AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #1 Skrevet 17. september 2022 Hei!! Bare hadde lyst å vite om det var noen som hadde et forhold til Selje på vestlandet? Meg og mannen min har kanskje tenkt å reise dit . Hva anbefaler dere ? Anonymkode: 464f0...ca0
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 18. september 2022 #2 Skrevet 18. september 2022 Selja kloster er obligatorisk. Ligger på øya Selja rett utenfor Selje sentrum. Hvis dere har bil er det flere fine steder i nærheten: Vestkapp og Hoddevika på Stadtlandet, Kannestein, Kråkenes fyr, Refviksanden, Vågsvåg osv ved Måløy.
Kjetil E Skrevet 18. september 2022 #3 Skrevet 18. september 2022 Anonym Brukar0 skrev (2 timer siden): Selja kloster er obligatorisk. Ligger på øya Selja rett utenfor Selje sentrum. Hvis dere har bil er det flere fine steder i nærheten: Vestkapp og Hoddevika på Stadtlandet, Kannestein, Kråkenes fyr, Refviksanden, Vågsvåg osv ved Måløy. Vestkapp er et turistifisert påfunn av et navn. Det er Kjerringa på Stadt som er navnet. Vi hadde venner som bodde hele livet der oppe og de var ganske oppgitt over de satte navnet Vestkapp i stedet. Men flott sted som absolutt annbefales og besøkes er det. 1
MiominMio Skrevet 18. september 2022 #4 Skrevet 18. september 2022 Anonym Brukar0 skrev (7 timer siden): Selja kloster er obligatorisk. Ligger på øya Selja rett utenfor Selje sentrum. Hvis dere har bil er det flere fine steder i nærheten: Vestkapp og Hoddevika på Stadtlandet, Kannestein, Kråkenes fyr, Refviksanden, Vågsvåg osv ved Måløy. Enig i denne - Selja er er så absolutt verdt et besøk. Er mulig å overnatte på øya også.
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 18. september 2022 #5 Skrevet 18. september 2022 MiominMio skrev (4 minutter siden): Enig i denne - Selja er er så absolutt verdt et besøk. Er mulig å overnatte på øya også. Tror det må bli i telt i så fall, så vidt jeg vet er det ikke noe overnattingssted på Selja.
MiominMio Skrevet 18. september 2022 #6 Skrevet 18. september 2022 Anonym Brukar0 skrev (1 minutt siden): Tror det må bli i telt i så fall, så vidt jeg vet er det ikke noe overnattingssted på Selja. Det stemmer Jeg har ikke gjort det selv, men har flere jeg kjenner som pleier å ta turen på sommeren og sove i telt.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #7 Skrevet 20. september 2022 Nydelig i Selje, vi har hytte i tidligere Selje kommune, nå Stadt. Anbefaler en tur til Måløy, Refviksanden, Kannesteinen, Kråkenes fyr. Selja kloster, Hoddevika, Ervika, og «Vestkapp». Flott også i sentrum av Selje, men det er et veldig lite sted. Anonymkode: 5d662...fb4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå