AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #1 Skrevet 18. september 2022 KG er er gedigent forum og jeg orker ikke tråle hvert enkelt del av forumet hver gang jeg er innom for å sende innlegg, så det blir stort sett «siste innlegg» Har stort sett bare hatt dagbøker og slikt på Ignorer listen over «siste innlegg». Den siste tiden satte jeg alt som har med Barn og familie, Seksualitet, Samliv osv på listen og FOR en forandring! Nå dukker det opp masse interessante innlegg fra de andre forumene, og jeg syntes det har blitt kjekt å gå inn på KG igjen og sjekker «siste innlegg». Det må bety at KG regelrett oversvømmes av innlegg om barn, sex og samliv, for det var stort sett de jeg leste om på «siste innlegg». Men nå på ignorer så leser man om filmer, ferier, mat, debatter osv. Mye mer interessante tema enn det evinnelige barn, sex og partnere/dating ditt og datt som bare gjentar tusenvis av de samme problemstillingene om og om igjen. Andre som ignorerer tema på «siste innlegg» - hvilke tema ignorer du? Anonymkode: 34c43...e63
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #2 Skrevet 18. september 2022 Hvordan ignorerer man her inne? Barn og prøverør, dagbøker og sånt gidder ikke jeg lese. Anonymkode: 0009d...914 4
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #3 Skrevet 18. september 2022 bare Rampelys-forumet. en gjeng her på forumet som får med seg hvert eneste lille vink som en eller annen patetisk "kjendis" finner på. Deretter sitter denne gjengen her på Kvinneguiden, og klager og sutrer over what ever disse "kjendisene" finner på hele forbanna tiden. det søppelet der gidder i alle fall ikke jeg å følge med på... Anonymkode: 850aa...6b3 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #4 Skrevet 18. september 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvordan ignorerer man her inne? Barn og prøverør, dagbøker og sånt gidder ikke jeg lese. Anonymkode: 0009d...914 Gå på «siste innlegg» og under Nylig Altivitet er det en knapp som heter «innstillinger» Der trykker du i boksen og da dukker hele forumet opp og du trykker på de delene av forumet du vil ignorere og lagrer. Anonymkode: 34c43...e63
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #5 Skrevet 18. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Gå på «siste innlegg» og under Nylig Altivitet er det en knapp som heter «innstillinger» Der trykker du i boksen og da dukker hele forumet opp og du trykker på de delene av forumet du vil ignorere og lagrer. Anonymkode: 34c43...e63 Tusen takk!!! Anonymkode: 0009d...914
17.11 Skrevet 18. september 2022 #7 Skrevet 18. september 2022 Rampelys og dagbøker. Men det var egentlig et godt tips å ignorere seksualitet også, det er sjeldent tråder der det kommer noe godt ut av. 2
skreppamedleppa Skrevet 18. september 2022 #8 Skrevet 18. september 2022 (endret) Har ignorert prøvere og ufrivillig barnløse forumet siden jeg ble medlem her omtrent, samme med graviditet. Rampelyset interesserer meg nada, samme med dagbøker så det har jeg på ignorer og bryllup. Og når vi nærmer oss jul: høytider og spesielle anledninger. Endret 18. september 2022 av skreppamedleppa 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #9 Skrevet 18. september 2022 Spørsmålet her er vel hvilke forum jeg ikke ignorer 🤭 Jeg ignorer alle bortsett fra 1) Barn og familie, 2) Vennskap og sosiale relasjoner, 3) Hus og hage, 4) Hobby og Fritid, 5) Høytider og spesielle anledninger, 6) Kultur, litteratur og musikk, 7) Reiseliv og steder i Norge og verden, 8 ) Tv og film, 9) Kropp og helse, 10) Bil og trafikk, 11) Data, spill og teknologi, 12) Forbruker, jus og økonomi, 13) Karriere, arbeidsliv og utdanning, 14) Aktuelle saker og politikk, 15) Generell debatt og 16) Skråblikk og generaliseringer. Anonymkode: e6b4d...d7b
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #10 Skrevet 18. september 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Spørsmålet her er vel hvilke forum jeg ikke ignorer 🤭 Jeg ignorer alle bortsett fra 1) Barn og familie, 2) Vennskap og sosiale relasjoner, 3) Hus og hage, 4) Hobby og Fritid, 5) Høytider og spesielle anledninger, 6) Kultur, litteratur og musikk, 7) Reiseliv og steder i Norge og verden, 8 ) Tv og film, 9) Kropp og helse, 10) Bil og trafikk, 11) Data, spill og teknologi, 12) Forbruker, jus og økonomi, 13) Karriere, arbeidsliv og utdanning, 14) Aktuelle saker og politikk, 15) Generell debatt og 16) Skråblikk og generaliseringer. Anonymkode: e6b4d...d7b Det hadde spart deg tid å bare skrive de du ignorerer da. Anonymkode: 34c43...e63
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #11 Skrevet 18. september 2022 Takk for tips! Da ignorerte jeg, i følgende prioriterte rekkefølge; Telletråder, seksualforumet, dagbøker, øvelsesforum, sosialt, Korona og Ukraina. Dvelet litt med rampelyset... Men liker å følge med når programmer jeg følger med på diskuteres. Det er ikke mulig å kun ignorere tråder om bloggere, og der enkeltpersoner herses med og mobbes? Anonymkode: 3b731...a42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå