AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #1 Skrevet 17. september 2022 Hei, finnes det noen som har prøvd dette for plager i overgangsalderen? Noen som vet om tilsvarende kan kjøpes i Norge? Upraktisk med netthandel og tollitgifter hvis det kan kjøpes her. Anonymkode: 2d91a...f7b
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #2 Skrevet 17. september 2022 Jeg har en venninne som fikk utrolig hjelp mot hormonell migrene av en nevrorefleksolog, så min plan er å gå til samme dama når jeg kommer i overgangen. Bedre enn preparater antagelig. Anonymkode: 5801b...873 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #3 Skrevet 17. september 2022 Jeg oppretta en tråd m samme spm for noen uker siden, da jeg får opp reklame for dette non stop og er blitt litt interessert. Ingen som svarte at de hadde prøvd! var dog en som skrev det var dyrt for en måned.. jeg har kjøpt meg probiotika her i Norge m alle de tre bakteriestammene som er i provitalize nå. Like dyrt om jeg tar 2 om dagen, halve prisen om jeg tar 1 får se om jeg merker no Anonymkode: 5e0ef...998 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå