AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #1 Skrevet 18. september 2022 Merker at jeg blir lei hver gang jeg er med henne så må jeg forsvare kjæresten min. Hun mener at han ikke er bra for meg og det blir et tema hver gang. Derfor har jeg holdt meg litt unna, noe som gjør at hun tror det er kjæresten min som har bestemt at vi ikke skal treffes. Jeg og kjæresten har det veldig fint sammen og jeg er ikke i tvil om at jeg vil være med han. Selvfølgelig har vi kranglet nå og da, men ingenting som ikke har latt seg løse. Han har ingen antydninger til å bli voldelig og han tåler at jeg er temperamentsfull. Skal jeg orke å fortsette å treffe denne venninnen? Jeg forsikrer meg om at jeg har det fint, og jeg forstår ikke hvorfor hun mistror meg. Jeg har truffet henne mye mindre etter jeg traff han, men jeg har også begynt i full jobb og ikke hatt så mye overskudd til å være sosial som før, men virker ikke som hun tror meg når jeg sier det. Jeg har rett og slett ikke orket å treffe henne. Skal etter planen treffe henne på mandag, men kjenner at jeg ikke har lyst, for er helt sikker på at hun igjen kommer til å hakke på kjæresten min, noe som gjør vondt for meg, og selvsagt for han også..., da han har skjønt at hun ikke liker han. Vet også at hun har sagt til andre at jeg er i skadelig forhold, noe jeg ikke er. Hva bør jeg gjøre? Anonymkode: 0b53d...f41
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #2 Skrevet 18. september 2022 Hvorfor mener hun st du er i et skadelig forhold? Har du eksempler? Anonymkode: 39586...7a4
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #3 Skrevet 18. september 2022 Enten er det noe problematisk i forholdet som du ikke ser selv, eller så er hun en dårlig venninne. Anonymkode: 16328...5f8
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #4 Skrevet 18. september 2022 Treff henne på mandag, og vær ærlig og ta en utblåsning hvis det bare blir kritikk av han. Kjenner ikke venninna di, men hvir kommer kritikken fra tror du siden det ikke er berettiget? Misunnelse og sjalusi på deg eller at han tar tida di? Har du sagt for mye negativt til henne om han og ingenting positivt ? Hvis hun er en ærlig person som vil deg vel ( ikke selvsagt at venninner er det). Så ville jeg tatt med meg i bakhodet det hun sier men gi tydelig beskjed til henne at nå er det nok. Anonymkode: 2f1ac...485
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #5 Skrevet 18. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Merker at jeg blir lei hver gang jeg er med henne så må jeg forsvare kjæresten min. Hun mener at han ikke er bra for meg og det blir et tema hver gang. Derfor har jeg holdt meg litt unna, noe som gjør at hun tror det er kjæresten min som har bestemt at vi ikke skal treffes. Jeg og kjæresten har det veldig fint sammen og jeg er ikke i tvil om at jeg vil være med han. Selvfølgelig har vi kranglet nå og da, men ingenting som ikke har latt seg løse. Han har ingen antydninger til å bli voldelig og han tåler at jeg er temperamentsfull. Skal jeg orke å fortsette å treffe denne venninnen? Jeg forsikrer meg om at jeg har det fint, og jeg forstår ikke hvorfor hun mistror meg. Jeg har truffet henne mye mindre etter jeg traff han, men jeg har også begynt i full jobb og ikke hatt så mye overskudd til å være sosial som før, men virker ikke som hun tror meg når jeg sier det. Jeg har rett og slett ikke orket å treffe henne. Skal etter planen treffe henne på mandag, men kjenner at jeg ikke har lyst, for er helt sikker på at hun igjen kommer til å hakke på kjæresten min, noe som gjør vondt for meg, og selvsagt for han også..., da han har skjønt at hun ikke liker han. Vet også at hun har sagt til andre at jeg er i skadelig forhold, noe jeg ikke er. Hva bør jeg gjøre? Anonymkode: 0b53d...f41 Ta en ordentlig prat med henne. Si det rett ut at jeg forstår du ikke liker typen min. Men jeg blir jo lei meg hver gang du tar det opp. Så hvis vi skal fortsette å ha et godt vennskap, så må du bare akseptere at jeg har valgt han, også kan vi snakke om andre ting. Jeg er jo glad i deg og liker deg godt. Men det blir vanskelig om jeg skal være lei meg hver gang vi møtes. Så på mandag, lar du henne ikke snakke om han. Og du tar ikke han opp som noe tema heller Anonymkode: b99c0...844 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå