AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #1 Skrevet 17. september 2022 ( tror jeg tok dette under feil kategori . Men er jeg bifil ? Det startet med at en jente som er 4 år yngre meg begynte å like meg. Jeg ble litt sjokkert , fordi vi var gode venner fra før av . Vi går på samme skole og jeg ser henne nesten hver dag . Og nå TROR jeg at jeg kanskje er bifil . Har bare likt gutter før . Men vet ikke hva jeg er . Og hvis jeg sier det noen kommer de kanskje til å si at jeg er " pedofil " ( som jeg sefølgelig ikke er ) og de kommer IVERTFALL til å skjønne at det er hun jeg liker . Jeg har en VELDIG kristen familie og de er ikke så fan av d . Men de har ikke sagt noe dumt om det eller noe sant da . Hva skal jeg gjøre ? Anonymkode: 6f20a...a29
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #2 Skrevet 17. september 2022 Jeg tror forresten at jeg liker henne Anonymkode: 6f20a...a29 1 1
Frank Franke Skrevet 18. september 2022 #3 Skrevet 18. september 2022 Hva er greia her? Dere er tydeligvis to jenter som liker hverandre, og om dere også tenner hverandre seksuelt….ligg med hverandre da vel! Selv kaller jeg meg for lett bi. Hva er alder på dere?
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #4 Skrevet 18. september 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): ( tror jeg tok dette under feil kategori . Men er jeg bifil ? Det startet med at en jente som er 4 år yngre meg begynte å like meg. Jeg ble litt sjokkert , fordi vi var gode venner fra før av . Vi går på samme skole og jeg ser henne nesten hver dag . Og nå TROR jeg at jeg kanskje er bifil . Har bare likt gutter før . Men vet ikke hva jeg er . Og hvis jeg sier det noen kommer de kanskje til å si at jeg er " pedofil " ( som jeg sefølgelig ikke er ) og de kommer IVERTFALL til å skjønne at det er hun jeg liker . Jeg har en VELDIG kristen familie og de er ikke så fan av d . Men de har ikke sagt noe dumt om det eller noe sant da . Hva skal jeg gjøre ? Anonymkode: 6f20a...a29 Bruk tid til å finne ut av det. Snakk gjerne med noen du stoler på å snakke med om temaet legning generelt. Ikke stress. Selv om det er rettet mot ei bestemt jente akkurat nå - vi kan alle bli nokså ruset og forvirret av slik positiv oppmerksomhet -så er jo dette noe du burde finne ut av på et generelt nivå for din egen del - for fremtiden. I forhold til hjemmesituasjonen (miljøet), så kan det være en ide å styrke noen gode relasjoner som er utenfor miljøet. Noen som kjenner til dette, og som er gode å snakke med. Det være seg gode venner eller evt annen familie som ikke er like innlemmet. Dette kan være et trygt sted å ha om det skulle skjære seg på hjemmebane, slik at du slipper vil føle deg så liten og alene mens det kan storme som verst. Men; beste av alt hadde selvsagt vært om du kunne ha snakket om slike ting med mor eller far. Kan hende en av dem ikke er så firkantede som du frykter. Familie er tross alt familie (burde ihvertfall være). Anonymkode: 1d155...e15
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #6 Skrevet 18. september 2022 Frank Franke skrev (2 timer siden): Hva er greia her? Dere er tydeligvis to jenter som liker hverandre, og om dere også tenner hverandre seksuelt….ligg med hverandre da vel! Selv kaller jeg meg for lett bi. Hva er alder på dere? 20 Anonymkode: 6f20a...a29
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #7 Skrevet 18. september 2022 Bifil du selv må vite. Tro på egen vurdering du må. Anonymkode: ecbd9...858 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå