AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #1 Skrevet 17. september 2022 Blør litt fremdeles men trodde kanskje blødningene skulle gå over til å være litt brunlige etter så lang tid? Men jeg blør friskt. Lite men friskt. Normalt? Anonymkode: 4ea05...dea
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #2 Skrevet 17. september 2022 Kommer gjerne ny blødning når skorpen til såret etter morkaken løsner fikk jeg beskjed om da jeg fødte. Anonymkode: fce6d...2cf
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #3 Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kommer gjerne ny blødning når skorpen til såret etter morkaken løsner fikk jeg beskjed om da jeg fødte. Anonymkode: fce6d...2cf Har blødd hele tiden. Men skjønner ikke hvorfor det skal være så friskt enda. Er gjerne etter mye bevegelse også. Anonymkode: 4ea05...dea
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #4 Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kommer gjerne ny blødning når skorpen til såret etter morkaken løsner fikk jeg beskjed om da jeg fødte. Anonymkode: fce6d...2cf Men det er vel ca 10 dager etter fødsel? Jeg har sluttet å blø allerede, 14 dager etter fødsel. Syns det høres ut som det kan være lurt å ta en sjekk hos lege, ts! Anonymkode: 89c0b...167
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #5 Skrevet 17. september 2022 Jeg blødde lenge. 7-9 uker. Anonymkode: 1fe7d...b1c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå