dame av gangen, så det har ikke vært noen exer i mitt hus Anonymkode: 22355...8aa
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #17 Skrevet 21. september 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg like alle typer strømpebukser og bruker de jeg føler for der og da, også tynne nylonstrømpebukser. Har alltid bare hatt ei dame av gangen, så det har ikke vært noen exer i mitt hus Anonymkode: 22355...8aa Det du ble spurt om, var om damene du har vert i forhold med, godtok at du gikk med strømpebukser, om de er tykke eller tynne? Anonymkode: 0240e...fb1
Morpheus Skrevet 21. september 2022 #18 Skrevet 21. september 2022 Skal dama bestemme om man skal bruke strømpebukse, stillongs, lue og votter når det er kaldt ute? Slik detaljstyring tror jeg ikke at jeg hadde godtatt. Man bruker tykkelse på strømpebuksa ut i fra temperaturen ute. Samme med alle andre isolerende plagg. Om dama mi fryser på ørene, så skal jo hun selvfølgelig få gå med lue.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #19 Skrevet 21. september 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det du ble spurt om, var om damene du har vert i forhold med, godtok at du gikk med strømpebukser, om de er tykke eller tynne? Anonymkode: 0240e...fb1 Har alltid sagt fra om min fetisj for strømpebukser når forholdet begynner å bli alvorlig og dette har aldri vært en dealbreaker for noen av damene jeg har møtt. Har brukt tynne nylonstrømpebukser eller tykkere strømpebukser under buksa når jeg føler for det og damene har godtatt det. Tror damene ser på helheten når de velger seg kjæreste. Anonymkode: 22355...8aa 1 1
Han Solo Skrevet 22. september 2022 #20 Skrevet 22. september 2022 Forstår ikke helt greia med strømpebukser for menn så jeg måtte teste det ut. Tynn nylon må jo være satans verk. Ubehagelig å få på og ikke minst ubehagelig å ha på. Mulig størrelsen her spiller inn selvsagt. Det kan ikke være et favorittplagg for dere damer. Større forståelse har jeg med tykke strømpebukser med ull. Det blir jo som stillongs med fot men det er jo mer praktisk med lang under og sokker. Ikke minst mer økonomisk også. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå