AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #1 Skrevet 18. september 2022 Er trist å lei meg i dag. Innser at det jeg trodde holdt på å bli et forhold, ikke var noe. Han sa han ønsket noe seriøst og langvarig. Han sa de rette ordene, og jeg gikk fem på. Hadde andre gutter som jeg møtte nå og da, men kuttet de ut til fordel for han her fordi jeg trodde vi var på vei i et forhold, og ikke bare tilfeldig sex. Men de siste gangene vi skulle møtes har han bare villet møtt meg rett før leggetid, det har blitt sex og veldig lite søvn som ofte har ødelagt dagen etter. Og nå angrer jeg så på det også. Trodde der og da det var verdt det. Men nå viser det seg at han hadde samme intuisjoner som alle de andre gutta. Hvordan kommer jeg meg fort over han? Hvordan kan jeg avslutte med han på en slik måte at det er jeg som stolt kan gå videre? Føler han til nå bare har brukt meg når det har passet for han. Anonymkode: 685a4...77b 3
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #2 Skrevet 18. september 2022 Slett og blokker drit en lang marsj i han. Sånn er dagens dating blitt desverre kan ikke stole på noe hva folk sier. Se kun på hva de gjør ovenfor deg. Besøk rett før leggetid er klassisk useriøst forslag. Lykke til. Vi har mange vært der. Anonymkode: a92de...b52 2
ClausSaus Skrevet 18. september 2022 #3 Skrevet 18. september 2022 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Er trist å lei meg i dag. Innser at det jeg trodde holdt på å bli et forhold, ikke var noe. Han sa han ønsket noe seriøst og langvarig. Han sa de rette ordene, og jeg gikk fem på. Hadde andre gutter som jeg møtte nå og da, men kuttet de ut til fordel for han her fordi jeg trodde vi var på vei i et forhold, og ikke bare tilfeldig sex. Men de siste gangene vi skulle møtes har han bare villet møtt meg rett før leggetid, det har blitt sex og veldig lite søvn som ofte har ødelagt dagen etter. Og nå angrer jeg så på det også. Trodde der og da det var verdt det. Men nå viser det seg at han hadde samme intuisjoner som alle de andre gutta. Hvordan kommer jeg meg fort over han? Hvordan kan jeg avslutte med han på en slik måte at det er jeg som stolt kan gå videre? Føler han til nå bare har brukt meg når det har passet for han. Anonymkode: 685a4...77b Han har brukt deg. Og han har lykkes. Det du nå leter etter er en løgn du kan pakke det hele inn i slik at det likevel skal se pent ut i ettertid. Dette bør du ikke gjøre. Det du istedet bør gjøre er å analysere hva du gjorde galt, og lære av det. Og ja, jeg mener hva du gjorde galt. For hva han gjorde galt krever ingen analyse. Det er så åpenbart som noe blir. Men du bet på. Og det burde du ikke gjort. Så hvorfor gjorde du det? Hva gjorde du feil? Her er realiteten: Det er masse bedritne mennesker der ute, blant både kvinner og menn. Dette får du ikke endret på. Du har nå møtt på en av dem. Og du kommer til å møte flere. Du får ikke gjort noe med det som har skjedd. Du kan ikke forandre fortiden. Men du kan forandre fremtiden. Og den eneste måten du kan forandre fremtiden er gjennom å ta lærdom. Å "pynte på" i ettertid er det dummeste du kan gjøre. Hva burde du gjort annerledes? Hva skal du gjøre annerledes neste gang du møter på en slik fyr? Hvis du ikke gjør deg opp en klar formening om dette er du nærmest garantert å returnere til denne situasjonen i fremtiden også. Endret 18. september 2022 av ClausSaus 1 3
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #4 Skrevet 18. september 2022 Veldig enig med vedkommende over. Gjort er gjort og det får du ikke gjort noe med nå. Forsøk å være glad for at du innser dette nå og kan gå videre til en fantastisk mann som gir deg alt du ønsker, ikke bare sex. En annen persons handlinger eller følelser er utenfor ditt handlingsrom. Du kan kun kontrollere dine egne handlinger og følelser. Du kan kontrollere hvordan du reagerer på meldinger, kommunikasjon etc og hvordan du handler. Om en mann igjen ønsker å komme over sent på kvelden er det bare å si "Beklager, nå ble det litt for sent. Finner gjerne på noe en annen dag når vi kan møtes tidligere😊". Om en mann blir sur, furten eller forsvinner av en slik melding så vet du med en gang hva han vil. Da skal du bare være glad for at han forsvinner, han ville aldri være i stand til å gi deg det du fortjener og ønsker❤️ Anonymkode: e4dd5...dcb 1 4
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #5 Skrevet 18. september 2022 Dette trengte jeg å høre❤️ Takk! Anonymkode: 685a4...77b
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #6 Skrevet 18. september 2022 Neste gang. Ikke gi mer av deg selv enn du er villig til å miste. Med han her, du prøvde i god tro. Om du ikke prøver, så kommer du heller ingen vei. Selv om dette ikke gikk, så prøver du iallfall. Vet ikke om det er så mye bedre å bare sitte hjemme og beskytte sine følelser, eller ikke ha motet på å prøve ting ut. Anonymkode: 41c17...cb2 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #7 Skrevet 18. september 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Er trist å lei meg i dag. Innser at det jeg trodde holdt på å bli et forhold, ikke var noe. Han sa han ønsket noe seriøst og langvarig. Han sa de rette ordene, og jeg gikk fem på. Hadde andre gutter som jeg møtte nå og da, men kuttet de ut til fordel for han her fordi jeg trodde vi var på vei i et forhold, og ikke bare tilfeldig sex. Men de siste gangene vi skulle møtes har han bare villet møtt meg rett før leggetid, det har blitt sex og veldig lite søvn som ofte har ødelagt dagen etter. Og nå angrer jeg så på det også. Trodde der og da det var verdt det. Men nå viser det seg at han hadde samme intuisjoner som alle de andre gutta. Hvordan kommer jeg meg fort over han? Hvordan kan jeg avslutte med han på en slik måte at det er jeg som stolt kan gå videre? Føler han til nå bare har brukt meg når det har passet for han. Anonymkode: 685a4...77b Var han den kjekkeste av de du snakket med. Anonymkode: d4128...f31
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #8 Skrevet 18. september 2022 Du har allerede fått beskjed om å analysere hva du selv gjorde i situasjonen som er gått råd. Jeg ville bare lagt til, hvis du nyter sex og det ikke er så viktig for deg om det er noe du har med noen du bryr deg om eller om det er noe du gjør fordi du får nytelse utav det på samme linje som mannen du har sex med og dere åpent bruker hverandre for å nyte sex. Ingenting som er feil med det. Men siden du sier at du føler deg brukt av han, i framtiden kanskje sett et større krav på hva som skal til for at du har sex med dem? Jeg sier ikke det som en preken, jeg er ikke noen konservativ som blir glad når ikke snille piker får en realitets sjekk eller hva nå enn annet rart som kommer ut fra den nye garden som vil at vi skal tilbake til 1950 tallet når det kommer til kjønnsroller i samfunnet. For all del, avhengig av hvor lenge du er vandt med å gå uten sex så kan du fortsette å ha noen fyrer som du i bunn og grunn bare bruker til å tilfredstille deg om vibrator ikke er godt nok for deg. Men endre taktikk når det kommer til de du vil være seriøse med. Ikke de tullete vent minst 3 dater før du har sex, det jeg snakker om er legg merke til: Setter han ordentlig pris på sexen, er han like opptatt av å tilfredstille deg, blir han sur eller endrer humøret totalt når han ikke får det, kommer han å besøker eller ber deg ut bare når han tror han kommer til å få seg? Hvis dette ikke gjelder deg så ikke ta det som et personlig angrep, dette er noe jeg selv opplevde som kanskje du kjenner deg igjen på kanskje ikke alt men noe av det eller ingenting. Hadde en oppsikts vekker etter jeg var i en noe lignende situasjon, jeg hadde visse krav som jeg ser på tilbake idag som ganske ekstreme. Man skal selvfølgelig sette krav til hva man ser etter i en livspartner, men det er ekstremt få menn som kan ha krem betalt jobb som samtidig gir dem nok til til å være utrolig veltrent og skal ha nok tid til overs for å dele mye av tiden sin med meg. Jeg gikk ikke til det andre ekstreme hvor jeg datet sofagriser på 120 kilo og kanskje jobbet noen timer i uka. Det finnes en balanse, og jeg lærte meg også at en personlighet som ikke nødvendigvis matcher men komplienterer min egen, med samme verdier var det som var et must have. Utseende messig var det bare viktig at de hadde noen form av selvkontroll, og når det kommer til livstill jeg var heldig som etter et par prøv og feil fant en mann som har en jobb han elsker. Vi kommer aldri til å leve i luksus, men et behagelig liv var bedre enn å date menn som bare kom til meg for å ha sex slik at de kunne fokusere på jobb og trening igjen hvor ingenting de gjorde var godt nok. Det handlet bare om å gjøre det bedre enn forrige måned. Det eneste jeg angrer på var at jeg hadde hatt mulighet til å la være å gå igjennom den fasen hvor jeg ikke følte meg god nok, hadde hjertesorg da han allerede var en del av livet mitt. Men han hadde ikke de tingene på listen min som jeg trodde var viktig. Når øynene mine ble åpnet så jeg hvor mye mer moden, klok, interessant/utfordrende han var å snakke med. En annen ting jeg ikke hadde opplevd før var jeg syntes ikke han var stygg på noe som helst vist, det var bare ikke et ansikt som ville dratt meg inn ved første øyeblikk. Jo lengre tid jeg kjente han, jo mer forsvant alle de tingene og jeg behøvde ikke lengre å se på han med øynene for å føle at knærne mine kunne svikte litt. Jeg kunne høre stemmen hans og det var nok til å føle uansett situasjon kom alt til å gå bra. Ta deg en skikkelig titt blant menn du har i livet som det nok er stor sjanse for at de har for lenge siden gitt full aksept for at du ikke kommer til å se på den som noe annet, og har gått videre i livet, men om de for øyeblikket er singel. Hvor de er menn som du føler har potensiale men kanskje ikke har blitt gitt sjansen, på samme måte som de menn du normalt sett dater. Tror jeg du kommer ikke til å bare overaske den mannen som du kanskje ender opp med å passe sammen med, men overaske deg selv. Anonymkode: 4d26b...301 1 2
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #9 Skrevet 18. september 2022 Slett han over alt. Eneste som funker Anonymkode: 48cc4...039
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #10 Skrevet 19. september 2022 Ta det som læring. Nå vet du hva du skal passe på neste gang. Og så gjelder det å tenke at du kan være glad for at du oppdaget hvordan han var såpass tidlig tross alt. Det kunne vært verre. Man kan oppdage at de er drittsekker når man sitter der med felles bolig eller barn. Det er tross alt veldig mye verre. Anonymkode: 9db5e...df3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå