AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #1 Del Skrevet 17. september 2022 Jeg har bryn men flere av hårene har blitt så lyse og tar dårlig med farge. De har blitt mer blasse og er tynnere. Må bruke øyebrynspenn hver dag. På siden jeg automatisk sover mest er det mest tynnet ut. Er 43 år. Noen som har prøvd serum som funker? Anonymkode: 4c701...594 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #2 Del Skrevet 17. september 2022 Har du sjekket stoffskiftet ditt? Spesielt om de har blitt tynnere ut fra midten. Anonymkode: bf3d2...6b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #3 Del Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har bryn men flere av hårene har blitt så lyse og tar dårlig med farge. De har blitt mer blasse og er tynnere. Må bruke øyebrynspenn hver dag. På siden jeg automatisk sover mest er det mest tynnet ut. Er 43 år. Noen som har prøvd serum som funker? Anonymkode: 4c701...594 Samme her, så jeg tok microblading, ble veldig fornøyd. Bryn er ansiktets ramme synest jeg. 🙂 Anonymkode: 383ee...349 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #4 Del Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Har du sjekket stoffskiftet ditt? Spesielt om de har blitt tynnere ut fra midten. Anonymkode: bf3d2...6b4 Alle prøver er fine ja Anonymkode: 4c701...594 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #5 Del Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Samme her, så jeg tok microblading, ble veldig fornøyd. Bryn er ansiktets ramme synest jeg. 🙂 Anonymkode: 383ee...349 Har blitt frarådet det av hudpleier 🤔 Anonymkode: 4c701...594 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå