Gå til innhold

Forelsket i en person fra en realitydokumentar på tv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Personen har deltatt med bakgrunn i sitt fagfelt og har overhodet ikke delt noe av privatliv. Har likevel sett at personen har deltatt i et intervju der sivile status har blitt delt. Det står singel. Dette intervjuet ble publisert helt nylig. Kan jeg sende en melding i sosiale medier da? Eller blir det fryktelig taktløst? Siden jeg har "oppdaget" vedkommende gjennom dette programmet der dating ikke var noe tema.

Anonymkode: 9a95b...da8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er ekstremt vanlig at folk tar kontakt på sosiale medier etter at de har sett noen på tv, så du er nok ikke den eneste. Go for it.

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Personen har deltatt med bakgrunn i sitt fagfelt og har overhodet ikke delt noe av privatliv. Har likevel sett at personen har deltatt i et intervju der sivile status har blitt delt. Det står singel. Dette intervjuet ble publisert helt nylig. Kan jeg sende en melding i sosiale medier da? Eller blir det fryktelig taktløst? Siden jeg har "oppdaget" vedkommende gjennom dette programmet der dating ikke var noe tema.

Hva er realitydokumentar ?

Anonymkode: 308e6...402

• Liker 1
Skrevet

Helt innafor. Vist noen var interessert i meg ville jeg vist det 

Anonymkode: b809b...f11

• Liker 1
Skrevet

Litt rart :) Men man lever bare en gang 😄 

Anonymkode: 679ec...b8e

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva er realitydokumentar ?

Anonymkode: 308e6...402

Dum beskrivelse kanskje, men type program som Jakten på kjærligheten, Helene sjekker inn etc 

Skrevet

Kjør på. 

Anonymkode: bbdd8...9b6

• Liker 1
Skrevet

Så spennende. Kjør på. Men jeg tror du absolutt har alt å tjene på en jordnær, avmålt og ærlig henvendelse. Du må ikke havne i 'gal sosialmedie dame/fan' kategorien 😅

Anonymkode: a06bb...c02

• Liker 4
Skrevet

Hadde en mann skrevet dette om en dame han hadde sett på tv så hadde det ikke vært mange oppfordringer på at han skulle prøve seg. 
Heller fått beskjed om at han var en creepy fyr. 

Anonymkode: 90032...1d7

• Liker 8
Skrevet

Ikke hvis du er over 14.....

Anonymkode: 9b88f...385

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hvordan kan du være forelsket i et menneske du verken har møtt eller kjenner? Du er vel heller betatt, tenker jeg. 

For øvrig har du vel ingenting å tape på å ta kontakt med vedkommende.

Anonymkode: c9644...418

• Liker 2
Skrevet
klarinetta skrev (14 timer siden):

Tror det er ekstremt vanlig at folk tar kontakt på sosiale medier etter at de har sett noen på tv, så du er nok ikke den eneste. Go for it.

Tror det kanskje er vanlig for 14-16 åringer.

Voksne folk forelsker seg ikke i realitydeltakere/folk på tv🤦🏼‍♀️

Anonymkode: 89aff...bf1

• Nyttig 1
Skrevet

Er det en sånn oppussingsfyr? Tror de har en hale av damer etter seg

Anonymkode: 679a6...e25

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Creep

Anonymkode: 6660a...135

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Er det en sånn oppussingsfyr? Tror de har en hale av damer etter seg

Nei, er ikke noe sinnasnekker, hus og hjem serie

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Creep

Anonymkode: 6660a...135

Javel

Skrevet

så flaut. jeg så nettopp at han alexander hetland i skal vi danse er singel.. ahhahaha du får håpe han er desperat da.

• Liker 4
Skrevet
1 hour ago, Ænema said:

så flaut. jeg så nettopp at han alexander hetland i skal vi danse er singel.. ahhahaha du får håpe han er desperat da.

Seriøst er det han?? Han ser jo ut som en supermodell 😅 Tror du ærlig talt at du har sjans ts?

• Liker 5
Skrevet
Ænema skrev (1 time siden):

Hvor står det at det er han? Kom deg ut av vrangforestillingene dine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...