AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #1 Skrevet 18. september 2022 Møtt en fyr som er ekstreemt sær. Men lott hyggelig. Har fått inntrykk av at han er en dømmende fyr ogsåå. Problemet er at han uttaler seg veldig raskt om ting. Snakker nedsettende om eldre folk.... blant annet sa jeg: er synd på så mange som døde under corona. han; nei det er jo ikke synd på de; de skal dø uansett. Ble satt ut. Man har jo besteforeldre eller oldemor som lever. Men virket usympatisk. Så sa jeg sånn: skal vurdere å ta en antigen test for å se om jeg har hatt corona. Han stilte spørsmålstegn ved dette, nei hvorfor skal du ta det. Det er jo greit å vite om man har hatt det. Men fortsatt spurte han nei men hvorfor skal du ta det.... han drikker aldri. Drar aldri ute på byen, (33 år), møter nesten aldri damer. Jobbe som selvstendig næringsdrivende...han har sterilisert seg, vil ikke ha barn. Snakker nedsettende om utlendinger og gamle folk. "Vi må få de vekk ifra landet, ola nordmann flyr ikke rundt med machete i Oslo, haha du som har stemt på venstresiden se hva det har blitt til i Oslo pga Ap og Sp". "Det er "ahmed" som gjør dette". Hvorfor skal du ha barn? De tar jo fritiden ifra deg. Jeg holder han på avstand. Men kjenner at nå koker det inni meg av alle disse uttalelsene. Det må da være med måte. Men en rasist åpentbart er han. Går greit å være det, men ikke gjør der altfoor åpenbart med å nevne rasisme og religion hver gang. Han sender meg daglig oppdatering av ting som vold som blir skrevet om i Oslo avisa. Oii du som har stemt Ap; her ser du resultatet; ja du for fortsette å bo på Grunerløkka med masse afrikanere rundr deg. Blokkerere denne fyren snart. Han spiser opp nervene mine!! Ville dere gjorrt det samme? Anonymkode: d6e95...c38
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #2 Skrevet 18. september 2022 Bra han er sterilisert! Anonymkode: 7a7e7...9bf 4
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #3 Skrevet 18. september 2022 Hvorfor vil du ha kontakt med denne mannen? Han snakker nedsettende om alt og alle, sånne folk suger energien ut av andre og tilfører ingenting positivt. Så negativ og pessimistisk mann lar du være i fred. Anonymkode: 05b4e...eea 6
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #4 Skrevet 18. september 2022 Hadde ikke villet hatt noe bekjentskap vennskap eller mer med han nei. Sånne folk orker jeg ikke ha i livet! Anonymkode: e45ea...01b 3
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #5 Skrevet 18. september 2022 Han finner seg kanskje en rasist-dame en dag. Eller aldri. Anonymkode: 24f16...cbb
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #6 Skrevet 18. september 2022 Haha, han var da litt rar. Men du må ikke være med han hvis du er uenig i det han tror på. Anonymkode: 6d902...5c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå