Gå til innhold

Sjekke om typen har datingapper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

hvordan får jeg fks sjekka om samboeren er på tinder nå som man kan blokkere folk/nummer der? Han jobber på andre siden av landet nå og jeg kjenner at jeg har en fryktelig dårlig følelse inni meg da jeg har tatt han i å juge før.. 

Det er ett helt år siden nå og han har vært helt ærlig siden det, tror jeg.. han har latt mobilen ligge fremme, spurt om jeg kan sjekke ting/svare for han på hans mobil, jeg får bruke mobilen hans når jeg ønsker det osv - men fortsatt, siden han skal være borte i så mange uker så har jeg en utrolig ekkel følelse…

Jeg er vel livredd for at han skal falle tilbake til gamle vaner selvom han har forandra seg veldig som person. Føler han har vokst ekstremt mye det siste året, han klarer å prate om følelsene sine mer og mer, han forteller meg rett ut om noe er galt osv. Men fortsatt har jeg en uggen følelse… Intuisjon kanskje? Who knows

Anonymkode: 93926...bf9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får ikke sjekket. Eneste du kan gjøre er å velge å stole på han eller velge å ikke stole på han. Velger du å ikke stole på han så må du avslutte forholdet.

Anonymkode: c401b...fd6

• Liker 1
Skrevet

Start med å fortelle han hva du føler, og føler du at du fortsatt ikke kan stole på han etter det, så er kanskje grunnmuren i forholdet deres ikke så bra som du kanskje skulle ønske. 

Skrevet
Jaytee skrev (20 minutter siden):

Start med å fortelle han hva du føler, og føler du at du fortsatt ikke kan stole på han etter det, så er kanskje grunnmuren i forholdet deres ikke så bra som du kanskje skulle ønske. 

Jeg vet at grunnmuren er litt ustø. Han stoler 100% på meg, men jeg stoler visst ikke på han helt innerst inne og det oppdaget jeg desverre ikke før jeg fikk følelsen inni meg når han dro..  han skal være ute i 3 uker. Er ikke noe særlig redd for fysisk utroskap mtp at det ikke er en eneste jente der og de bor ikke «på land», det er det emosjonelle jeg frykter.. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Du får ikke sjekket. Eneste du kan gjøre er å velge å stole på han eller velge å ikke stole på han. Velger du å ikke stole på han så må du avslutte forholdet.

Anonymkode: c401b...fd6

Åh okei… Ja, blir å velge å stole på han - men gå rundt med en litt uggen følelse, eller gi slipp og få det enda verre en periode😂🤷🏽‍♀️

Skrevet

Skal du gå all inn kjøper du en tinder abb så kan du bestemme hvor du skal være henne på kartet . 
dette er ikke å anbefale og vil nok føkke mer med forholder deres enn gjøre godt 

Skrevet
Jaytee skrev (24 minutter siden):

Hjelper vel hvertfall ikke å si hva jeg føler, er han utro så inrømmer han det jo 110% ikke. Jeg vil heller ikke sette griller i huet på han sånn at han får nye idéer🤔

Skrevet
Hill83 skrev (Akkurat nå):

Skal du gå all inn kjøper du en tinder abb så kan du bestemme hvor du skal være henne på kartet . 
dette er ikke å anbefale og vil nok føkke mer med forholder deres enn gjøre godt 

Men, hvis han er lur så blokker han nummeret mitt inne på tinder osv, da får jeg han ikke opp uaneett om jeg har tinder abonnement eller ei

Skrevet

Eksen min var utro mot meg, men jeg sjekket aldri om hun hadde apper på telefonen. Jeg ga henne i stedet tillit. Dessverre brøt hun tilliten min. Jeg tenker likevel at det er skadelig for forholdet hvis den ene hele tiden skal kontrollere hva den andre gjør. En av de viktigste tingene i et forhold er tillit. Kan man ikke stole på hverandre er forholdet dødfødt uansett. Det hjelper ikke å overvåke hverandre. Utroskap kommer alltid fram på den ene eller andre måten. Hvis man sliter med å stole på folk må man enten gå, eller prøve å jobbe med seg selv for å klare å stole på den andre. Hvis den andre ikke kan stoles på er det ikke vits å være sammen uansett.

Anonymkode: 45e87...5f4

• Liker 2
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Men, hvis han er lur så blokker han nummeret mitt inne på tinder osv, da får jeg han ikke opp uaneett om jeg har tinder abonnement eller ei

Sjekk fra en annen mobil, eller få deg et ekstra SIM-kort

Anonymkode: 66964...abc

Skrevet

Hvis du stoler så lite på han så er ikke forholdet liv laga. 

Anonymkode: 7bb74...d9d

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Visste ikke at man kunne blokkere tlf.nr. på Tinder.

Anonymkode: 607f3...664

• Liker 1
Skrevet

Har du en singel venninne som kan sjekke?

Anonymkode: 97916...4e9

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det kan man. Ganske nytt tror jeg

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Har du en singel venninne som kan sjekke?

Anonymkode: 97916...4e9

Nope.. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Ikke jeg heller. Dette blir skumlere og skumlere... og jeg fant ut i går at man kan gjemme apper og meldinger i en egen speilet telefon. Altså at man har en skjult telefonbruker på telefonen som fungerer akuratt som den vanlige menyen med vanlige apper og meldinger og bilder 

Anonymkode: 5bd35...115

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...