Gå til innhold

Kjæresten bemerket kompleks

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Min kjæreste kommenterte her om dagen at munnen min rynker seg når jeg lager trutmunn, på samme måte som de som røyker får rynker. Det er noe jeg har hatt komplekser for i flere år og som jeg ser er litt mer hos meg enn andre på min alder, sent 20-åra. Jeg vet at alles munn rynker seg når man lager trutmunn men det er litt mer med typisk røykerrynker på min munn, og siden jeg aldri har røyka så syns jeg ikke det er noe kjekt. Jeg har ikke lyst til å se ut som at jeg har det når jeg ikke har røyka. Han sa rett etterpå at han ikke skulle sagt det og at han synes jeg er nydelig. Men dette var noe som stakk og jeg vet ikke helt hvordan jeg skal klare å glemme det. Nå lar jeg være å sende "kyssebilder" og lage kyssemunn for jeg vil ikke at han skal tenke på det... Har noen tips til hvordan jeg skal slutte å tenke på dette? Han snakker ofte før han tenker seg om, men denne gangen ble det ganske sårt for meg. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har sikkert noen rynker og skavanker i trynet sitt, han også. Du kan jo påpeke det, og bekymre deg for det, istedenfor. Er han som setter igang dette, og hvis han "snakker før han tenker", så kan jo du også gjøre det samme, så får han kanskje noe å tenke på og skjerper seg. 

Skrevet
SmuleSMitt skrev (1 minutt siden):

Han har sikkert noen rynker og skavanker i trynet sitt, han også. Du kan jo påpeke det, og bekymre deg for det, istedenfor. Er han som setter igang dette, og hvis han "snakker før han tenker", så kan jo du også gjøre det samme, så får han kanskje noe å tenke på og skjerper seg. 

Tusen takk for svar, ja det høres fristende ut! Samtidig vil jeg ikke starte en "kamp" med det her, tror det fort kan utvikle seg til noe usunt dessverre 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
Nito92 skrev (17 minutter siden):

Hei. Min kjæreste kommenterte her om dagen at munnen min rynker seg når jeg lager trutmunn, på samme måte som de som røyker får rynker. Det er noe jeg har hatt komplekser for i flere år og som jeg ser er litt mer hos meg enn andre på min alder, sent 20-åra. Jeg vet at alles munn rynker seg når man lager trutmunn men det er litt mer med typisk røykerrynker på min munn, og siden jeg aldri har røyka så syns jeg ikke det er noe kjekt. Jeg har ikke lyst til å se ut som at jeg har det når jeg ikke har røyka. Han sa rett etterpå at han ikke skulle sagt det og at han synes jeg er nydelig. Men dette var noe som stakk og jeg vet ikke helt hvordan jeg skal klare å glemme det. Nå lar jeg være å sende "kyssebilder" og lage kyssemunn for jeg vil ikke at han skal tenke på det... Har noen tips til hvordan jeg skal slutte å tenke på dette? Han snakker ofte før han tenker seg om, men denne gangen ble det ganske sårt for meg. 

Skjønner at det stakk siden du er så klar over det selv. Fokuser på å gi hverandre komplimenter i stedet for å fokusere på det som ikke er pent/ bra med hverandre

Anonymkode: bffad...372

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Skjønner at det stakk siden du er så klar over det selv. Fokuser på å gi hverandre komplimenter i stedet for å fokusere på det som ikke er pent/ bra med hverandre

Anonymkode: bffad...372

Tusen takk. Det var et godt råd. Har du noe tips til hvordan jeg kan slutte å plages med at han sa det? 

Skrevet
Nito92 skrev (52 minutter siden):

Tusen takk. Det var et godt råd. Har du noe tips til hvordan jeg kan slutte å plages med at han sa det? 

Ja, bli voksen.

Alle får rynker rundt munnen når de lager trutmunn.

Anonymkode: 67fad...276

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, bli voksen.

Alle får rynker rundt munnen når de lager trutmunn.

Anonymkode: 67fad...276

Tusen takk for engasjementet.

Skrevet

Begynn å røyk bare på trass

Anonymkode: 42444...6b7

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Begynn å røyk bare på trass

Anonymkode: 42444...6b7

Haha! 😁

Skrevet

Er jo den minste tingen i verden å bry seg om. Du får bare eie rynkene. Er jo en del av deg, han liker deg jo for den du er? Han har sikkert noen rynker han også, bryr du deg veldig om det?

Han var bare veldig tilbakestående som gadd å bemerke det. Kanskje du kan bemerke hans rynker, kysse rynkene med rynkeleppene og si dere er the perfect match. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hva med å slutte å lage trutmunn? Det er bare barnslig og harry uansett. Problem løst.

Anonymkode: dd0ac...103

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Hva med å slutte å lage trutmunn? Det er bare barnslig og harry uansett. Problem løst.

Anonymkode: dd0ac...103

DET kommer jeg ikke til å slutte med, trutmunnen min blir værende uansett 😚

• Nyttig 1
Skrevet
Mona123 skrev (1 time siden):

Er jo den minste tingen i verden å bry seg om. Du får bare eie rynkene. Er jo en del av deg, han liker deg jo for den du er? Han har sikkert noen rynker han også, bryr du deg veldig om det?

Han var bare veldig tilbakestående som gadd å bemerke det. Kanskje du kan bemerke hans rynker, kysse rynkene med rynkeleppene og si dere er the perfect match. 

Haha! Ja, jeg skal kysse rynkene hans med rynkeleppene mine 😍 Det er helt sant, han liker meg for akkurat den jeg er. Og ja, han var veldig tilbakestående som bemerket det. Det er nok ingenting å gruble sånn på. Takk for svar. 

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg skjønner ikke problemstillingen. Alle får rynker rundt munnen når de lager trutmunn. Garantert han også.

Anonymkode: a7ca8...474

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg skjønner ikke problemstillingen. Alle får rynker rundt munnen når de lager trutmunn. Garantert han også.

Anonymkode: a7ca8...474

Helt ok, vi er alle forskjellige så noen har flere linjer og rynker i ansiktet enn andre. Dette er jo "rynker" jeg har hatt siden jeg var liten, det er sånn ansiktet mitt er. Det har ingenting med aldersrelaterte eller sykdomsrelaterte rynker å gjøre. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...