Gå til innhold

Avtalt ons

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har avtalt ons med en fra Tinder til uka. Det begynte med lett flørt, men gikk ganske snart over til hva vi skulle finne på i senga. Jeg er fullstendig klar over hva jeg gjør med tanke på alle skumle greie, sykdommer osv. har behov for et ligg rett og slett… ble alene for to og et halvt år siden, hatt et par flørter i sommer, men aldri gått hele veien, merker en form for hudsult nå… 

finnes det noen «regler», does and don’ts ved ons? 
hvor mye bør vi ha avtalt/avklart på forhånd? Foreløpig har vi snakket om preferanser, hva vi liker og hva som er no-go…

er ikke veldig erfaren med dette, ble sammen med eksmannen altfor tidlig, og mangler disse erfaringene som mange ser ut til å ha hatt i studietida. 

Anonymkode: 74f03...450

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bør ha muligheten til retrett. Ikke sikkert du har kjemi med ham når dere møtes.

Anonymkode: aaa89...93f

Skrevet

Vær enig om mulighet for å trekke seg, ha kondomer tilgjengelig, og kos deg. 
Vær deg selv og ikke overtenk det.

Anonymkode: 2854f...ba8

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har avtalt ons med en fra Tinder til uka. Det begynte med lett flørt, men gikk ganske snart over til hva vi skulle finne på i senga. Jeg er fullstendig klar over hva jeg gjør med tanke på alle skumle greie, sykdommer osv. har behov for et ligg rett og slett… ble alene for to og et halvt år siden, hatt et par flørter i sommer, men aldri gått hele veien, merker en form for hudsult nå… 

finnes det noen «regler», does and don’ts ved ons? 
hvor mye bør vi ha avtalt/avklart på forhånd? Foreløpig har vi snakket om preferanser, hva vi liker og hva som er no-go…

er ikke veldig erfaren med dette, ble sammen med eksmannen altfor tidlig, og mangler disse erfaringene som mange ser ut til å ha hatt i studietida. 

Skulle ønske jeg var like kjekk som

han. 

Anonymkode: 5afa4...7dd

Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Skulle ønske jeg var like kjekk som

han. 

Anonymkode: 5afa4...7dd

TS her:
Han er ikke i kategorien superkjekk, og jeg er virkelig ikke i kategorien sabla pen (godt brukt tobarnsmor i slutten av tredveårene med mye ekstra på kroppen), men det var en seksuell kjemi der med en gang som begge spilte videre på! Så spørs det om han er up to it når alt kommer til alt, var med en som trakk seg halvveis (og det er ok). 

Tror denne vinner på å være veldig selvsikker (selv om vi begge mest sannsynlig faker det litt og), og han var heldig med at jeg var med på leken. Ikke snakk deg selv ned i alle fall, det er turn off det… 

• Hjerte 1
Skrevet

Hudsult var et godt uttrykk. Jeg hadde besøk av ei for et slik opplegg, for to år siden. Ukjent terreng for oss begge, men hun var tydelig mer nervøs, og selvbevisst.  Vi gjentok det noen måneder senere. Da var det mer avslappet, rett på, uten kaffedrikking og prat, og sexen var merkbart bedre. 

Tipset er; bruk tid, og sørg for å få hudkontakten din. Du vet aldri hvor lenge han holder 😜

Anonymkode: 148f4...8a6

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...