AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #1 Skrevet 18. september 2022 Merker at matbudsjettet har blitt strekt enormt. En del matvarer går det mye av. Ketchupen til Rema 1000 var grei, ikke Bunnpris sin. Noen som har funnet en billig majones som smaker greit? Rema 1000 sin smake så innmari til eddik. Anonymkode: 840c8...5bc
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #2 Skrevet 18. september 2022 Bruker du mye majones? ?? Anonymkode: d0188...7a7
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #3 Skrevet 18. september 2022 Majones går det ikke mye av hos oss, jeg må si jeg undrer meg litt over et storforbruk av majones (ketchup også, for den saks skyld). Det er uansett enkelt å lage majones selv. Anonymkode: ec43c...36e
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #4 Skrevet 18. september 2022 Ketchup er ofte på veldig godt tilbud. For eksempel på Obs. Da hamstrer jeg for et år. Jeg holder meg til Heinz, smak er viktig. Av majones kjøper jeg 400g Hellmanns, også her fordi den er best. Om man følger med på tilbud er den rimelig, med mot 50 kr/kg. Ønsker jeg spesial-majones, som aioli, eller urtemajo, lager vi bare selv. Og hadde det ikke vært for holdbarheten, og at det innimellom går en ukes tid mellom hver gang det går majo, ville jeg laget alt selv. Billigmerker er aldri på tilbud. Så generelt lønner det seg å følge med på slike lokkevarer på tilbud. Men ser heller ikke helt at det er disse matvarene du sparer mest på, akkurat? Jeg gjør slik med alt som kan kjøpes i bulk, og totalt sett sparer jeg tusener på det. Men absolutt ikke på disse isolert sett. Anonymkode: a6cd5...b96 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #5 Skrevet 18. september 2022 Søkte raskt opp ketchup Du kan få first price for 11,60kr/kg. Xtra sin for 13kr/kg. Eller Heinz, som jeg synes er best, for 39,90 kr/kg, denne uka (Europris). Det meste annet ligger på 60-150kr/kg. Jeg har kjøpt Heinz rimeligere enn dette, men sist jeg bunkret opp var før matvareprisene tok helt av. Anonymkode: a6cd5...b96 1
cleangal Skrevet 18. september 2022 #6 Skrevet 18. september 2022 1 kg-flasker med Heinz ketchup er ofte på tilbud til 25 kr på Europris. Eldorado majones (Meny, Spar, Kiwi, Joker) er helt greit, men følg med, for Mills majones på tilbud kan være billigere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå