AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #1 Skrevet 18. september 2022 Jeg vurderer å selge leiligheten min, fordi jeg må leie et annet sted 2-3 år fremover(dreier seg om privat medisinsk behandling, og deltidsstudie). Kunne så klart leid ut, men det er en 3 år gammel leilighet av høy standard, så kvir meg veldig. Vi har heller ikke noe utleiefirma som kunne tatt seg av det(kjipt å måtte betale mye til de). I tillegg er jeg usikker på om utleie er tillatt pga husbanktilskudd. Men spørsmålet er: kan man forhandle med banken sin om fastrenteinnskudd? ser at det er en bank som tilbyr 3.15%, mens min bank er mye lavere. Fond er uaktuelt da jeg pga lav inntekt og høye uforutsatte medisinske utgifter må ha korttidsperskektiv. Selv er jeg for syk og langt unna til å styre med en leietaker🫣EK etter salg estimerer jeg til 1,5 mill(inkl.noe sparepenger) En liten digresjon: jeg betaler blodpris på airbnb, og så viser det seg at det er skjeggkre her!🤢er dette noe som er normalt, og man må leve med i dag? Er livredd for å dra det hjem til min egen kåk🫥🫥🫥 Anonymkode: 210c6...1d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå