Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg pleier å fylle bensin på cirkle c... En mann sendte meg deretter melding på instagram om at han hadde sett meg fylle bensin der flere ganger......han syntes jeg var så pen... så han hadde da skrevet ned bilnummeret og funnet ut hvem jeg var.. Han hadde lyst å møte meg og det ble til at vi tok en date hjemme hos meg.......jeg var jo singel så hvorfor ikke.....vi ble etterhvert kjærester 

Jeg var jo 37 år gammel så hadde litt håp om at vi to kanskje skulle få familie , men så sier han at han ikke ønsker barn .......nå er jeg bare forbanna for at han tok kontakt og har utsatt for meg dette her... Kunne jo bare spart seg for å kontakte ei dame som står og fyller bensin liksom. Hvorfor kunne han ikke holde seg til tinder ?? man tar vel ikke bare kontakt fordi han syns hun er fin......

Anonymkode: e57e6...fca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begynn å fyll på YX. Der fyller de som vil ha barn.

Anonymkode: d16c4...bde

• Liker 9
Skrevet

Creepy at han sporet deg opp. At du turte å møte han hjemme hos deg! 

Anonymkode: 96e5e...1d3

• Liker 1
Skrevet

Du er 37 år. Begynner å bli litt i eldste laget for barn, så kanskje likegreit å droppe det. Nå har du fått deg kjæreste, det får du være fornøyd med. 

Anonymkode: 5dbb7...97e

Skrevet

Høres ut som en creep.

Skrevet

COOL story bro. 

Neste, takk!

• Liker 2
Skrevet

Skjønner det er kjedelig med lærerstreik, men du har vel noe lekser du kan gjøre istedet for å henge på kg?

Anonymkode: 7dfca...2ab

• Liker 1
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker said:

Du er 37 år. Begynner å bli litt i eldste laget for barn, så kanskje likegreit å droppe det. Nå har du fått deg kjæreste, det får du være fornøyd med. 

Anonymkode: 5dbb7...97e

Tulling. 

Anonymkode: 8e91d...6b7

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Begynn å fyll på YX. Der fyller de som vil ha barn.

Anonymkode: d16c4...bde

Ha ha dagens 😂😂😂

Anonymkode: 6bf21...f8b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...