Gå til innhold

På tide å kaste dem ut av landet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har vi alle vært vitne til æresdrap (Nøtterøy og Brønnøysund) og galninger som skyter ned folk på måfå. Er det kanskje på tide å kaste mennene ut av landet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå og stem FrP eller Hvit Valgalianse eller lignende, kanskje? Norge er for vakkert for sånne generaliseringer, synes jeg.

Skrevet
Gå og stem FrP eller Hvit Valgalianse eller lignende, kanskje? Norge er for vakkert for sånne generaliseringer, synes jeg.

Det funker dårlig med hvit valgallianse da de liker hvite menn.

Gjest barne- og familiemedister
Skrevet

Jeg er helt enig med deg! Nå må norske menn skjerpe seg, det går ikke an å holde på med æresdrap på den måten!

Ut med dem!

Skrevet

ta tilbake grønland og send dem dit når svalbard blir fullt.

Skrevet

Ja, jeg synes vi bør sende dem ut av landet. Men nå som handlekraftige Erna Solberg ikek styrer mer, er jeg redd vi bare får inn ennå flere. Disse rød-grønne skal være så Erik Solheim-kjedelige-sosialistisk-solidarietts-snillistiske og naivt dumsnille at det er til å bli småkvalm av.

Gjest barne- og familiemedister
Skrevet
Ja, jeg synes vi bør sende dem ut av landet. Men nå som handlekraftige Erna Solberg ikek styrer mer, er jeg redd vi bare får inn ennå flere. Disse rød-grønne skal være så Erik Solheim-kjedelige-sosialistisk-solidarietts-snillistiske og naivt dumsnille at det er til å bli småkvalm av.

:ler::ler:

Endelig en som har tatt poenget!

Skrevet

Helt enig, jeg skjønner ikke hvordan Erik Solheim kan tillate slike menn å bli født jeg.

Gjest GreenSky
Skrevet (endret)
Er det kanskje på tide å kaste mennene ut av landet?

I såfall har du gått foran med et godt eksempel siden du har flyttet ut av landet?

Endret av GrønnSky
Skrevet

Ny i forumet? (Les: kjenner ikke TomKrus og hans underfundigheter)

Ikke oppdatert på Nøtterøysaken? Morderen er hvit nordmann fra norge..

Skrevet

Fått med deg hva Tom snakker om du også?

Skrevet

Jeg syns vi kan sende mye annet rart ut av landet og, jeg. Når vi først er i gang, liksom. Vi kan sende ut alle mp3 monstrene som sitter å hører på musikk så høyt at jeg kan høre :BOM BOM BOM på andre siden av den j.... bussen.

Og saggerne må bare bort..

Og alle norske rappere.. Sorry folkens, men dere greier jo ikke a snakke engang, og da er liksom rap litt langt over hodene deres. (ikke alle av disse som kvalifiserer som menn, så vi må ha egen paragraf for dem).

Ja, og alle damer som har stappet den litte motehunden sin i den lille motehund veska. For det er ærlig talt bare skummelt.

Skrevet

Da vil jeg kaste ut alle som er så trendfikserte at de flyr rundt og ser ut som kopier av hverandre. Det er skremmende :overrasket: ... jeg får assoisasjoner til filmen Boys of Brazil (eller hva den het)

Gjest Gamle Alex
Skrevet
Nå har vi alle vært vitne til æresdrap (Nøtterøy og Brønnøysund) og  galninger som skyter ned folk på måfå. Er det kanskje på tide å kaste mennene ut av landet?

Vi kaller det ikke æresdrap da, nei da er det sjalusidrap som regel begått med hagle

:ler:

Her er det nok noen som må oppdatere nyhetsbilde sitt litt.

Skrevet

Nei, ikke sendes ut av landet - men sperres inne for resten av livet.

Forbrytere uten norsk statsborgerskap bør selvsagt sendes rett ut av landet.

Gjest dansarna
Skrevet
jeg håper du mener arrangøren og ikke gjestene? Jeg hadde også blitt småbisk hvis jeg hadde betalt fem hundre for julebord og fikk en skive brød og litt eggerøre..

Vel, det hadde i alle fall ikke hjulpet at jeg måtte høre på Ole Ivars, Scandinavia og Anne Nørdsti i tillegg! :overrasket:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...