AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #1 Skrevet 17. september 2022 Jeg har hatt mye forbruksgjeld en lang periode. Har i tre år prøvd å få refinansiering og alltid fått avslag. Søkte igjen for en stund siden, og da ble søknaden godkjent. Mye lavere rente en alle lånene mine til sammen. Så nå har jeg mye mer penger pr måned og kan spare og betale mer på lånet også. Jeg er så klart fornøyd. Andre sier kanskje jeg var dum, men nå har jeg hvertfall bare dette lånet og forholde meg til, og skal aldri ha mange smålån og delbetalingskjøp igjen. Hva kan grunnen være til at jeg fikk innvilget nå når jeg ikke har fått det før? Anonymkode: e5e9f...cd7
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #2 Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har hatt mye forbruksgjeld en lang periode. Har i tre år prøvd å få refinansiering og alltid fått avslag. Søkte igjen for en stund siden, og da ble søknaden godkjent. Mye lavere rente en alle lånene mine til sammen. Så nå har jeg mye mer penger pr måned og kan spare og betale mer på lånet også. Jeg er så klart fornøyd. Andre sier kanskje jeg var dum, men nå har jeg hvertfall bare dette lånet og forholde meg til, og skal aldri ha mange smålån og delbetalingskjøp igjen. Hva kan grunnen være til at jeg fikk innvilget nå når jeg ikke har fått det før? Anonymkode: e5e9f...cd7 Regnestykke og risiko for banken sikkert. Hvis det er stor sjans for at du kan innvilges gjeldsordning med 0% rente via namsmann så er sikkert sjansen for refinansiering med lavere rente større. Eller at de har tjent nok inn på allerede innebetalte renter Anonymkode: 32aae...00e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå