AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #1 Skrevet 17. september 2022 Noe spesielt jeg kan gi i fødselspakke? Regner ikke beibiutstyr men noe jeg kan gi til min søster og mannen? Er snart termin å tenkte noe de kan ha på sykehuset. Var det noe dere hadde ekstra lyst på når dere var på sykehuset? Godis å ships, noe blader ? Hva ville dere hatt? Eller burde jeg heller gi noe til de kommer hjem? Anonymkode: 04d0d...914
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #2 Skrevet 17. september 2022 Mat (!!!) til de kommer hjem, typ ferdige middager, gjærbakst eller lignende, som kan fryses Anonymkode: 2d008...0fb 5
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #3 Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Mat (!!!) til de kommer hjem, typ ferdige middager, gjærbakst eller lignende, som kan fryses Anonymkode: 2d008...0fb Tenkte å kjøpe inn noe man bare kan smelle i sammen av mat sånn typisk pose mat og pizza å sånn 😁 men gjærbakst var også smart! Kan lage en stor salatbolle å legge i kjøleskapet dems når de er på vei hjem så har de rask enkel mat til lunsj å sånn i ettpar dager også. Men ikke noe du følte du manglet på sykehuset? Anonymkode: 04d0d...914
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #4 Skrevet 18. september 2022 Jeg savnet ei flaske som holdt vannet mitt kaldt første gang jeg fikk barn. Hadde det med til nummer 2. blir så sykt tørst etter fødsel, og jeg liker best KALDT vann Anonymkode: c69d2...98d
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #5 Skrevet 18. september 2022 12 hours ago, AnonymBruker said: Tenkte å kjøpe inn noe man bare kan smelle i sammen av mat sånn typisk pose mat og pizza å sånn 😁 men gjærbakst var også smart! Kan lage en stor salatbolle å legge i kjøleskapet dems når de er på vei hjem så har de rask enkel mat til lunsj å sånn i ettpar dager også. Men ikke noe du følte du manglet på sykehuset? Anonymkode: 04d0d...914 Hjemmelagd, god, næringsrik mat i porsjoner som kan fryses vil nok settes langt mer pris på enn frossenpizza og posemat... Slikt er jo ting de enkelt kan kjøpe selv. Sunne og hjemmelagde måltider er det manko på 😕 Anonymkode: ca520...fc2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå