AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #1 Skrevet 17. september 2022 Ikke sånn i negativ forstand men har dere noen gang fundert på om hun vet noe? Om hun vet noe hva tenker hun? Hadde du ønsket at hun tok kontakt med deg for å høre hvordan ting henger sammen? Hadde du da svart ærlig? Og hadde du da spurt hvordan det henger sammen med henne og mannen etter som han har deg på si? Har de åpent forhold eller ikke? Anonymkode: 16ddb...a27 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #2 Skrevet 18. september 2022 Tenkte ikke noe særlig på henne først da det var useriøst, tenker mye på henne nå som jeg er forelsket i han. Jeg tror hun mistenker noe, hun vokter også over han som en hund. Men han er veldig forsiktig - og skummelt god til å lyve.. Jeg tror også at hun ikke vil vite, for da raser verdenen hennes sammen. Jeg tror hun vil beholde han uansett, hun vil ikke kaste han på hue og ræva ut om utroskapen blir oppdaget, hun vil kjempe med nebb og klør for å beholde han. Jeg hadde på ingen måte ønsket at hun skulle tatt kontakt med meg, og jeg hadde ikke vært ærlig. Trenger ikke spørre om hun og mannen har åpent forhold, det vet jeg jo de ikke har! Jeg vet også årsakene til at han er utro, sikkert bedre enn henne, siden det vel ikke akkurat er noe han snakker mye med henne om, men som vi har snakket mye om. Anonymkode: 9e0e6...e15 6 2
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #3 Skrevet 18. september 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tenkte ikke noe særlig på henne først da det var useriøst, tenker mye på henne nå som jeg er forelsket i han. Jeg tror hun mistenker noe, hun vokter også over han som en hund. Men han er veldig forsiktig - og skummelt god til å lyve.. Jeg tror også at hun ikke vil vite, for da raser verdenen hennes sammen. Jeg tror hun vil beholde han uansett, hun vil ikke kaste han på hue og ræva ut om utroskapen blir oppdaget, hun vil kjempe med nebb og klør for å beholde han. Jeg hadde på ingen måte ønsket at hun skulle tatt kontakt med meg, og jeg hadde ikke vært ærlig. Trenger ikke spørre om hun og mannen har åpent forhold, det vet jeg jo de ikke har! Jeg vet også årsakene til at han er utro, sikkert bedre enn henne, siden det vel ikke akkurat er noe han snakker mye med henne om, men som vi har snakket mye om. Anonymkode: 9e0e6...e15 Hvordan føles det hvis dere møtes? Henne og du? Regner med hun overser deg. Hvordan føles det? Anonymkode: 16ddb...a27
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #4 Skrevet 18. september 2022 Tenker lite på henne. Hun vet ikke om oss. Ønsker ikke at hun tar kontakt. Tror jeg hadde svar, om hun konfronterte meg at det måtte hun høre med mannen hennes om. Jeg hadde ikke spurt om deres forhold. Bryr meg ikke. Vil ikke være sammen med han (nettopp fordi han er utro). Anonymkode: 78d78...574 2
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #5 Skrevet 18. september 2022 ja ømme bryster etter El og før mens Anonymkode: 78d78...574 2 2
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #6 Skrevet 18. september 2022 Just now, AnonymBruker said: ja ømme bryster etter El og før mens Anonymkode: 78d78...574 ups feil tråd Anonymkode: 78d78...574
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #7 Skrevet 18. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvordan føles det hvis dere møtes? Henne og du? Regner med hun overser deg. Hvordan føles det? Anonymkode: 16ddb...a27 Har aldri møtt henne. Regner med jeg hadde fått en grei klump i magen, da. Hadde oversett henne selv, prøvd å gjemme meg eller rømme om jeg støtte på henne tilfeldig. Hadde aldri avtalt å møte henne. Anonymkode: 9e0e6...e15
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #8 Skrevet 18. september 2022 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Har aldri møtt henne. Regner med jeg hadde fått en grei klump i magen, da. Hadde oversett henne selv, prøvd å gjemme meg eller rømme om jeg støtte på henne tilfeldig. Hadde aldri avtalt å møte henne. Anonymkode: 9e0e6...e15 Egentlig vært den ultimate hevn til den utroe mannen og laget komplott med fruen hjemme og sitt i stua dems å drikke kaffe når gubben kom hjem fra jobb intetanende😂😂. Skulle likt å sett en slik reaksjon. Forutsetter at du da er ferdig med han. ts Anonymkode: 16ddb...a27 6
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #9 Skrevet 18. september 2022 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Egentlig vært den ultimate hevn til den utroe mannen og laget komplott med fruen hjemme og sitt i stua dems å drikke kaffe når gubben kom hjem fra jobb intetanende😂😂. Skulle likt å sett en slik reaksjon. Forutsetter at du da er ferdig med han. ts Anonymkode: 16ddb...a27 Hehe ja. Men det forutsetter jo også at man ønsker å ta hevn, da. Tror det siste elskerinner vil er å snakke og konspirere med kona, det må i så fall være i tilfeller der begge har blitt holdt for narr. Jeg kan jo ikke snakke for alle da, men jeg har nå i all fall lagret konas telefonnummer på mobilen min under "ikke ta telefonen!" og ønsker selvsagt ikke at hun skal kontakte meg. Anonymkode: 9e0e6...e15 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #10 Skrevet 18. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): ups feil tråd Anonymkode: 78d78...574 😆 Anonymkode: 5c958...f31 4
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #11 Skrevet 19. september 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Tenkte ikke noe særlig på henne først da det var useriøst, tenker mye på henne nå som jeg er forelsket i han. Jeg tror hun mistenker noe, hun vokter også over han som en hund. Men han er veldig forsiktig - og skummelt god til å lyve.. Jeg tror også at hun ikke vil vite, for da raser verdenen hennes sammen. Jeg tror hun vil beholde han uansett, hun vil ikke kaste han på hue og ræva ut om utroskapen blir oppdaget, hun vil kjempe med nebb og klør for å beholde han. Jeg hadde på ingen måte ønsket at hun skulle tatt kontakt med meg, og jeg hadde ikke vært ærlig. Trenger ikke spørre om hun og mannen har åpent forhold, det vet jeg jo de ikke har! Jeg vet også årsakene til at han er utro, sikkert bedre enn henne, siden det vel ikke akkurat er noe han snakker mye med henne om, men som vi har snakket mye om. Anonymkode: 9e0e6...e15 Du er ufattelig naiv. I starten skriver du at han er forsiktig når han bedrar konen, og at han er skummelt god til å lyve. Denne kjernekaren har så gitt deg elskerinnetalen, og i tillegg utlevert konen sin til deg. Lavmål. Vet du hva som vil hende når han går lei av deg, eller når konen omsider finner ut? Da vil den slu "kjæresten din" fortelle konen om den gale kjerringa som han har vært sammen med. Han oppdaget ikke før senere at du var fullstendig tullete i hodet, og han har hatt sitt svare strev med å prøve å avslutte med deg. Han vil gjøre alt for å sette seg selv i best mulig lys, og snakke ned den andre. Akkurat som han gjør med konen sin når han "betror" seg til deg. Han lyver om alt. Og du, du er den mest naive og enkle sjel, som tror på det sprøytet du får servert. Anonymkode: 507ba...dde 19 4
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #12 Skrevet 19. september 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Du er ufattelig naiv. I starten skriver du at han er forsiktig når han bedrar konen, og at han er skummelt god til å lyve. Denne kjernekaren har så gitt deg elskerinnetalen, og i tillegg utlevert konen sin til deg. Lavmål. Vet du hva som vil hende når han går lei av deg, eller når konen omsider finner ut? Da vil den slu "kjæresten din" fortelle konen om den gale kjerringa som han har vært sammen med. Han oppdaget ikke før senere at du var fullstendig tullete i hodet, og han har hatt sitt svare strev med å prøve å avslutte med deg. Han vil gjøre alt for å sette seg selv i best mulig lys, og snakke ned den andre. Akkurat som han gjør med konen sin når han "betror" seg til deg. Han lyver om alt. Og du, du er den mest naive og enkle sjel, som tror på det sprøytet du får servert. Anonymkode: 507ba...dde Slitsomt å være så bitter? Jeg tenker ikke på konen. Litt ubehagelig å møte henne, men hun vet definitivt ikke hvem jeg er. Og tror ikke hun mistenker mannen. Jeg ønsker ikke at hun skal kontakte meg, og om hun gjorde det så hadde jeg ikke utlevert forholdet vårt eller ham. Anonymkode: aa012...abc 5
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #13 Skrevet 19. september 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Slitsomt å være så bitter? Jeg tenker ikke på konen. Litt ubehagelig å møte henne, men hun vet definitivt ikke hvem jeg er. Og tror ikke hun mistenker mannen. Jeg ønsker ikke at hun skal kontakte meg, og om hun gjorde det så hadde jeg ikke utlevert forholdet vårt eller ham. Anonymkode: aa012...abc Hun som svarte deg er nok ikke bitter, hun har helt rett i at du er naiv. Bare det du skrev om at han er så god i løgn, og utleverer kona på den måten. En ting er å være utro, men dette er verste sort. Anonymkode: 9b943...48e 17
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #14 Skrevet 19. september 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hun som svarte deg er nok ikke bitter, hun har helt rett i at du er naiv. Bare det du skrev om at han er så god i løgn, og utleverer kona på den måten. En ting er å være utro, men dette er verste sort. Anonymkode: 9b943...48e Nå var det ikke meg hun svarte. Anonymkode: aa012...abc 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #15 Skrevet 19. september 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Slitsomt å være så bitter? Jeg tenker ikke på konen. Litt ubehagelig å møte henne, men hun vet definitivt ikke hvem jeg er. Og tror ikke hun mistenker mannen. Jeg ønsker ikke at hun skal kontakte meg, og om hun gjorde det så hadde jeg ikke utlevert forholdet vårt eller ham. Anonymkode: aa012...abc Jeg ser at du ikke er den jeg svarte, men du går i lignende sko. Du må gjerne kalle det bittert, bedre det enn å være uten integritet og moral. Og, ja, dere er naive. Veldig naive. Tenk å tro på et menneske som er full av løgn og bedrag. Anonymkode: 507ba...dde 6 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #16 Skrevet 19. september 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hehe ja. Men det forutsetter jo også at man ønsker å ta hevn, da. Tror det siste elskerinner vil er å snakke og konspirere med kona, det må i så fall være i tilfeller der begge har blitt holdt for narr. Jeg kan jo ikke snakke for alle da, men jeg har nå i all fall lagret konas telefonnummer på mobilen min under "ikke ta telefonen!" og ønsker selvsagt ikke at hun skal kontakte meg. Anonymkode: 9e0e6...e15 Begge blir jo stort sett holdt for narr eller er det stuerent for deg at menn og kvinner er utroe og at det er noe partneren må akseptere?? Anonymkode: 16ddb...a27 2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #17 Skrevet 19. september 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Du er ufattelig naiv. I starten skriver du at han er forsiktig når han bedrar konen, og at han er skummelt god til å lyve. Denne kjernekaren har så gitt deg elskerinnetalen, og i tillegg utlevert konen sin til deg. Lavmål. Vet du hva som vil hende når han går lei av deg, eller når konen omsider finner ut? Da vil den slu "kjæresten din" fortelle konen om den gale kjerringa som han har vært sammen med. Han oppdaget ikke før senere at du var fullstendig tullete i hodet, og han har hatt sitt svare strev med å prøve å avslutte med deg. Han vil gjøre alt for å sette seg selv i best mulig lys, og snakke ned den andre. Akkurat som han gjør med konen sin når han "betror" seg til deg. Han lyver om alt. Og du, du er den mest naive og enkle sjel, som tror på det sprøytet du får servert. Anonymkode: 507ba...dde Jepp enig i den .. de fleste går ikke i fra mannen hvis han blir tatt. Det er elskerinna som får støyten av fruen som tror det er et gærnt kvinnfolk slik mannen serverer det. Anonymkode: 16ddb...a27 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #18 Skrevet 19. september 2022 Noen ganger vet nok fruen hvem du er også. Hun vet også at hun går seirende ut av det og derfor kan gå med hodet høyt hevet ovenfor deg. Hun føler seg trygg. De vet nok mer enn hva du tror. Egentlig skjønner jeg ikke hva som er så interessant med å være med noen en ikke kan få? Det er jo dysfunksjonelt som det går an bli. Og så får man følelser midt oppi alt det gjør det ikke akkurat enklere. Anonymkode: 16ddb...a27 10
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #19 Skrevet 19. september 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg ser at du ikke er den jeg svarte, men du går i lignende sko. Du må gjerne kalle det bittert, bedre det enn å være uten integritet og moral. Og, ja, dere er naive. Veldig naive. Tenk å tro på et menneske som er full av løgn og bedrag. Anonymkode: 507ba...dde Trist for deg at du er så bitter, håper livet ditt blir bedre på sikt. Ingen er like og det finnes ingen stereotype på utro, det gjelder tross alt mer enn halve befolkningen. Så å putte mennesker i bås er både grovt forenklet og naivt. Anonymkode: aa012...abc 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #20 Skrevet 19. september 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Trist for deg at du er så bitter, håper livet ditt blir bedre på sikt. Ingen er like og det finnes ingen stereotype på utro, det gjelder tross alt mer enn halve befolkningen. Så å putte mennesker i bås er både grovt forenklet og naivt. Anonymkode: aa012...abc Statistisk er det spot on. Menn forlater ikke konene sine, stort sett. Så det som skjer er at mannen lyver/overdriver overfor begge damene. Anonymkode: e38b1...0a5 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå