Gå til innhold

Igjen er en mann en bedre kvinne enn kvinner.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har da vært jente i 6 måneder før han vet mer om det å være kvinne enn kvinner selv. Kan ikke vi slutte med denne leken nå? 
For ikke å snakke om at en kvinne hadde aldri hatt på seg en crop topp på et profesjonelt arrangement som dette.

Anonymkode: 63308...f67

• Liker 4
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lærer mer fra kvinner enn ifra menn da. Fordi de forklarer mer lettere enn å buse igjennom ting som menn gjør innenfor lærere

Men er du av en grunn fan av denne fyren? Fordi det forklarer mye

Skrevet
1 hour ago, Woah0 said:

Men er du av en grunn fan av denne fyren? Fordi det forklarer mye

Hvem er dette? Er det også en transkvinne?

• Liker 1
Skrevet

Helt sykt. 

Anonymkode: a5359...0c0

• Liker 5
Skrevet

Menn er jo best i alt og sånn har det alltid vært, men er også bedre kvinner enn ekte kvinner.

a3RZmxr_460swp.jpg.7567762217b4e263280bc748f03189e3.jpg

Anonymkode: 0b40c...f41

• Liker 1
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Menn er jo best i alt og sånn har det alltid vært, men er også bedre kvinner enn ekte kvinner.

a3RZmxr_460swp.jpg.7567762217b4e263280bc748f03189e3.jpg

Anonymkode: 0b40c...f41

Ja, endelig får vi bevist det liksom...  🤐

TS.

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Ja, det har gått over alle støvleskaft.

Og ingen tør å si noe offentlig, for da er man selvsagt diskriminerende og har en eller annen fobi.

Anonymkode: db15d...195

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Han har da vært jente i 6 måneder før han vet mer om det å være kvinne enn kvinner selv. Kan ikke vi slutte med denne leken nå? 
For ikke å snakke om at en kvinne hadde aldri hatt på seg en crop topp på et profesjonelt arrangement som dette.

Dette er ingen kvinne. 

Anonymkode: b3f4c...c7b

• Liker 3
Skrevet

Veldig naturlig. Akkurat sånn snakker og oppfører kvinner seg. 🙄

Nei, det er en parodi på kvinner. Stereotypiske kjønnsroller. Noen ting ser jeg at mange av de som kaller seg "girl" gjør: Stemme i fasett. Hvining, påtatt "søt" og gestikulerer "feminint". Oppspilte øyne og smiler hele tiden.

• Liker 4
Skrevet

Mannlig lærer i fjor, kvinnelig lærer i år. High school defends transgender teacher with large prosthetic breasts | Daily Mail Online

Spoiler

62530263-11224383-Images_emerged_of_her_62530265-11224383-image-m-9_166350069195

Det er helt utrolig at det går an. Alt som skal til er en blond parykk og enorme løsbryster. Og skolen kaller det å "uttrykke sin kjønnsidentitet" og at det er beskyttet av loven om menneskerettigheter. Jeg vet ikke jeg, kom en biologisk kvinne på skolen for å undervise i svarte, korte shorts, ekstrem trang topp og veldig stive, veldig synlige brystvorter... 

For kvinner som har ekstremt store bryster, ville det sikkert vært godt å kunne ta de av seg og la skuldrene hvile. 

• Liker 3
  • 2 uker senere...
Skrevet
On 9/19/2022 at 2:30 PM, ops2 said:

Mannlig lærer i fjor, kvinnelig lærer i år. High school defends transgender teacher with large prosthetic breasts | Daily Mail Online

Reveal hidden contents

62530263-11224383-Images_emerged_of_her_62530265-11224383-image-m-9_166350069195

Det er helt utrolig at det går an. Alt som skal til er en blond parykk og enorme løsbryster. Og skolen kaller det å "uttrykke sin kjønnsidentitet" og at det er beskyttet av loven om menneskerettigheter. Jeg vet ikke jeg, kom en biologisk kvinne på skolen for å undervise i svarte, korte shorts, ekstrem trang topp og veldig stive, veldig synlige brystvorter... 

For kvinner som har ekstremt store bryster, ville det sikkert vært godt å kunne ta de av seg og la skuldrene hvile. 

Håper slike saker gjør at gjennomsnittspersonen våkner opp. 

TS.

• Liker 2
Skrevet
ops2 skrev (På 19.9.2022 den 6.30):

Skjul innhold

Har du sett noe så jævlig 🤭

Anonymkode: 47b3b...b54

• Liker 2
Skrevet

Fy faen. Jeg blir rasende. 

Anonymkode: afb7e...fe0

• Liker 2
Skrevet
On 9/19/2022 at 6:30 AM, ops2 said:

Reveal hidden contents

De aller fleste som er trans, holder ikke på sånn da. Det der er jo helt ekstremt. Litt som de som tar altfor mye plastisk kirurgi.

Anonymkode: bcec8...8a2

• Liker 1
Skrevet

Nå har jeg konsekvent unngått å gå til kvinnelige frisører fordi jeg har opplevd at mannlige er langt dyktigere. Den beste kvinnelige frisøren var en transkvinne som klippet meg kjempegodt og med god dedikasjon. Så selv der måtte det en mann til for å få jobben gjort grundig 😆

Anonymkode: e81f7...c92

Skrevet
14 hours ago, AnonymBruker said:

Nå har jeg konsekvent unngått å gå til kvinnelige frisører fordi jeg har opplevd at mannlige er langt dyktigere. Den beste kvinnelige frisøren var en transkvinne som klippet meg kjempegodt og med god dedikasjon. Så selv der måtte det en mann til for å få jobben gjort grundig 😆

Kun bedre frisør da, ikke bedre kvinne 😅

Skrevet
14 hours ago, AnonymBruker said:

Kun bedre frisør da, ikke bedre kvinne 😅

Sist jeg hørte om vedkommende så hadde hun type og levde et godt og stabilt liv. Så sett opp mot KG standarden så tør jeg påstå at hun er en bedre kvinne 😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...