Gå til innhold

Gravid til tross for rester etter abort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har opplevd sa og hatt rester lenge etter; må alt av rester være borte før man kan bli gravid på nytt? Graviditetstester er negative, men har påvist rester på 18mm.

Søkt men ikke funnet veldig mye om det, det jeg har lest er at rester må fjernes om kroppen ikke gjør det selv.

Men om slimhinnen er tykk pga rester, er det umulig for et egg å feste seg? Hvorfor i så fall? Lest om noen med tykk slimhinne som er blitt gravide, men er det vanskeligere om denne inneholder rester? 

Foster og morkake kom ut dagen jeg hadde sa, og blødde ut klumper og blod i et par omganger den neste uka, så hvordan kan jeg ha så mye rester likevel etter 6+uker siden sa? Kan det være at slimhinnen er blitt så tykk fordi mensen lar vente på seg(hadde positive gtester i over fem uker, da har det jo vært god tid for slimhinnen å vokse) ?

Takknemlig om noen har svar på dette. Lege mente det var små sjanser for graviditet med rester, men aldri si aldri? Håper noen vet mer enn meg.

Anonymkode: 36787...8bc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må hvert fall få ut restene som er igjen. Har sykehuset tilbudt deg utskrapning? Har du fremdeles forhøyet HCG?

Anonymkode: 56c22...c7d

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du må hvert fall få ut restene som er igjen. Har sykehuset tilbudt deg utskrapning? Har du fremdeles forhøyet HCG?

Anonymkode: 56c22...c7d

Utskraping blir aktuelt dersom første mens ikke får bort resten. Om jeg har hcg fremdeles så er det i alle fall for lavt til å slå ut på gtest, som er negative nå.

Anonymkode: 36787...8bc

Skrevet

Jeg hadde rester i mange måneder, ble gravid på første eggløsning etter utskrapning. Så i mitt tilfelle måtte alt vekk først iallefall 🙂

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...