AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #1 Del Skrevet 17. september 2022 Spiser du rakfisk bare til jul eller ellers i året og? Hva slags tilbehør bruker du? Anonymkode: 29687...11a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 17. september 2022 #2 Del Skrevet 17. september 2022 Aldri. Bare lukten i seg selv, er nok til at jeg holder meg unna 🤢 Samboer er glad i det da og får det fra foreldrene sine ved juletider. Han får grei beskjed om å spise det fort opp, for jeg klarer bare ikke lukten av det.... 😝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #3 Del Skrevet 17. september 2022 Bare i julen. For meg er det tradisjonsmat. Da blir det gjerne 1-3 ganger. lager hjemme, lunsj ute, besøk. Må ha rømme, kokt egg, rødbete, rødløk, poteter. Hakket purre, potetlompe, er også godt. Eller flatbrød. Anonymkode: 7e234...ca4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #4 Del Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bare i julen. For meg er det tradisjonsmat. Da blir det gjerne 1-3 ganger. lager hjemme, lunsj ute, besøk. Må ha rømme, kokt egg, rødbete, rødløk, poteter. Hakket purre, potetlompe, er også godt. Eller flatbrød. Anonymkode: 7e234...ca4 *Julen for meg = november -desember 😅 Anonymkode: 7e234...ca4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #5 Del Skrevet 17. september 2022 Det spiser vi i desember, fast meny lille julaften. Men det blir flere ganger også. Vi har kokte mandelpotet, rømme, rødløk, hardkokte egg, rødbeter, smør og lefse til. Anonymkode: 5bab9...d46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 17. september 2022 #6 Del Skrevet 17. september 2022 Det har jeg aldri spist og kommer heller aldri til å spise det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #7 Del Skrevet 17. september 2022 Athena Catalina skrev (Akkurat nå): Det har jeg aldri spist og kommer heller aldri til å spise det. Men hvorfor måtte du svare i tråden da? Anonymkode: 29687...11a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #8 Del Skrevet 17. september 2022 Aldri Anonymkode: 6cbf1...100 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ChiLee Skrevet 17. september 2022 #9 Del Skrevet 17. september 2022 Spiste det ved en feil i fjor, den var inne i en sånn lefserull 😬 Nå skjønner jeg hvorfor det ofte serveres akevitt til...... 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #10 Del Skrevet 17. september 2022 Mardina skrev (1 time siden): Aldri. Bare lukten i seg selv, er nok til at jeg holder meg unna 🤢 Du burde smake. Det smaker bedre enn det lukter. Mardina skrev (1 time siden): Samboer er glad i det da og får det fra foreldrene sine ved juletider. Han får grei beskjed om å spise det fort opp, for jeg klarer bare ikke lukten av det.... 😝 Anonymkode: 29687...11a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 17. september 2022 #11 Del Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men hvorfor måtte du svare i tråden da? Anonymkode: 29687...11a Fordi du spurte: Hvor ofte spiser du rakfisk, og da kan man jo svare uansett om det er null ganger eller ti ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #12 Del Skrevet 17. september 2022 Jeg er etnisk norsk nordkvinne vokst opp i Norge, 36 år gammel. Aner ikke hva rakfisk er. Påleggfisk med spesiell smak? Anonymkode: beb37...2b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 17. september 2022 #13 Del Skrevet 17. september 2022 Alt for ofte. Forrige gang i desember 2019. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #14 Del Skrevet 17. september 2022 https://no.wikipedia.org/wiki/Rakfisk Anonymkode: 29687...11a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 17. september 2022 #15 Del Skrevet 17. september 2022 Jeg spiser det 2-3 ganger i løpet av høsten. Det er helt greit, men ingen stor favoritt, og det holder med de få gangene. Trenger det lange oppholdet for å kunne glede meg over neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #16 Del Skrevet 17. september 2022 Athena Catalina skrev (18 minutter siden): Fordi du spurte: Hvor ofte spiser du rakfisk, og da kan man jo svare uansett om det er null ganger eller ti ganger. Hm... Da går jeg inn på graviditetsforumet og skriver at jeg ikke er gravid. På treningsforumet og skriver at jeg ikke trener. Og så videre 😜 Anonymkode: 7e234...ca4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #17 Del Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg er etnisk norsk nordkvinne vokst opp i Norge, 36 år gammel. Aner ikke hva rakfisk er. Påleggfisk med spesiell smak? Anonymkode: beb37...2b4 Fermentert ørret.... Norges svar på surstrømning 😄 Men ikke like ille. Noe sånt. Anonymkode: b03f9...e65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 17. september 2022 #18 Del Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hm... Da går jeg inn på graviditetsforumet og skriver at jeg ikke er gravid. På treningsforumet og skriver at jeg ikke trener. Og så videre 😜 Anonymkode: 7e234...ca4 Det er ikke bare jeg som har svart aldri, så hvorfor er det kun jeg som ikke får lov å svare aldri? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #19 Del Skrevet 17. september 2022 Jeg har aldri smakt det (ei elle luktet det). Lurer veldig på hvor ille lukten og smaken er? Hører folk si at det minner om gravlaks, men det lukter jo ingenting og har en veldig mild smak. Anonymkode: c3242...534 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 17. september 2022 #20 Del Skrevet 17. september 2022 Spiser det et par tre ganger i løpet av høsten og på nyttårsaften 😀 Elsker rakfisk 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå