AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #1 Skrevet 18. september 2022 De skriver som om det er noe helt nytt, er det ikke sånn de aller fleste gjør det, eller har prøv å gjøre det da? https://forskning.no/barn-og-ungdom-sovn/slik-far-du-babyen-til-a-sove-pa-fa-minutter/2078119 Anonymkode: b5e93...3bb 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #3 Skrevet 18. september 2022 Hahaha gå med babyen i 5 minutter, så kan man legge ned babyen etter 5-8 min uten at den våkner? Er tydelig at babyen min ikke var en del av den forskningen 🤪 Anonymkode: 4e9ad...179 5
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #4 Skrevet 18. september 2022 Wow. Må man liksom være forsker for å oppdage dette? Latterlig. Er slik jeg har gjort det med alle mine 4. Og funnet ut av det helt selv. Wow. Anonymkode: 040d9...fca 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #5 Skrevet 18. september 2022 Jeg må også si jeg tenkte det var sånn en gjorde det, hvis det fungerer. Jeg vet at det ikke er alle som får lagt fra seg babyen samme hvor perfekt de timer det, men for oss gikk det. Anonymkode: 7c163...12a
Fru Uperfekt Skrevet 18. september 2022 #6 Skrevet 18. september 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hahaha gå med babyen i 5 minutter, så kan man legge ned babyen etter 5-8 min uten at den våkner? Er tydelig at babyen min ikke var en del av den forskningen 🤪 Anonymkode: 4e9ad...179 Prøvde du en vogge?
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #7 Skrevet 19. september 2022 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Hahaha gå med babyen i 5 minutter, så kan man legge ned babyen etter 5-8 min uten at den våkner? Er tydelig at babyen min ikke var en del av den forskningen 🤪 Anonymkode: 4e9ad...179 Haha, samme tenkte jeg. Og det står ikke på manglende forsøk! Anonymkode: f04d0...bac 1
Mamajune11 Skrevet 19. september 2022 #8 Skrevet 19. september 2022 AnonymBruker skrev (På 18.9.2022 den 4.46): De skriver som om det er noe helt nytt, er det ikke sånn de aller fleste gjør det, eller har prøv å gjøre det da? https://forskning.no/barn-og-ungdom-sovn/slik-far-du-babyen-til-a-sove-pa-fa-minutter/2078119 Anonymkode: b5e93...3bb 21 babyer er ikke mange nok til å faktisk kalle dette forskning. Forøvrig latterlig artikkel.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #9 Skrevet 19. september 2022 Nå konkluderer han i bunnen av artikkelen med at det ikke nødvendigvis er en metode han vil anbefale, fordi en baby som våkner på et annet sted enn det sovnet vil bli urolig, og ønsker å bli båret igjen. Har aldri brukt denne "metoden" nettopp fordi jeg vil at baby skal sovne og våkne på samme sted. Med begge to har vi lagt de våkne i sengen, også har de sovnet selv etter at vi har gått. Har de vært veldig urolige så har vi selvfølgelig tatt de opp og bysset litt, men har lagt de ned da de roet seg, og før de sovnet. Vi har hatt sovebabyer, så forstår selvfølgelig at det ikke kan være sånn for alle, og at noen babyer må bysses i søvn lenge. Man vet jo ikke hva slags baby man får, men jeg hadde nok ikke hoppet rett på metoden i artikkelen fra dag én, det hadde vel heller blitt en nødløsning hvis ikke noe annet fungerte. Anonymkode: c9507...050 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå