Gå til innhold

Tørre, røde og såre slimhinner etter soppinfeksjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har nylig hatt en kraftig soppinfeksjon og ble behandlet med Pevaryl og en soppdrepende krem med kortisol. Gikk samtidig på en antibiotikakur for noe annet. Nå er det gått flere uker siden behandlingen og jeg er fortsatt sår og rød nedentil. Har også kløe, spesielt på de ytre kjønnslepper. Utfloden er helt normal, og skjeden føles heller ikke sår, det er kun utvendig på ytre slimhinner. Slimhinnene føles helt annerledes enn før. Har mistenkt at soppen ikke var forsvunnet helt, så har tatt en Diflucan mot sopp, men uten effekt. Er redd for at dette har utviklet seg til noe kronisk, leser om vestibulitt o.l på nettet og blir veldig bekymret. Er det noen som har opplevd lignende? Har tenkt meg til gynekolog etterhvert altså, men tenker først å høre om noen andre har erfaringer, og evt. råd om noe som kan hjelpe? 

Anonymkode: 316eb...f20

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg igjen, luft, luftig undertøy, gå uten truse,  dropp for all del truseinnlegg og bytt truse gjerne et ganger om dagen. For meg hjelper det også å smøre på et tynt lag canesten hver kveld 

Anonymkode: b7888...24b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...