AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #1 Skrevet 17. september 2022 På min jobb er vi inndelt i soner, hver sone har en ansvarlig. Den som har ansvar har opplæring (som vi andre må ta også) og testing av utstyr osv.. Der jeg reagerer på er ansvarsmøtene. Dette er møter vi andre ikke skal vite noe fra, men det har kommet frem at de diskuterer oss på møtet. Er dette innafor, og vanlig på ett sånt møte? Anonymkode: e3c52...bce
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #2 Skrevet 18. september 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): På min jobb er vi inndelt i soner, hver sone har en ansvarlig. Den som har ansvar har opplæring (som vi andre må ta også) og testing av utstyr osv.. Der jeg reagerer på er ansvarsmøtene. Dette er møter vi andre ikke skal vite noe fra, men det har kommet frem at de diskuterer oss på møtet. Er dette innafor, og vanlig på ett sånt møte? Anonymkode: e3c52...bce Høres ikke tillits-og trivselsfremmende ut ihvertfall. Hvordan har dere fått vite at dere diskuteres? Med så mye useriøsitet fra diverse ledere rundtom så overrasker det meg ikke at sånt forekommer. Anonymkode: f7fc0...8f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå