Gå til innhold

Hva skjer når du klager på lege ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva skjer når du klager på helsepersonell eller behandling ? blir det i hele tatt seriøst ? kan du bli kalt inn til møte ?

Jeg har blitt skadet i en hudklinikk og lurer på om noe i hele tatt vil skje ? noen som har gjort det ?

Anonymkode: 9efad...935

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingenting skjer med mindre det er flere som klager. Kanskje du kan finne flere som har klager?

Anonymkode: 95e95...392

Skrevet

Det kommer ikke til å skje en dritt. Helsepersonell dekker for hverandre og klagemulighetene er mildt sagt ikke-fungerende... Jeg sier ikke at du ikke bør klage, det synes jeg alle bør når de føler de har grunn til det, men ikke ha forhåpninger for du vil bli skuffet. 

Anonymkode: 4e692...134

Skrevet

Jeg klagde en gang. Sa ifra til eier av plassen - på en høflig måte, men forklarte litt og sa at jeg ønsket å bytte til noen andre. Vedkommende sa at jeg ikke er den første som har klaget (overrasket meg litt at han faktisk sa det!), men "godt" å vite at jeg ikke var den eneste som hadde reagert. Eieren av plassen, endret slik at jeg fikk tildelt en annen. Vedkommende som jeg klaget på får tunellsyn hver gang h*n ser meg 🤣🙈

Skrevet

Spørs jo helt hva du klager på. Når du sier "hudklinikk" så tenker jeg noe private kosmetiske greier, og da spørs det jo hva du er misfornøyd med. Er du misfornøyd med behandlers oppførsel eller resultatet av behandlingen? Det første er jo lett på klage på, det andre avhenger igjen av om du har forstått risikoen med det du fikk gjort, og at det kan være individuelle forskjeller på resultatet. Så vanskelig å si her uten å vite noe mer. 

Anonymkode: 55fef...b28

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...