Miss91 Skrevet 17. september 2022 #1 Skrevet 17. september 2022 Jeg har fått tilbud om ny jobb med mindre ansvar og ca 10k mer i månedslønn + bonuser. Jeg kommer ikke til å takke ja, kort fortalt fordi jeg brenner for det jeg gjør nå og stedet. Derimot er jeg ikke heeelt fornøyd med lønnen, den er ok, men jeg er verdt mer. Hvis jeg sier opp må de ansette to for å erstatte meg, med mindre de finner en som har jobber der tidligere. Jeg har vært her i noen år, sammenlignet med resten har jeg vært i mange år, dette er et sted med mange sesongarbeidere. jeg vil prøve å bruke nytt jobbtilbud for å få litt mer i lønn, 10k er ikke realistisk. Siden jeg ikke tenker å si opp uansett kan jeg ikke «true» med oppsigelse. Det jeg kommer til å gjennomføre er å slutte og gjøre arbeidsoppgaver som ikke er mine, jeg jobber ca 200t hver mnd, gjerne mer, uten å få overtidsbetalt. Har fastlønn med «særlig uavhengig og ledende stilling» i kontrakten. Trives med det, men tanken er jo at jeg kan ta meg litt fri når det er roligere tider, og det skjer ikke fordi alle sesongansatte drar jo da, ergo mer på oss som er igjen. jeg elsker jobben, har fantastiske kollegaer og stedet er fantastisk. Jeg føler at det er på tide at jeg får en lønn som tilsvarer innsats og resultat. Resultatene for mine avdelinger ligger høyt på lista i selskapet, og har gjort det i de årene jeg har vært ansvarlig. Noen som har noen tips og råd?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå