Gå til innhold

Hvilke mobilmerker er bra?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! 

Vet noen om noe bra telefoner med bra kamera som ikke er iphone eller samsung??? 

Er xiaomi et bra merke? 

Jeg har hatt samsung mange ganger før, men de varer sjeldent mer enn to år. Nå har jeg huawei p30 pro og den har jeg hatt i over tre år og den er like fin, men må etterhvert ha noe i bakhånd. 

Det må være android.. 

Anonymkode: 61470...98b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har OnePlus 6. Er veldig fornøyd med den. Den er straks 4,5 år gammel, fortsatt like rask. Batteriet varer lenge og lader utrolig fort. Når denne tar kvelden skal jeg garantert ha en ny OnePlus. Har tidligere hatt både Sony og Samsung, men liker denne best. 

Anonymkode: 52673...4bf

Skrevet

Stort sett alle produsentene lager ok telefoner i dag. Du må nesten se på individuelle modeller heller enn merker. Kanskje lese noen tester på Tek eller noe.

Anonymkode: 288b9...90a

Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Hei! 

Vet noen om noe bra telefoner med bra kamera som ikke er iphone eller samsung??? 

Er xiaomi et bra merke? 

Jeg har hatt samsung mange ganger før, men de varer sjeldent mer enn to år. Nå har jeg huawei p30 pro og den har jeg hatt i over tre år og den er like fin, men må etterhvert ha noe i bakhånd. 

Det må være android.. 

Anonymkode: 61470...98b

Det siste jeg kjøper er kinatelefon!

Anonymkode: 69ece...d19

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det siste jeg kjøper er kinatelefon!

Anonymkode: 69ece...d19

Alle telefoner er laget i Kina.

Anonymkode: 288b9...90a

• Nyttig 1
Skrevet (endret)

Handlet en Samsung s22 ultra. Veldig bra og alt det der. Men min gamle Huawei P40 pro har veldig mye bedre kamera, bedre batteri og bedre lyd.

Endret av TheHairyToothfairy
Skrevet

Jeg gikk fra iPhone til Xiaomi og er veldig fornøyd. Jeg testet også Nokia før jeg kjøpte Xiaomi og angrer litt på at jeg returnerte den. Veldig fin telefon. Nokia virker å være et veldig undervurdert merke i dag, og det er ganske synd.

Prøvde også Samsung og Motorola men likte ikke dem så veldig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...