AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #1 Skrevet 18. september 2022 Vi fikk god hjelp av FVK etter denne bånnen av vårt ekteskap. Men vi klarte å reparere det! Til dere som også opplever utroskap og som er usikre på om dere vil bli eller ikke: Med riktig hjelp kan ekteskapet reddes! Men dere må gå inn for det. I dag har vi aldri hatt det bedre enn vi har nå. Vi kommuniserer bedre og er veldig åpne med hverandre. Jeg er veldig glad for at jeg ikke forlot han. Med en gang det kommer tråder om utroskap her, ropes det høyt om å forlate han. Jeg syns at når vi har lovet hverandre gode og onde dager, så må man prøve på det! Anonymkode: 377e0...312 1 1
Flintis Skrevet 18. september 2022 #2 Skrevet 18. september 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Vi fikk god hjelp av FVK etter denne bånnen av vårt ekteskap. Men vi klarte å reparere det! Til dere som også opplever utroskap og som er usikre på om dere vil bli eller ikke: Med riktig hjelp kan ekteskapet reddes! Men dere må gå inn for det. I dag har vi aldri hatt det bedre enn vi har nå. Vi kommuniserer bedre og er veldig åpne med hverandre. Jeg er veldig glad for at jeg ikke forlot han. Med en gang det kommer tråder om utroskap her, ropes det høyt om å forlate han. Jeg syns at når vi har lovet hverandre gode og onde dager, så må man prøve på det! Anonymkode: 377e0...312 Er dette en gratistjeneste hos familievernkontoret? 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #3 Skrevet 18. september 2022 Så bra for deg da.. ikke sikkert det blir sånn hele livet.En gang utro alltid utro.. det er noe i det. Anonymkode: 25b11...454 6
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #4 Skrevet 18. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så bra for deg da.. ikke sikkert det blir sånn hele livet.En gang utro alltid utro.. det er noe i det. Anonymkode: 25b11...454 Ikke enig. Anonymkode: 7f265...2fc 5 2
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #5 Skrevet 18. september 2022 Så bra det ordnet seg for dere men jeg hadde aldri godtatt utroskap, da det hadde hengt over meg og det skjer gjerne flere ganger!Hadde ikke klart å stolt mer på han! Anonymkode: 4be1e...092 6
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #6 Skrevet 18. september 2022 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Ikke enig. Anonymkode: 7f265...2fc Nei, det er lov å være naiv. Anonymkode: 25b11...454 3
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #7 Skrevet 18. september 2022 Tipper han kommer til å gå bak ryggen din igjen, kanskje han allerede gjør det uten at du vet det!🤷♀️ Mens jeg var student for 4 år siden «nærmest solgte jeg meg selv» til en gift mann som var langt eldre enn meg. Han ville møtes gang på gang. Møtte han i bilen hans i en parkeringskjeller flere ganger sent på kveld, i skogholt utenfor campus. Dette pågikk også mens de ventet barn. Jeg valgte etterhvert å slette han, men han var utrolig på meg lenge etterpå. Oppsøkte meg, la igjen lapper i postkassa mi hvor han skrev alt fra blant annet hvor mye han savnet f*tta mi, han savnet å se meg i den sexy kjolen min og at jeg skulle ringe han.🤷♀️ Jeg tenker litt som andre skriver, en gang utro alltid utro. Anonymkode: 6823a...ad0 5
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #8 Skrevet 18. september 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Nei, det er lov å være naiv. Anonymkode: 25b11...454 Heier på positivitet fremfor bitterhet - alltid. Man ligger som man reder. Anonymkode: 26768...e98 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #9 Skrevet 18. september 2022 Godt gjort å gjøre mannen gravid👌🏻. Anonymkode: 58eb9...474
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #10 Skrevet 18. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi fikk god hjelp av FVK etter denne bånnen av vårt ekteskap. Men vi klarte å reparere det! Til dere som også opplever utroskap og som er usikre på om dere vil bli eller ikke: Med riktig hjelp kan ekteskapet reddes! Men dere må gå inn for det. I dag har vi aldri hatt det bedre enn vi har nå. Vi kommuniserer bedre og er veldig åpne med hverandre. Jeg er veldig glad for at jeg ikke forlot han. Med en gang det kommer tråder om utroskap her, ropes det høyt om å forlate han. Jeg syns at når vi har lovet hverandre gode og onde dager, så må man prøve på det! Anonymkode: 377e0...312 Heier på dere! Slik du beskriver det så kan det virke som dette var hendelsen som skulle røske opp i og reetablere forholdet på et dypere plan. Ikke alle som innser verdien i å prøve å reparere ting som har gått i stykker. (Og med alle respekt for andre - det er ting som faktisk ikke lar seg reparere, selv om man prøver) Forøvrig; du har virkelig valgt feil forum å proklamere historien din på. Her inne vil du finne lite heiarop🤷🏻♂️😂 Anonymkode: 26768...e98 1
tangent Skrevet 18. september 2022 #11 Skrevet 18. september 2022 Så bra dere klarte det! Jeg tror nok det er mange som prøver å reparere forholdet etter utroskap, men det er nok mange som mislykkes med det. Dere hadde tydeligvis et sett med omstendigheter der dere med hardt arbeid kom dere videre. Det er bra! Når mange råder til brudd handler det ofte om et sett av omstendigheter der utroskap egentlig er dråpen som får det til å renne over. Hadde en av venninnene kommet til meg og sagt at mannen var utro og hva skal hun gjøre, så ville jeg aldri sagt at hun MÅ gå. Fordi jeg vet at de har et godt forhold. Hun må finne ut hva hun klarer å komme seg videre fra. Hadde derimot venninna som bodde med en fyr som var en elendig livspartner fra før sagt det samme, så hadde jeg derimot vært mer tilbøyelig til å stille spørsmål som var mer egnet til å lede i retning av at jeg håper hun prioriterer seg selv og ikke lar seg forføre av godsnakk uten innhold. 2
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #12 Skrevet 18. september 2022 Her var det mye negativt. Jeg tror de som ikke kommer forbi utroskap enten har et dårlig selvbilde eller dårlig ekteskap. ts Anonymkode: 377e0...312
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #13 Skrevet 18. september 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Her var det mye negativt. Jeg tror de som ikke kommer forbi utroskap enten har et dårlig selvbilde eller dårlig ekteskap. ts Anonymkode: 377e0...312 Og der ødela du budskapet ditt. Du kunne jo forklart dypere, delt hvordan dere kom dere forbi det. Men nå er det åpenbart at du bare vil hovere. Anonymkode: ec49f...047 3 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #14 Skrevet 18. september 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Her var det mye negativt. Jeg tror de som ikke kommer forbi utroskap enten har et dårlig selvbilde eller dårlig ekteskap. ts Anonymkode: 377e0...312 Du vet hvorfor du ble, men ikke hvorfor andre gikk. Anonymkode: 781e0...e86 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #15 Skrevet 18. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Her var det mye negativt. Jeg tror de som ikke kommer forbi utroskap enten har et dårlig selvbilde eller dårlig ekteskap. ts Anonymkode: 377e0...312 Eller kanskje det er motsatt: at folk finner seg i utroskap fordi de har dårlig selvbilde eller mangler selvrespekt. Og å tro at man har et «godt ekteskap» når man blir utsatt for utroskap, kan vel fort være en slags livsløgn. Anonymkode: 91f20...acf 2 1 3
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #16 Skrevet 18. september 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Vi fikk god hjelp av FVK etter denne bånnen av vårt ekteskap. Men vi klarte å reparere det! Til dere som også opplever utroskap og som er usikre på om dere vil bli eller ikke: Med riktig hjelp kan ekteskapet reddes! Men dere må gå inn for det. I dag har vi aldri hatt det bedre enn vi har nå. Vi kommuniserer bedre og er veldig åpne med hverandre. Jeg er veldig glad for at jeg ikke forlot han. Med en gang det kommer tråder om utroskap her, ropes det høyt om å forlate han. Jeg syns at når vi har lovet hverandre gode og onde dager, så må man prøve på det! Anonymkode: 377e0...312 En gang utro alltid utro gjelder ikke for alle. Det er aldri garanti for noen forhold. Og jeg tenker at hvis dere har veldig god kommunikasjon, så har dere et godt utgangspunkt. Og jeg ønsker dere oppriktig lykke til. Jeg og mannen hadde utroskap i starten av forholdet. Jeg tilgav, og etter 5 år skjedde det igjen. Men vi hadde dårlig kommunikasjon. Og når jeg ser tilbake, så ser jeg mange røde flagg, som jeg vet innerst inne jeg så og lukket øynene for den gang. Jeg ville så gjerne at det skulle fungere. Hvis du oppriktig ser at dette går bra, så synes jeg at du skal stole på magefølelsen din uavhengig av hva andre sier! Anonymkode: 413d2...7ab
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #17 Skrevet 18. september 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Vi fikk god hjelp av FVK etter denne bånnen av vårt ekteskap. Men vi klarte å reparere det! Til dere som også opplever utroskap og som er usikre på om dere vil bli eller ikke: Med riktig hjelp kan ekteskapet reddes! Men dere må gå inn for det. I dag har vi aldri hatt det bedre enn vi har nå. Vi kommuniserer bedre og er veldig åpne med hverandre. Jeg er veldig glad for at jeg ikke forlot han. Med en gang det kommer tråder om utroskap her, ropes det høyt om å forlate han. Jeg syns at når vi har lovet hverandre gode og onde dager, så må man prøve på det! Anonymkode: 377e0...312 Jeg gjorde det samme å sa det samme at livet kunne ikke vært bedre. Jeg følte meg så trygg, heldig og lykkelig. Noen mnd etter de tankene og følelsen av indre ro ble jeg dumpet. Så det er ingen fasit, man kan likevel bli såret når som helst. Anonymkode: a832b...586 1 2
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #18 Skrevet 18. september 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Vi fikk god hjelp av FVK etter denne bånnen av vårt ekteskap. Men vi klarte å reparere det! Til dere som også opplever utroskap og som er usikre på om dere vil bli eller ikke: Med riktig hjelp kan ekteskapet reddes! Men dere må gå inn for det. I dag har vi aldri hatt det bedre enn vi har nå. Vi kommuniserer bedre og er veldig åpne med hverandre. Jeg er veldig glad for at jeg ikke forlot han. Med en gang det kommer tråder om utroskap her, ropes det høyt om å forlate han. Jeg syns at når vi har lovet hverandre gode og onde dager, så må man prøve på det! Anonymkode: 377e0...312 Snudde dere alle steiner i forholdet og du spurte alle spørsmål og fikk den informasjonen du trengte for å komme videre? Anonymkode: ae4f6...4d0
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #19 Skrevet 18. september 2022 Fullstendig uaktuelt. Jeg har selvrespekt og hadde aldri godtatt å bli behandlet på den måten. Det er kroken på døra for godt. Anonymkode: 40fec...582
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå