AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #1 Skrevet 17. september 2022 Jeg har en mann som er godt over gjennomsnittet stor. Han blir hard som bare det. Ingenting galt med han altså. Jeg har god kontroll på musklene og han sier jeg er mer enn trang nok. Jeg bruker musklene mye under samleiet, noe han virkelig elsker. Men jeg kjenner så lite. Altså jeg kjenner at han er inni meg, men det er jo ikke godt-godt. Men det gir meg liksom ikke så mye. Det er ikke sånn wow godt. Det er egentlig litt kjedelig, da jeg ikke kjenner så veldig mye. Jeg bruker aldri dildo eller vibrator selv heller, da det heller ikke gir meg noe. Liker kun å stimulere klitoris på egenhånd. Hva er galt med meg? Anonymkode: 2de28...41f
Fjaselina Skrevet 17. september 2022 #2 Skrevet 17. september 2022 Vagina er ikkje veldig følsom, ellers hadde fødsel blitt noko dritt. Eg er heilt avhengig av klitoris-stimulering. 6 5
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #3 Skrevet 17. september 2022 Ingenting galt med deg. Ta på klitoris mens dere har sex, det hjelper. Anonymkode: 01a3b...057 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #4 Skrevet 17. september 2022 Jeg er likens. Får egentlig ikke noe ut av sex annet enn at mannen min nyter. Og så får jeg jo nærhet da, ikke for mye av det i hverdagen akkurat... Men ihvertfall, noen ganger når han spør "hvordan vil du ha det?", etter at han har penetrert meg uten forspill overhodet 🤣 Så svarer jeg at "nei, denne runda er for din skyld". Virker som han synes det er ok. Jeg er med altså, men slipper den feike stønninga og pusten. Andre ganger så nyter jeg litt kos og kanskje får litt oralsex. Og da stønner jeg villig når han penetrerer, selv om jeg kun liker forspillet, sånn egentlig. Anonymkode: f49ee...14f 3
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #5 Skrevet 17. september 2022 Det er som skrevet over, en fødselskanal. Kvinner har ikke følelser "inni" oss. Derfor veldig få onanerer med å putte noe inn i seg. Anonymkode: ec8e5...092 3 2
Isambard Skrevet 17. september 2022 #6 Skrevet 17. september 2022 Jeg tror en del av problemet er overtenking. Hvis du kjenner nøye etter kjenner så klarer du ikke å nyte. For å være litt poetisk: Nytelsen er som en sommerfugl: hvis du jakter på den rømmer den. Hvis du sitter stille så kommer den til deg. For å være litt praktisk: Bruk hånden din, du. 6
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #7 Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Hva er galt med meg? Anonymkode: 2de28...41f Det er ikke noe galt med deg. underlivet ditt er skapt for å presse ut et barn på 4 kilo. En stakkars penis er ingen ting i forhold. Selve samleiet/PIV er jo ikke akkurat himmelsk😂. Som du sier, så føler man jo ikke veldig mye der inne liksom. Anonymkode: e8728...826 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #8 Skrevet 17. september 2022 Fjaselina skrev (40 minutter siden): Vagina er ikkje veldig følsom, ellers hadde fødsel blitt noko dritt. Eg er heilt avhengig av klitoris-stimulering. Skulle bare ønske flere menn forsto dette. Mange menn tror at penis i vagina liksom er det beste en kvinne vet😂🤦🏼♀️ Anonymkode: e8728...826 9
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #9 Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Andre ganger så nyter jeg litt kos og kanskje får litt oralsex. Og da stønner jeg villig når han penetrerer, selv om jeg kun liker forspillet, sånn egentlig. Anonymkode: f49ee...14f Hehe. Hos oss er selve samleiet en koselig avslutning på sexen. Alt det som er digg skjer jo før selve samleie. Samleie er jo mest for mannens nytelse 🤷🏼♀️ Anonymkode: e8728...826 3
Gjest Crimson123 Skrevet 17. september 2022 #10 Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Skulle bare ønske flere menn forsto dette. Mange menn tror at penis i vagina liksom er det beste en kvinne vet😂🤦🏼♀️ Anonymkode: e8728...826 Ja, jeg har vært gift i snart 20 år, og min mann har enda ikke forstått det 😂
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #11 Skrevet 17. september 2022 Det er jo vanlig å ikke kjenne sånn vanvittig mye, men gi en klitorisvibrator et forsøk sammen med han. Det kan hjelpe med å spenne musklene dine og dermed gi mer følelse. Anonymkode: 5e86e...aa7 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #12 Skrevet 17. september 2022 Crimson123 skrev (Akkurat nå): Ja, jeg har vært gift i snart 20 år, og min mann har enda ikke forstått det 😂 😂 uff. Følern 💕 Anonymkode: e8728...826 1
Isambard Skrevet 17. september 2022 #13 Skrevet 17. september 2022 (endret) Crimson123 skrev (1 time siden): Ja, jeg har vært gift i snart 20 år, og min mann har enda ikke forstått det 😂 For meg som er mann er det faktisk helt himmelsk. Jeg har ingen illusjoner, men hun vil også ha samleie. Jeg liker å tro at det gir henne noe også, selv om hun trenger en hjelpende hånd. Endret 17. september 2022 av Isambard 3 1
Blåjojo Skrevet 17. september 2022 #14 Skrevet 17. september 2022 For meg hadde sex uten penetrering vært helt utelukket. Jeg nyter det, og får orgasmer av det. Nyter også nærheten, forspillet, lydene og alt som skjer når vi har sex. Kroppen er forunderlig skrudd sammen😊 9 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #15 Skrevet 17. september 2022 "Godt" å lese at flere har det sånn, da er ikke jeg problemet. Men hva søren er poenget med piv sex da? Kun for mannen? Jeg bruker alltid fingrene på klitoris under samleiet, ellers så er det virkelig ikke noe poeng. Joda man får intimiteten, men altså. Sex er liksom ikke så stor deal synes jeg. Intimiteten er, men den hadde man også kunne hatt uten selve penetreringen. Anonymkode: 2de28...41f 1
Resignert Skrevet 17. september 2022 #16 Skrevet 17. september 2022 Alle dere damer som ikke syns penetrering er noe vits i, burde si tydelig fra til mannen. Sånn at han kan ta et opplyst valg, enten bruke tid, energi og penger på andre interesser (her er det mye å velge i), eller gå videre i livet og se om han klare å finne en kvinne som faktisk nyter penetrering. Det finnes noen av den sorten også, om ikke så veldig mange. For deres egen nytelse, har jo kondomeriet og andre et enormt utvalg av tekniske hjelpemidler. 3
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #17 Skrevet 17. september 2022 Hva er greia med at PIV sex må være "hands off"? Må det mer til på klitoris, så må det det, og fingre blir ikke feil enten de er hans eller hennes. Jeg tenner på at hun nyter og kommer, og å se henne hjelpe til med fingre f. eks når hun rir meg syns jeg bare er super sexy. At hun tar kontroll over egen orgasme, vet hva hun behøver der og da og ikke bare satser på at jeg alltid skal "levere", syns jeg bare er flott. Veldig ofte slikker jeg henne til hun kommer, så det er virkelig ikke noe underskudd på at "jeg gir henne" orgasmer heller. Men det er også veldig klart hvordan hun nyter å ha meg inni seg når hun kommer, så jeg føler meg alltid veldig ønsket sånn... Her er dette virkelig aldri noe problem, hun kommer alltid, men ikke alltid på samme måte hver gang. Det er da bare fint, syns jeg. Variasjon. Anonymkode: 2bd11...547 3
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #18 Skrevet 17. september 2022 Resignert skrev (28 minutter siden): Alle dere damer som ikke syns penetrering er noe vits i, burde si tydelig fra til mannen. Sånn at han kan ta et opplyst valg, enten bruke tid, energi og penger på andre interesser (her er det mye å velge i), eller gå videre i livet og se om han klare å finne en kvinne som faktisk nyter penetrering. Det finnes noen av den sorten også, om ikke så veldig mange. For deres egen nytelse, har jo kondomeriet og andre et enormt utvalg av tekniske hjelpemidler. Takk Gud for Kondomeriet/leketøy, men man kommer veldig langt med hender og munn, om man har en mann som vet hva han driver med🤷🏼♀️ Samleie/penetrering er hyggelig og fint det. Tror ingen her benekter at det er ålreit. Poenget er at veien til nytelse og orgasmer for kvinner flest ikke er gjennom penetrasjonssex. Dette er helt åpenbart og innlysende. Hadde innsiden av tissen vår vært full av nerver, hadde vi ikke kunne født barn. Nå er det heldigvis ikke så mange flere en deg som vil ha «lettpulte» damer som elsker penetrasjon og får de mest himmelske orgasmer av samleie alene🤦🏼♀️. De menn som faktisk er gode elskere, vet at dette ikke er normalen. Anonymkode: e8728...826 9
Trolltunge Skrevet 17. september 2022 #19 Skrevet 17. september 2022 Slik hadde jeg det lenge også, og trodde det måtte være noe feil med konstruksjonen "der nede". Tid, tenning og tålmodighet var løsningen. Mer pirring, mer kos og lengre forspill, bli skikkelig kåt før samleie, og han måtte senke tempoet. Både ved inntrengning og i støt. (Ikke kjapt inn og full fart, men dvele litt i åpningen og begynne rolig, og også senke tempoet innimellom, så jeg ikke faller av igjen. ) Det er ikke noe galt med konstruksjonen nå. 😊 4 3 2
feliek54 Skrevet 17. september 2022 #20 Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har en mann som er godt over gjennomsnittet stor. Han blir hard som bare det. Ingenting galt med han altså. Jeg har god kontroll på musklene og han sier jeg er mer enn trang nok. Jeg bruker musklene mye under samleiet, noe han virkelig elsker. Men jeg kjenner så lite. Altså jeg kjenner at han er inni meg, men det er jo ikke godt-godt. Men det gir meg liksom ikke så mye. Det er ikke sånn wow godt. Det er egentlig litt kjedelig, da jeg ikke kjenner så veldig mye. Jeg bruker aldri dildo eller vibrator selv heller, da det heller ikke gir meg noe. Liker kun å stimulere klitoris på egenhånd. Hva er galt med meg? Anonymkode: 2de28...41f Det er lit viktig hvordan han bruker penis. for det kan det virke som han bør bruke penis til å treffe klitoris 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå