AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #1 Skrevet 18. september 2022 Jeg elsker eksen min himmel høyt. Det gjør så vondt i hjertet. Kjærligheten jeg har for han er ekte og dyp, men jeg kan ikke bli sammen med han igjen når jeg tar en helhetlig vurdering. Jeg trodde kjærlighet var nok og at det overvinner alt, men det gjør jo ikke det?😭 Hva sier du? Er kjærlighet nok tror du? Overvinner kjærlighet alt? Det er ikke snakk om vold eller utro på noen som helst måte. Men jeg kan ikke ta han tilbake. Det er så vondt😭💔 Anonymkode: 8cccb...b5b 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #2 Skrevet 18. september 2022 Svik kan overstyre kjærlighet. Og det er bra Anonymkode: 3b72a...926 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #3 Skrevet 18. september 2022 Kjærligheten din er ikke nok i et samliv. Han må også tilføre livet ditt noe godt som løfter deg, og kjærlighet til deg så klart. Anonymkode: 744b5...64c 3
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #4 Skrevet 18. september 2022 Respekt er minst like viktig. Man kan ikke være med noen man ikke respekterer. Jeg var stormforelska en gang uten at jeg håpet at det ble noe av det fordi jeg forsto i hodet mitt at han ikke var noe å samle på. Anonymkode: 16fe8...b68 5
Bombasi Skrevet 18. september 2022 #5 Skrevet 18. september 2022 (endret) AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Er kjærlighet nok tror du? Overvinner kjærlighet alt? Nei. Og nei. Man kan ikke finne seg i ting bare pga kjærlighet. Når svik, bedrag, mistillit, mismatch, hersk, utroskap, manipulasjon og/eller vold osv forekommer så betyr ikke kjærligheten noe. Jeg skal heller pines inn i evigheten med kjærlighetssorg enn å leve i en kjærlighet som behandler deg dårlig og/eller får deg til å føle deg dårlig med deg selv. I det store og hele er kjærlighet bare èn av mange brikker som må tilfredsstilles for at noen skal fungere sammen. Endret 18. september 2022 av Bombasi 2
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #6 Skrevet 18. september 2022 😭😭😭💔💔💔 ts Anonymkode: 8cccb...b5b
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #7 Skrevet 18. september 2022 Jeg kan aldri bli sammen med eksen igjen, han var for umoden og jeg kanskje litt umoden jeg også, siden jeg ikke skjønte det. Jeg var bare opptatt av om han var forelsket i meg. Jeg så ikke på helheten. Anonymkode: 3b72a...926 1
HUE166 Skrevet 18. september 2022 #8 Skrevet 18. september 2022 Kjærlighet er ikke nok desverre. Gjensidig respekt og kompatibilitet er minst like viktig. Men du kan finne den kjærligheten igjen,er det som er så fint med den. Kommer ikke bare 1 gang. 2 2
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #9 Skrevet 18. september 2022 Dere har helt rett. Det er det samme jeg har kommet frem til nå. Jeg har vært litt naiv og alltid tenkt at kjærlighet overvinner alt her i verden. Jeg var dum og ung. Det er så vondt å elske noen så høyt, men samtidig velge å ikke leve med de😭💔. ts. 26 år Anonymkode: 8cccb...b5b 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #10 Skrevet 18. september 2022 Nei kjærlighet er ikke nok. Kompatibilitet , respekt og tilitt er enda viktigere Anonymkode: 817a0...b79 2
PM75 Skrevet 18. september 2022 #11 Skrevet 18. september 2022 Jeg synes du er sterk som innser hva som er best for deg i det lange løp! Klapp deg selv på skulderen & vær stolt av deg selv! 2
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #12 Skrevet 18. september 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Dere har helt rett. Det er det samme jeg har kommet frem til nå. Jeg har vært litt naiv og alltid tenkt at kjærlighet overvinner alt her i verden. Jeg var dum og ung. Det er så vondt å elske noen så høyt, men samtidig velge å ikke leve med de😭💔. ts. 26 år Anonymkode: 8cccb...b5b Jeg innså det da jeg var noen få år eldre enn deg. Jeg elsket ham, han elsket meg. Men det fungerte ikke… Jeg gikk, orket ikke leve slik. Angret aldri, selv om jeg skulle ønske det hadde vært mulig. Han var min store kjærlighet. Men jeg er glad jeg valgte som jeg gjorde. Anonymkode: 47d57...bb5 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #13 Skrevet 18. september 2022 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Jeg innså det da jeg var noen få år eldre enn deg. Jeg elsket ham, han elsket meg. Men det fungerte ikke… Jeg gikk, orket ikke leve slik. Angret aldri, selv om jeg skulle ønske det hadde vært mulig. Han var min store kjærlighet. Men jeg er glad jeg valgte som jeg gjorde. Anonymkode: 47d57...bb5 Har du glemt han? Hvor lenge etterpå klarte du å elske noen igjen? Klarte du å elske på samme måte igjen?. Jeg tror ikke jeg noen gang kommer til å elske noen like høyt😭😭 Anonymkode: 8cccb...b5b
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #14 Skrevet 18. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg innså det da jeg var noen få år eldre enn deg. Jeg elsket ham, han elsket meg. Men det fungerte ikke… Jeg gikk, orket ikke leve slik. Angret aldri, selv om jeg skulle ønske det hadde vært mulig. Han var min store kjærlighet. Men jeg er glad jeg valgte som jeg gjorde. Anonymkode: 47d57...bb5 Jeg gjorde det samme etter fem år, hvor jeg til slutt måtte innse at det aldri kom til å fungere mellom oss. Var beintøft. Ikke minst siden det var gjensidig kjærlighet, og han ikke ville innse det samme. Den ene store kjærligheten trodde jeg da, at jeg aldri kunne elske noen like høyt. Det kunne jeg. Høyere! ❤ Nå har jeg vært gift i 18 år med den enda større kjærligheten. 😊 Anonymkode: 05245...92b 2
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #15 Skrevet 18. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har du glemt han? Hvor lenge etterpå klarte du å elske noen igjen? Klarte du å elske på samme måte igjen?. Jeg tror ikke jeg noen gang kommer til å elske noen like høyt😭😭 Anonymkode: 8cccb...b5b Har ikke glemt ham, men det er 25 år siden, tenker veldig sjelden på ham nå lenger. Traff aldri noen ny, men hadde helt sikkert klart å elske en annen etter en tid. Det er sant at tiden leger sår Anonymkode: 47d57...bb5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå